Noticia sobre la linea bus Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB
Montcada i Reixac
Presentació de la nova línia d’autobús que enllaça Montcada i Reixac, Ripollet i Cerdanyola amb la UAB
Aj. de Montcada i Reixac
Els alcaldes de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, de Ripollet, Juan Parralejo i de Cerdanyola, Antoni Morral (actual president de la Mancomunitat), han presentat aquest migdia la nova línia d’autobús que unirà els tres municipis mancomunats amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La nova línia començarà a funcionar el proper 15 de setembre i comptarà amb un total d’onze parades, facilitarà la connexió dels barris de Uralita (Cerdanyola) i Tiana-Pont Vell (Ripollet i Cerdanyola), i comunicarà els tres grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya –UAB.
L’alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, ha destacat que “el nostre municipi disposa de bones comunicacions amb Barcelona però, en canvi, la comunicació amb els municipis veïns és molt deficitària”. Arrizabalaga ha afegit que “aquest és un pas endavant per donar sentit a la Mancomunitat, ja treballem amb sanitat i espais comuns i ara en matèria de tranport”. L’alcalde montcadenc ha insistit en què l’autobús és un primer pas, però que encara s’ha de treballar més en matèria de transport. Els tres alcaldes s’han mostrat molt satisfets per la posada en funcionament d’aquesta nova línia, “després d’anys de treball per aconseguir fer-la realitat i després d’haver superat grans entrebancs. Aquesta línia respon a les nombroses reclamacions dels veïns i veïnes dels tres municipis”.
Les parades de la nova línia a Montcada i Reixac estaran situades a Can Sant Joan, on s’iniciarà el trajecte, a la Plaça Lluís Companys i a la Rambla dels Països Catalans. La freqüència de pas serà d’una hora i la línia funcionarà de 6 a 22 hores, de dilluns a divendres. No obstant, els tres alcaldes han manifestat la seva voluntat de continuar treballant per ampliar la seva freqüència de pas i, fins i tot, aconseguir que la línia també funcioni els caps de setmana.
http://www.lamalla.net/municipi/article.asp?id=194943
Presentació de la nova línia d’autobús que enllaça Montcada i Reixac, Ripollet i Cerdanyola amb la UAB
Aj. de Montcada i Reixac
Els alcaldes de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, de Ripollet, Juan Parralejo i de Cerdanyola, Antoni Morral (actual president de la Mancomunitat), han presentat aquest migdia la nova línia d’autobús que unirà els tres municipis mancomunats amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La nova línia començarà a funcionar el proper 15 de setembre i comptarà amb un total d’onze parades, facilitarà la connexió dels barris de Uralita (Cerdanyola) i Tiana-Pont Vell (Ripollet i Cerdanyola), i comunicarà els tres grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya –UAB.
L’alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, ha destacat que “el nostre municipi disposa de bones comunicacions amb Barcelona però, en canvi, la comunicació amb els municipis veïns és molt deficitària”. Arrizabalaga ha afegit que “aquest és un pas endavant per donar sentit a la Mancomunitat, ja treballem amb sanitat i espais comuns i ara en matèria de tranport”. L’alcalde montcadenc ha insistit en què l’autobús és un primer pas, però que encara s’ha de treballar més en matèria de transport. Els tres alcaldes s’han mostrat molt satisfets per la posada en funcionament d’aquesta nova línia, “després d’anys de treball per aconseguir fer-la realitat i després d’haver superat grans entrebancs. Aquesta línia respon a les nombroses reclamacions dels veïns i veïnes dels tres municipis”.
Les parades de la nova línia a Montcada i Reixac estaran situades a Can Sant Joan, on s’iniciarà el trajecte, a la Plaça Lluís Companys i a la Rambla dels Països Catalans. La freqüència de pas serà d’una hora i la línia funcionarà de 6 a 22 hores, de dilluns a divendres. No obstant, els tres alcaldes han manifestat la seva voluntat de continuar treballant per ampliar la seva freqüència de pas i, fins i tot, aconseguir que la línia també funcioni els caps de setmana.
http://www.lamalla.net/municipi/article.asp?id=194943
La Mancomunitat Cerdanyola-Ripollet i Montcada posa en marxa una nova línia d'autobús que les unirà amb la UAB
La nova línia començarà a funcionar el 15 de setembre, facilitarà la connexió dels barris d'Uralita i Tiana-Pont Vell i comunicarà els tres grans eixos ferroviaris d'aquesta zona: les línies de Renfe Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarils de la Generalitat de Catalunya-UAB
Els tres alcaldes -A.Morral, J.Parralejo i C.Arrizabalaga- presenten la línia d'autobus de la Mancomunitat.
