Estacions adif fora de servei però amb trens circulant

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

A Castellarnau hi viu gent, a veure si quan tingui temps poso una foto de l' edifici.

:wink:
Image
ddbar
N5
N5

Post by ddbar »

Algú sap res de l'antiga estació d'Alcanar que tot i estar en territori Valencià portava el nom d'un municipi català. Suposo que amb les obres si el traçat coincideix en aquell punt amb l'anterior estarà pel terra. I de les estacions de Raimat i Alpicat? Fa poc hi vaig passar i potser per les velocitats no vaig saber veure res fins Almacelles i Tamarit.
orique
N9
N9

Post by orique »

ddbar wrote:Algú sap res de l'antiga estació d'Alcanar que tot i estar en territori Valencià portava el nom d'un municipi català. Suposo que amb les obres si el traçat coincideix en aquell punt amb l'anterior estarà pel terra. I de les estacions de Raimat i Alpicat? Fa poc hi vaig passar i potser per les velocitats no vaig saber veure res fins Almacelles i Tamarit.
L'estació d'Alcanar està enderrocada. Recordo (borrosament :x) que on estava l'estació hi van posar una subestació elèctrica.

Adjunto localització del lloc de Google la Terra
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Amb que carai s'obre aquest arxiu? No el pots posar amb el format [img](imatge)[img]?
orique
N9
N9

Post by orique »

Amb el Google Earth. Fas doble clic i t'hi porta.
Ecomobisostrans
N10
N10

Pueeee no s'obre. Em surt un missatge dient algo aixi com: Windows no puede abrir este archivo. I em dona 2 opcions: Seleccionar el progarama de una lista o Usar el servicio web para encontrar el programa adecuado.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Anem pas per pas...

Tens el Google Earth?
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

Diria que li manca el decompressor d'arxius .zip
Ecomobisostrans
N10
N10

entfe001 wrote:Anem pas per pas...

Tens el Google Earth?
Ni idea. Es que jo escric des d'ordinadors publics (biblioteca, UGT, etc.) i no se ni si el tenen.
entfe001 wrote: Diria que li manca el decompressor d'arxius .zip
Ni idea tambe. En fi, si els ordinadors vinguessin de fabrica amb tot lo que haurien de venir... >:(
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Ecomobisostrans wrote:
entfe001 wrote:Anem pas per pas...

Tens el Google Earth?
Ni idea. Es que jo escric des d'ordinadors publics (biblioteca, UGT, etc.) i no se ni si el tenen.
Llavors és evident que no. El Winzip encara te'l pots trobar, però aquestes pijeries...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Reprenent el fil d'estacions d'adif sense servei però amb trens passant, avui he intentat trobar l'estació de Tonyà que molts cops s'ha dit aquí que segurament encara tenia les andanes... La veritat és que he estat per allà i a no ser que no ho hagi vist bé (o que no hagi sabut localitzar el lloc exacte) només m'he trobat un pas a nivell sense barreres protegit per senyal lluminosa-acústica :roll: Així doncs, si es confirma que no hi queda res l'esborraré de la llista...
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

El darrer cop que hi vaig passar va ser pel novembre, i les andanes hi eren.

Està situada prop del que sembla un granja, crec que més a prop de Sant Miquel que de Vilamalla...

També està dempeus l´edifici de Peralada i les andanes de Platja de Garbet...
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

437.001 wrote:També està dempeus l´edifici de Peralada i les andanes de Platja de Garbet...
Trobo molt agosarat qualiicar d'andana la muntanyeta de sorra de Platja de Garbet :?
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Sí, sí, però...hi has baixat mai?
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

437.001 wrote:El darrer cop que hi vaig passar va ser pel novembre, i les andanes hi eren.

Està situada prop del que sembla un granja, crec que més a prop de Sant Miquel que de Vilamalla...

Ja vec a venir que hauré de fer el trajecte Vilamalla-Sant Miquel a peu algun dia :roll:
abegot
N8
N8

Post by abegot »

Trenscat wrote:
437.001 wrote:El darrer cop que hi vaig passar va ser pel novembre, i les andanes hi eren.

Ja vec a venir que hauré de fer el trajecte Vilamalla-Sant Miquel a peu algun dia :roll:
Vols companyia, ... masculina? M'ofereixo si m'avises amb trmps, .... ;) :oops:
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Al final acabo de veure on se suposa que és l'antiga estació de Tonyà... Resulta que no ho havia mirat bé a l'atles de Catalunya 1:50000 on hi ha un magnífic símbol indicant baixador :cop :'( En fi, hi hauré de tornar sol o en companyia de qui gustosament em vulgui acompanyar ja que per arribar-hi hi ha uns caminets de terra molt bonics encara que sembla que transitables en cotxe :roll: . Sincerament, no entenc què coi hi feien aquelles andanes perdudes al mig del camp, no m'estranya que la tanquessin!!
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Jo sempre em vaig preguntar quina era la raó d´una estació tan perduda.
No trobo més explicació que que hi hagués una masia d´algun càrrec influent prop d´allà...
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Trenscat wrote:Al final acabo de veure on se suposa que és l'antiga estació de Tonyà... Resulta que no ho havia mirat bé a l'atles de Catalunya 1:50000 on hi ha un magnífic símbol indicant baixador :cop :'( En fi, hi hauré de tornar sol o en companyia de qui gustosament em vulgui acompanyar ja que per arribar-hi hi ha uns caminets de terra molt bonics encara que sembla que transitables en cotxe :roll: . Sincerament, no entenc què coi hi feien aquelles andanes perdudes al mig del camp, no m'estranya que la tanquessin!!
Si hi vas abans del dia 18, no et podré acompanyar.
Watermark
N7
N7

Post by Watermark »

Crec que en tot aquest fil ens hem descuidat d'un baixador que hi ha entre les estacions de Premià de Mar i Vilassar de Mar, del qual encara queden les andanes i la paret-marquesina de la via direcció Mataró, la qual està plagada de cartells publicitaris.
Crec recordar que al lloc on és ara el baixador de Cabrera-Vilassar hi havia una construcció de les mateixes característiques (i idéntic grau d'abandonament).
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”