orique wrote:Sí, la veritat...
Jo em quedaria amb els serveis L8, S8, R5 i R6. Els S8 podrien anar en doble i a Martorell separar-se cap a Olesa i Sant Esteve (Hi havia el projecte de fer l'S88 fins a Sant Esteve). R8 i R9... Si són els metros comarcals, per què no tornar als R50 i R60 de fa un temps? Ja de pas, amb MAN's i els 8000!!
Doncs jo reduiria encara més la nomenclatura:
Metro del Vallès: L6, L7, R8, R9 (si és que la numeració va realment destinada a aquestes línes)
Metro del Llobregat: L8, R5, R6
Per exemple, oi que tot el que va entre St. Vicenç i Maçanet és la R2, encara que no comenci fins a Vilanova o Castelldefels i no vagi més enllà de St. Andreu Comtal, Granollers o St. Celoni? Doncs FGC, que faci el mateix. I que decideixin internament a quin servei adjudiquen els trens que no passin de Martorell i St. Cugat. La veritat, tanta nomenclatura no ajuda a l'usuari i a nivell de companyia, que utilitzin el que els sigui més fàcil per a gestionar la xarxa, però no tenen perquè traslladar aquestes complicacions als profans.