Foto: J.R.Urbano
--------------------------------------------------------------------------------
La presentació del nou autobús es va fer a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Cerdanyola (Imatge)
Els alcaldes de Cerdanyola, Antoni Morral, Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, de Ripollet, Juan Parralejo van presentar la nova línia d'autobús que unirà els tres municipis mancomunats amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La nova línia començarà a funcionar el proper 15 de setembre i comptarà amb un total d'onze parades, facilitarà la connexió dels barris d'Uralita (Cerdanyola) i Tiana-Pont Vell (Ripollet i Cerdanyola), i comunicarà els tres grans eixos ferroviaris d'aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya -UAB.
La freqüència de pas serà d'una hora i la línia funcionarà de 6 a 22 hores, de dilluns a divendres. No obstant això, els tres alcaldes van manifestar la seva voluntat de continuar treballant per ampliar la seva freqüència de pas i, fins i tot, aconseguir que la línia també funcioni els caps de setmana.
L'alcalde de Cerdanyola -i actual president de la Mancomunitat-, Antoni Morral, va dir en la presentació del servei que la línia "era un projecte més que apropa a la ciutadania de les tres poblacions". Respecte al traçat de la línia, Morral va afegir que s'havia intentat situar-les a prop de zones densament poblades, fer totes les intermodalitats possibles i amb connexions amb RENFE i els Ferrocarrils de la Generalitat. Antoni Morral va expressar la seva satisfacció per l'entrada en funcionament de la nova línia, però va dir que era "insuficient". Morral va assenyalar que a la zona li calen "importants inversions en la millora i ampliació de transport urbà i interurbà" ja que els tres municipis es troben al centre de la regió metropolitana i tenen "un déficit d'intercomunicació entre ells molt important".
Omplir de contingut la Mancomunitat
L'alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, va destacar que la seva ciutat disposa de bones comunicacions amb Barcelona però, en canvi, "la comunicació amb els municipis veïns és molt deficitària". Arrizabalaga va afegir que "aquest és un pas endavant per donar sentit a la Mancomunitat i omplir-la de contingut, ja treballem amb sanitat i espais comuns i ara en matèria de tranport". L'alcalde montcadenc va insistir en què l'autobús és un primer pas, però que encara s'ha de treballar més en matèria de transport.
L'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, va dir que la seva ciutat estava molt mal dotada en transport públic i que des de l'administració costava molt incitar els ciutadans per utilitzar aquest tipus de transport quan no n'hi ha. Per a Parralejo la gran consecució de la línia ha estat "posar-la en marxa" i va reconèixer que no va ser fácil fer l'itinerari per això va agrair als altres alcaldes "la seva generositat per fer viable la línia". L'alcalde de Ripollet va afegir que serà la pròpia demanda i ús de la línia els que diran si s'han de modificar algunes qüestions.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia9582.html#
La nova línia començarà a funcionar el 15 de setembre, facilitarà la connexió dels barris d'Uralita i Tiana-Pont Vell i comunicarà els tres grans eixos ferroviaris d'aquesta zona: les línies de Renfe Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarils de la Generalitat de Catalunya-UAB
Els tres alcaldes -A.Morral, J.Parralejo i C.Arrizabalaga- presenten la línia d'autobus de la Mancomunitat.
Foto: J.R.Urbano
--------------------------------------------------------------------------------
La presentació del nou autobús es va fer a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Cerdanyola (Imatge)
Els alcaldes de Cerdanyola, Antoni Morral, Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, de Ripollet, Juan Parralejo van presentar la nova línia d'autobús que unirà els tres municipis mancomunats amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La nova línia començarà a funcionar el proper 15 de setembre i comptarà amb un total d'onze parades, facilitarà la connexió dels barris d'Uralita (Cerdanyola) i Tiana-Pont Vell (Ripollet i Cerdanyola), i comunicarà els tres grans eixos ferroviaris d'aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya -UAB.
La freqüència de pas serà d'una hora i la línia funcionarà de 6 a 22 hores, de dilluns a divendres. No obstant això, els tres alcaldes van manifestar la seva voluntat de continuar treballant per ampliar la seva freqüència de pas i, fins i tot, aconseguir que la línia també funcioni els caps de setmana.
L'alcalde de Cerdanyola -i actual president de la Mancomunitat-, Antoni Morral, va dir en la presentació del servei que la línia "era un projecte més que apropa a la ciutadania de les tres poblacions". Respecte al traçat de la línia, Morral va afegir que s'havia intentat situar-les a prop de zones densament poblades, fer totes les intermodalitats possibles i amb connexions amb RENFE i els Ferrocarrils de la Generalitat. Antoni Morral va expressar la seva satisfacció per l'entrada en funcionament de la nova línia, però va dir que era "insuficient". Morral va assenyalar que a la zona li calen "importants inversions en la millora i ampliació de transport urbà i interurbà" ja que els tres municipis es troben al centre de la regió metropolitana i tenen "un déficit d'intercomunicació entre ells molt important".
Omplir de contingut la Mancomunitat
L'alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, va destacar que la seva ciutat disposa de bones comunicacions amb Barcelona però, en canvi, "la comunicació amb els municipis veïns és molt deficitària". Arrizabalaga va afegir que "aquest és un pas endavant per donar sentit a la Mancomunitat i omplir-la de contingut, ja treballem amb sanitat i espais comuns i ara en matèria de tranport". L'alcalde montcadenc va insistir en què l'autobús és un primer pas, però que encara s'ha de treballar més en matèria de transport.
L'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, va dir que la seva ciutat estava molt mal dotada en transport públic i que des de l'administració costava molt incitar els ciutadans per utilitzar aquest tipus de transport quan no n'hi ha. Per a Parralejo la gran consecució de la línia ha estat "posar-la en marxa" i va reconèixer que no va ser fácil fer l'itinerari per això va agrair als altres alcaldes "la seva generositat per fer viable la línia". L'alcalde de Ripollet va afegir que serà la pròpia demanda i ús de la línia els que diran si s'han de modificar algunes qüestions.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia9582.html#
Y también os mando la respuesta que me han dado desde el gabinete de prensa del ayuntamiento de Montcada al preguntarle sí sabían quien explotaría la linea y la respuesta es ésta:
De: AJ125.Dept. Premsa <premsa@montcada.org>
Enviado el: Monday, July 03, 2006 6:00:01 AM
Para: Pedro Salmerón Luna <pedrotrainmancdv@hotmail.com>
Asunto: RE: Sobre la noticia de la presentación de la linea Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB
| | | Mensajes g... | Bandeja de entrada
Hola Pedro, perdona que no te contestáramos antes, pero es que cerramos el chiringuito el viernes a las 14h y durante el fin de semana no estamos.
Por lo que sabemos de momento, no se ha decidido todavía el operador. La opción que más puntos tiene es Sarbus, pero como Font actualmente explota un tramo por el que tendría que pasar el autobús nuevo (Ripollet), están en negociaciones. No te podemos asegurar que sea Sarbus la adjudicataria. Sobre el recorrido, es que están pendientes algunas paradas. Por ejemplo, no está claro todavía si la primera parada, en Montcada Bifurcación, sea entre la calle Molí y Masia, que es la primera opción. Ya iremos informando.
Muchas gracias por tu interés, para cualquier cosa que te podamos contar, aquí estamos.
Silvia Díaz
Prensa
De: AJ125.Dept. Premsa <premsa@montcada.org>
Enviado el: Monday, July 03, 2006 6:00:01 AM
Para: Pedro Salmerón Luna <pedrotrainmancdv@hotmail.com>
Asunto: RE: Sobre la noticia de la presentación de la linea Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB
| | | Mensajes g... | Bandeja de entrada
Hola Pedro, perdona que no te contestáramos antes, pero es que cerramos el chiringuito el viernes a las 14h y durante el fin de semana no estamos.
Por lo que sabemos de momento, no se ha decidido todavía el operador. La opción que más puntos tiene es Sarbus, pero como Font actualmente explota un tramo por el que tendría que pasar el autobús nuevo (Ripollet), están en negociaciones. No te podemos asegurar que sea Sarbus la adjudicataria. Sobre el recorrido, es que están pendientes algunas paradas. Por ejemplo, no está claro todavía si la primera parada, en Montcada Bifurcación, sea entre la calle Molí y Masia, que es la primera opción. Ya iremos informando.
Muchas gracias por tu interés, para cualquier cosa que te podamos contar, aquí estamos.
Silvia Díaz
Prensa
Aquí os paso el recorrido que hará la nueva linea Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB-Bellaterra aparecido en la edicion de hoy del diario gratuito A Fons Vallès
Saludos
Saludos
- Attachments
-
- Recorrido nueva linea Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB-Bellaterra
- nuevalineabusmontcadauab.jpg (148.12 KiB) Viewed 4830 times
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
2 preguntes per quan el vagi a provar:
-La parada Montcada-Can Sant Joan es la que RENFE anomena Montcada a seques, oi (Es a dir la de la C2)?
-La parada de la Pl.del Pi de Bellaterra es la parada de FGC Bellaterra? O es Universitat Autònoma?
-La parada Montcada-Can Sant Joan es la que RENFE anomena Montcada a seques, oi (Es a dir la de la C2)?
-La parada de la Pl.del Pi de Bellaterra es la parada de FGC Bellaterra? O es Universitat Autònoma?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
No, crec que és la de Montcada i Reixac-Manresa, línies C4 i C7.Ecomobisostrans wrote:2 preguntes per quan el vagi a provar:
-La parada Montcada-Can Sant Joan es la que RENFE anomena Montcada a seques, oi (Es a dir la de la C2)?
Bellaterra.-La parada de la Pl.del Pi de Bellaterra es la parada de FGC Bellaterra? O es Universitat Autònoma?
La nova línia de bus funcionarà el setembre
Redacció - 10/07/2006
Tal com vam anunciar fa unes setmanes, Montcada, Ripollet, Cerdanyola, la UAB i Bellaterra quedaran unides a partir del 15 de setembre per una nova línia d’autobús.
Els dos autobusos aniran de Can Sant Joan, a Montcada, a la plaça del Pi de Bellaterra, després d’onze parades. Al nostre municipi tindrà parada als Quatre Cantons, a la carretera de Barcelona a l’altura del carrer de Blasco Ibáñez, al carrer de Serragalliners amb Castella i a la carretera de la UAB-Facultat de CC de l’Educació. La línia funcionarà de dilluns a divendres de 6:00 a 22:00 h, amb una freqüència de pas d’una hora.
La línia d’autobús, llargament reivindicada, la finança la Direcció General de Ports i Transports de la Generalitat, la gestionaran les empreses Sarbus i Font i estarà integrada en el servei tarifari metropolità, a cavall de dues zones. Presentació de la línia La presentació oficial de la nova línia es va fer la setmana passada al Saló de Plens de l’Ajuntament, amb els alcaldes de la Mancomunitat Intermunicipal Cerdanyola, Ripollet, Montcada, Antoni Morral, Joan Parralejo i César Arrizabalaga, acompanyats pels regidors responsables del transport.
Per a l’alcalde de Montcada, el principal mèrit de la línia és que trencarà una incomunicació tradicional per transport públic dels tres municipis: «ens comunica amb la UAB, però primer ens comunia entre nosaltres», va dir Arrizabalaga, que també va remarcar que «unirà les diverses línies de ferrocarril » dels tres municipis.
Per a Parralejo, «és una gran fita després de molts anys de negociacions». L’alcalde de Ripollet també va destacar com «ens hem fet ressò de les demandes veïnals» i que ara «ens serà més fàcil recomanar als ripolletencs deixar el cotxe a casa».
Finalment, l’alcalde Antoni Morral va assenyalar que «hem buscat que donés servei a zones força poblades i amb necessitats de transport», com el sector Uralita. Tanmateix, l’alcalde va afirmar que «aquesta línia no és suficient» i que calen més línies de transport urbà i interurbà a la zona.
Responent les inquietuds de representants de l’Associació Tortuga, els alcaldes van explicar que els vehicles estaran plenament adaptats i que ara comença un període d’ajustaments i millores. Una d’aquestes seria aconseguir que la línia funcioni també els caps de setmana.
http://www.cerdanyola.com/Revista/noticia.asp?Id=4367
Redacció - 10/07/2006
Tal com vam anunciar fa unes setmanes, Montcada, Ripollet, Cerdanyola, la UAB i Bellaterra quedaran unides a partir del 15 de setembre per una nova línia d’autobús.
Els dos autobusos aniran de Can Sant Joan, a Montcada, a la plaça del Pi de Bellaterra, després d’onze parades. Al nostre municipi tindrà parada als Quatre Cantons, a la carretera de Barcelona a l’altura del carrer de Blasco Ibáñez, al carrer de Serragalliners amb Castella i a la carretera de la UAB-Facultat de CC de l’Educació. La línia funcionarà de dilluns a divendres de 6:00 a 22:00 h, amb una freqüència de pas d’una hora.
La línia d’autobús, llargament reivindicada, la finança la Direcció General de Ports i Transports de la Generalitat, la gestionaran les empreses Sarbus i Font i estarà integrada en el servei tarifari metropolità, a cavall de dues zones. Presentació de la línia La presentació oficial de la nova línia es va fer la setmana passada al Saló de Plens de l’Ajuntament, amb els alcaldes de la Mancomunitat Intermunicipal Cerdanyola, Ripollet, Montcada, Antoni Morral, Joan Parralejo i César Arrizabalaga, acompanyats pels regidors responsables del transport.
Per a l’alcalde de Montcada, el principal mèrit de la línia és que trencarà una incomunicació tradicional per transport públic dels tres municipis: «ens comunica amb la UAB, però primer ens comunia entre nosaltres», va dir Arrizabalaga, que també va remarcar que «unirà les diverses línies de ferrocarril » dels tres municipis.
Per a Parralejo, «és una gran fita després de molts anys de negociacions». L’alcalde de Ripollet també va destacar com «ens hem fet ressò de les demandes veïnals» i que ara «ens serà més fàcil recomanar als ripolletencs deixar el cotxe a casa».
Finalment, l’alcalde Antoni Morral va assenyalar que «hem buscat que donés servei a zones força poblades i amb necessitats de transport», com el sector Uralita. Tanmateix, l’alcalde va afirmar que «aquesta línia no és suficient» i que calen més línies de transport urbà i interurbà a la zona.
Responent les inquietuds de representants de l’Associació Tortuga, els alcaldes van explicar que els vehicles estaran plenament adaptats i que ara comença un període d’ajustaments i millores. Una d’aquestes seria aconseguir que la línia funcioni també els caps de setmana.
http://www.cerdanyola.com/Revista/noticia.asp?Id=4367
Confirmado ayer por uno de los mecánicos de Sarbus, la nueva línea la van a realizar entre Font y Sarbus
Ahora a saber que buses pondrán cada una en ella siendo los buses que van a realizarla de piso bajo, Font ¿un Magnus? y Sarbus ¿un CityLine o algún bus nuevo que compren?
Yo voy pasándome por las cocheras de Sarbus de Cerdanyola y no veo de momento ningún bus nuevo, a ver que pasa en estos días
Saludos
Ahora a saber que buses pondrán cada una en ella siendo los buses que van a realizarla de piso bajo, Font ¿un Magnus? y Sarbus ¿un CityLine o algún bus nuevo que compren?
Yo voy pasándome por las cocheras de Sarbus de Cerdanyola y no veo de momento ningún bus nuevo, a ver que pasa en estos días
Saludos
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Pel que veig al plano sembla que comensa a montcada-bifurcacio, no? Doncs per una mica podria prolongarse fins a Can Cuias i connecatar amb el metro.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
I a més aquest trajecte es pot fer amb l'urbà de Montcada (línia 155).entfe001 wrote:Hi ha un bon tros des de Montcada Bifurcació a Can Cuiàs...Ecomobisostrans wrote:Pel que veig al plano sembla que comensa a montcada-bifurcacio, no? Doncs per una mica podria prolongarse fins a Can Cuias i connecatar amb el metro.
D'altra banda que connectés amb el metro allà adalt no tindria cap utilitat.
Data publicació: 14/09/2006 08:42:16
Inauguració de la nova línia 648 que unirà Montcada-Ripollet-Cerdanyola amb la UAB i el sector Bellaterra
Els alcaldes de Cerdanyola, Antoni Morral, Montcada i Reixac, Cèsar Arrizabalaga, i Ripollet, Juan Parralejo, inauguraran el proper divendres, 15 de setembre, la nova línia d’autobús 648 que enllaçarà les tres poblacions mancomunades, amb la Universitat Autònoma de Barcelona i el sector Bellaterra, a l’alçada de l’estació dels FF.GG.
A l’acte, que s’iniciarà a les 12,15 hores a l’estació d’autobusos de Montcada, també assistiran el director general de Ports i Transports de la Generalitat de Catalunya, Esteve Tomás, el subdirector general del mateix departament, Josep M. Fortuny, i representants de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
La línia 648 també facilitarà la connectivitat dels barris d’Uralita i Pont Vell a Cerdanyola i Can Tiana, a Ripollet i comunicarà els 3 grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils Catalans Barcelona-UAB.
http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... p8WYe4jw==
Inauguració de la nova línia 648 que unirà Montcada-Ripollet-Cerdanyola amb la UAB i el sector Bellaterra
Els alcaldes de Cerdanyola, Antoni Morral, Montcada i Reixac, Cèsar Arrizabalaga, i Ripollet, Juan Parralejo, inauguraran el proper divendres, 15 de setembre, la nova línia d’autobús 648 que enllaçarà les tres poblacions mancomunades, amb la Universitat Autònoma de Barcelona i el sector Bellaterra, a l’alçada de l’estació dels FF.GG.
A l’acte, que s’iniciarà a les 12,15 hores a l’estació d’autobusos de Montcada, també assistiran el director general de Ports i Transports de la Generalitat de Catalunya, Esteve Tomás, el subdirector general del mateix departament, Josep M. Fortuny, i representants de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
La línia 648 també facilitarà la connectivitat dels barris d’Uralita i Pont Vell a Cerdanyola i Can Tiana, a Ripollet i comunicarà els 3 grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils Catalans Barcelona-UAB.
http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... p8WYe4jw==
NOTÍCIES
Data publicació: 15/09/2006 15:16:13
Els alcaldes de la Mancomunitat es feliciten per la posada en marxa del nou autobús que enllaçarà Montcada i Reixac amb la UAB
Els alcaldes de Montcada i Reixac, Ripollet i Cerdanyola s’han felicitat per la posada en marxa de la nova línia 648, que enllaçarà les tres poblacions mancomunades, amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i el sector Bellaterra, a l’alçada de l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. L’acte d’inauguració ha tingut lloc avui divendres, 15 de setembre, a la primera parada d’aquesta nova línia, al carrer Bifurcació de Montcada i Reixac, al barri de Can Sant Joan. L’autobús començarà a funcionar oficialment el proper dilluns, 18 de setembre, a partir de les 6 hores. Cada hora hi haurà un autobús.
L’alcaldessa accidental de Montcada i Reixac, M. Carmen Porro, ha destacat "l’esforç que han fet els tres ajuntaments per aconseguir la nova línia", alhora que ha explicat que "els estudiants tindran una opció més de transport per anar a la UAB i també ens connectem amb Ripollet, un municipi molt proper però amb el que, per contra, patíem un dèficit de connexions". Porro també ha agraït el suport de les entitats veïnals, que també han estat presents a l’acte. La inauguració ha comptat amb la presència del Director General de Ports i Transports de la Generalitat, Esteve Tomàs, el director de l’Autoritat del Transport Metropolità, Ramon Seró, el secretari general de la UAB, Rafael Grasa i de responsables de les dues empreses que explotaran la línia, Sarbus i Font.
El recorregut s’iniciarà a Montcada i Reixac, a la cantonada del c. Bifurcació amb el c. del Molí, continuarà per l’av. de la Unitat, pont de la Mina (sobre la via del tren), av. de la Ribera, c. de Jaume I fins arribar a la plaça Lluís Companys on es realitzarà la parada ubicada a l’estació de Renfe de Montcada. Prosseguirà pel c. Bogatell, av. de la Ribera, c. Mossen Joaquim, pont sobre el riu Ripoll, Rbla. Països Catalans on s’ubicarà una nova parada. Seguirà per la pl. d’Espanya, c. Beat Oriol, c. Narcís Monturiol, carretera de Ripollet (BV-1411) fins a deixar el terme municipal de Montcada i Reixac i passar per Ripollet, Cerdanyola i la UAB (estació de Ferrocarrils). La tornada passarà pràcticament pels mateixos llocs.
http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... p8WoS5gP0=
Data publicació: 15/09/2006 15:16:13
Els alcaldes de la Mancomunitat es feliciten per la posada en marxa del nou autobús que enllaçarà Montcada i Reixac amb la UAB
Els alcaldes de Montcada i Reixac, Ripollet i Cerdanyola s’han felicitat per la posada en marxa de la nova línia 648, que enllaçarà les tres poblacions mancomunades, amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i el sector Bellaterra, a l’alçada de l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. L’acte d’inauguració ha tingut lloc avui divendres, 15 de setembre, a la primera parada d’aquesta nova línia, al carrer Bifurcació de Montcada i Reixac, al barri de Can Sant Joan. L’autobús començarà a funcionar oficialment el proper dilluns, 18 de setembre, a partir de les 6 hores. Cada hora hi haurà un autobús.
L’alcaldessa accidental de Montcada i Reixac, M. Carmen Porro, ha destacat "l’esforç que han fet els tres ajuntaments per aconseguir la nova línia", alhora que ha explicat que "els estudiants tindran una opció més de transport per anar a la UAB i també ens connectem amb Ripollet, un municipi molt proper però amb el que, per contra, patíem un dèficit de connexions". Porro també ha agraït el suport de les entitats veïnals, que també han estat presents a l’acte. La inauguració ha comptat amb la presència del Director General de Ports i Transports de la Generalitat, Esteve Tomàs, el director de l’Autoritat del Transport Metropolità, Ramon Seró, el secretari general de la UAB, Rafael Grasa i de responsables de les dues empreses que explotaran la línia, Sarbus i Font.
El recorregut s’iniciarà a Montcada i Reixac, a la cantonada del c. Bifurcació amb el c. del Molí, continuarà per l’av. de la Unitat, pont de la Mina (sobre la via del tren), av. de la Ribera, c. de Jaume I fins arribar a la plaça Lluís Companys on es realitzarà la parada ubicada a l’estació de Renfe de Montcada. Prosseguirà pel c. Bogatell, av. de la Ribera, c. Mossen Joaquim, pont sobre el riu Ripoll, Rbla. Països Catalans on s’ubicarà una nova parada. Seguirà per la pl. d’Espanya, c. Beat Oriol, c. Narcís Monturiol, carretera de Ripollet (BV-1411) fins a deixar el terme municipal de Montcada i Reixac i passar per Ripollet, Cerdanyola i la UAB (estació de Ferrocarrils). La tornada passarà pràcticament pels mateixos llocs.
http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... p8WoS5gP0=
Un nou autobús enllaçarà Cerdanyola amb Ripollet i Montcada a partir de dilluns
Dilluns a les 6 del matí sortirà de les parades de la plaça del Pi, a Bellaterra, i de Can Sant Joan, a Montcada, el primer viatge de l'autobús 648 que s'ha presentat avui amb un viatge inaugural. La línia suposa complir una antiga reivindicació que vol unir les tres poblacions de la Mancomunitat: Cerdanyola, Ripollet i Montcada i Reixac i donar servei també a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Antoni Morral, al viatge inaugural del nou autobús, parla amb Juan Parralejo -al seu davant-
Foto: J.R.Urbano
--------------------------------------------------------------------------------
Detall del cartell anunciador de la nova línia d'autobús (Imatge)
Les autoritats poc abans del viatge inaugural a Can Sant Joan, Montcada (Imatge)
L'alcalde de Cerdanyola durant la seva intervenció en l'acte inaugural (Imatge)
La línia 648 d'autobús realitzarà 16 expedicions d'anada i tornada de dilluns a divendres feiners amb una freqüència de pas d'una hora des de les 6 del matí fins a les 22 hores de la nit. El nou servei el cobriran vehicles de les empreses Sarbus i Font i els usuaris accediran als avantatges del sistema d'integració tarifària i la possibilitat de connectar amb els eixos ferroviaris de les línies Barcelona-França -estació de Montcada-Bifurcació), Barcelona-Manresa -estació de Cerdanyola de la Renfe- i dels Ferrocarrils de la Generalitat -Bellaterra.
Aquest migdia s'ha realitzat el viatge inaugural amb la participació dels alcaldes de Cerdanyola, Antoni Morral -també president de la Mancomunitat-, el batlle de Ripollet, Juan Parralejo, l'alcaldessa accidental de Montcada, Maria del Carmen Porro, el secretari general de la UAB, Rafael Grasa, el director general de Ports i Transports de la Generalitat de Catalunya, Esteve Tomás, el subdirector general del mateix departament, Josep M. Fortuny, representants de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i diversos representants veïnals. L'acte també ha ocmptat amb la presència del regidor d'Espais Públics, José Haro.
Nou enllaç per a Bellaterra, la UAB, Serragalliners, Uralita i el Pont Vell
La nova línia enllaça, amb un recorregut de 58 minuts de durada, l'estació de Renfe de Montcada-Bifurcació amb l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Bellaterra, després de passar pel campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i els barris d'Uralita i Pont Vell. Precisament, un dels objectius principals de la línia és facilitar la connectivitat dels barris d’Uralita i Pont Vell a Cerdanyola i Can Tiana, a Ripollet i comunicar els 3 grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils Catalans Barcelona-UAB. A més, passa per diversos polígons industrials com els de Polizur o La Ferreria.
La línia 648 té parades a la plaça del Pi de Bellaterra, la carretera de la UAB davant la facutat de Ciències de l'Educació, el carrer de la Serra dels Gaillers -cantonada carrer de Castella-, la carretera de Barcelona al sector Uralita, els Quatre Cantons per entrar després a Ripollet`pel carrer de Balmes, Sant Josep i la Rambla de Sant Andreu i accedir a Montcada a travès de la Rambla dels Països Catalans, la plaça de Lúís Companys i el carrer de la Bifurcació.
Reivindicació històrica, però insuficient
L'alcalde de Cerdanyola i actual president de la Mancomunitat, Antoni Morral, destaca que aquesta iniciativa és una millora "insuficient" davant el dèficit de tranmsport públic en una zona "que és el cor de la Regió Metropolitana, la ciutat de ciutats" amb institucions que demanden una mobilitat tant important com la UAB. Morral indica que els tres municipis han de continuar treballant "colze a colze" per impulsar millores i reivindicacions que permetin accedir a un transport públic realment competitiu i recorda la disfunció que suposa incloure's a la integració tarifària de l'ATM i no formar part de l'Entitat del Transport Metropolità (ETM).
La posició de Morral la comparteixen els tres alcaldes. Porro, batlle accidental de Montcada, ha qualificat la línia de "comunicació necessària" ja que a Montcada és fàcil connectar amb Barcelona "però a Ripollet s'ha d'anar a peu". Igualment, Juan Parralejo, l'alcalde ripolletenc, recorda els viatges diaris que fan moltes persones entre les tres poblacions ja sigui per raons laborals, de lleure o educatives.
Des de la UAB es mostren també satisfets. El secretari general de la universitat, Rafael Grasa, destaca que s'assoleix una "vella reivindicació" que també considera insuficient ja que cal millorar les connexions del campus amb els voltants i el conjunt de Catalunya.
Per la seva banda, el director general de ports i transports ha remarcat que el transport públic ha de servir per "portar, amb un preu raonable, la gent allà on ho necessita: l'escola, l'hospital o la universitat". Esteve Tomàs destaca que la línia 649 trenca la tendència radial del transport públic català que enllaça amb Barcelona per afrontar una comunicació necessària.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia9913.html
Y parece ser que el bus encargado de este viaje inaugural ha sido un Magnus de Font
Dilluns a les 6 del matí sortirà de les parades de la plaça del Pi, a Bellaterra, i de Can Sant Joan, a Montcada, el primer viatge de l'autobús 648 que s'ha presentat avui amb un viatge inaugural. La línia suposa complir una antiga reivindicació que vol unir les tres poblacions de la Mancomunitat: Cerdanyola, Ripollet i Montcada i Reixac i donar servei també a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Antoni Morral, al viatge inaugural del nou autobús, parla amb Juan Parralejo -al seu davant-
Foto: J.R.Urbano
--------------------------------------------------------------------------------
Detall del cartell anunciador de la nova línia d'autobús (Imatge)
Les autoritats poc abans del viatge inaugural a Can Sant Joan, Montcada (Imatge)
L'alcalde de Cerdanyola durant la seva intervenció en l'acte inaugural (Imatge)
La línia 648 d'autobús realitzarà 16 expedicions d'anada i tornada de dilluns a divendres feiners amb una freqüència de pas d'una hora des de les 6 del matí fins a les 22 hores de la nit. El nou servei el cobriran vehicles de les empreses Sarbus i Font i els usuaris accediran als avantatges del sistema d'integració tarifària i la possibilitat de connectar amb els eixos ferroviaris de les línies Barcelona-França -estació de Montcada-Bifurcació), Barcelona-Manresa -estació de Cerdanyola de la Renfe- i dels Ferrocarrils de la Generalitat -Bellaterra.
Aquest migdia s'ha realitzat el viatge inaugural amb la participació dels alcaldes de Cerdanyola, Antoni Morral -també president de la Mancomunitat-, el batlle de Ripollet, Juan Parralejo, l'alcaldessa accidental de Montcada, Maria del Carmen Porro, el secretari general de la UAB, Rafael Grasa, el director general de Ports i Transports de la Generalitat de Catalunya, Esteve Tomás, el subdirector general del mateix departament, Josep M. Fortuny, representants de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i diversos representants veïnals. L'acte també ha ocmptat amb la presència del regidor d'Espais Públics, José Haro.
Nou enllaç per a Bellaterra, la UAB, Serragalliners, Uralita i el Pont Vell
La nova línia enllaça, amb un recorregut de 58 minuts de durada, l'estació de Renfe de Montcada-Bifurcació amb l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Bellaterra, després de passar pel campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i els barris d'Uralita i Pont Vell. Precisament, un dels objectius principals de la línia és facilitar la connectivitat dels barris d’Uralita i Pont Vell a Cerdanyola i Can Tiana, a Ripollet i comunicar els 3 grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils Catalans Barcelona-UAB. A més, passa per diversos polígons industrials com els de Polizur o La Ferreria.
La línia 648 té parades a la plaça del Pi de Bellaterra, la carretera de la UAB davant la facutat de Ciències de l'Educació, el carrer de la Serra dels Gaillers -cantonada carrer de Castella-, la carretera de Barcelona al sector Uralita, els Quatre Cantons per entrar després a Ripollet`pel carrer de Balmes, Sant Josep i la Rambla de Sant Andreu i accedir a Montcada a travès de la Rambla dels Països Catalans, la plaça de Lúís Companys i el carrer de la Bifurcació.
Reivindicació històrica, però insuficient
L'alcalde de Cerdanyola i actual president de la Mancomunitat, Antoni Morral, destaca que aquesta iniciativa és una millora "insuficient" davant el dèficit de tranmsport públic en una zona "que és el cor de la Regió Metropolitana, la ciutat de ciutats" amb institucions que demanden una mobilitat tant important com la UAB. Morral indica que els tres municipis han de continuar treballant "colze a colze" per impulsar millores i reivindicacions que permetin accedir a un transport públic realment competitiu i recorda la disfunció que suposa incloure's a la integració tarifària de l'ATM i no formar part de l'Entitat del Transport Metropolità (ETM).
La posició de Morral la comparteixen els tres alcaldes. Porro, batlle accidental de Montcada, ha qualificat la línia de "comunicació necessària" ja que a Montcada és fàcil connectar amb Barcelona "però a Ripollet s'ha d'anar a peu". Igualment, Juan Parralejo, l'alcalde ripolletenc, recorda els viatges diaris que fan moltes persones entre les tres poblacions ja sigui per raons laborals, de lleure o educatives.
Des de la UAB es mostren també satisfets. El secretari general de la universitat, Rafael Grasa, destaca que s'assoleix una "vella reivindicació" que també considera insuficient ja que cal millorar les connexions del campus amb els voltants i el conjunt de Catalunya.
Per la seva banda, el director general de ports i transports ha remarcat que el transport públic ha de servir per "portar, amb un preu raonable, la gent allà on ho necessita: l'escola, l'hospital o la universitat". Esteve Tomàs destaca que la línia 649 trenca la tendència radial del transport públic català que enllaça amb Barcelona per afrontar una comunicació necessària.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia9913.html
Y parece ser que el bus encargado de este viaje inaugural ha sido un Magnus de Font