trainman wrote:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
Esto es un robo...
Robo cuando es ilegal.JaMiRo! wrote:trainman wrote:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
Esto es un robo...
Una mica "robo" sí que és.sequera wrote:Robo cuando es ilegal.JaMiRo! wrote:trainman wrote:3'75 euros el billete de ida y 6'45 el de ida y vuelta
Esto es un robo...
Mas bien diria que es un gran negocio.... Fabuloso negocio, que les da unos enomes beneficios.....
Jo diria que es un atrac, perque es un dels pocs transports a l'aeroport, i no hi ha altre remei per a moltes persones, i com que son cuasi els unics, poden posar els preus que lis dona la gana, i "atracar" a la gent.wefer wrote:Una mica "robo" sí que és.sequera wrote:Robo cuando es ilegal.JaMiRo! wrote:
Esto es un robo...
Mas bien diria que es un gran negocio.... Fabuloso negocio, que les da unos enomes beneficios.....
Quan parlem de negoci, en un sistema capitalista liberal, se suposa que qualsevol pot posar el preu que vulgui... a l'igual que qualsevol pot fer-li la competència fent-ho millor o a un preu més baix.
En el cas de l'Aerobús, suposo que té una concessió exclusiva (legal o de fet) otorgada pel govern, que fa que se salti a la torera les lleis del mercat sense que, de cap altra manera, es compensi aquest fet obligant a la companyia a posar preus més baixos (jo et dono l'exclusiva, però tu només pots cobrar X).
Per tant, tot plegat sona més a "chanchullo" de república bananera que a cap altra cosa.
y de donde sacamos algun tren más??????aarongilp wrote:Trobo que no són uns horaris precisament ajustats. Ni en el temps (un parell de minuts menys podrien tenir) ni en el temps d'estada a les estacions finals...Particularment, enlloc de freqüències de 30 minuts, ajustant una mica i posant algun tren més es podria arribar als 20 minuts sense problemes...
Aviam. Si s'han tret trens per ser periode estival, i han arribat 2 trens que dintre de no massa en seran 4...em sembla que és molt fàcil...I si passes per Montcada Bifurcació sempre hi ha minim 3 trens estacionats a la reserva...sequera wrote:y de donde sacamos algun tren más??????aarongilp wrote:Trobo que no són uns horaris precisament ajustats. Ni en el temps (un parell de minuts menys podrien tenir) ni en el temps d'estada a les estacions finals...Particularment, enlloc de freqüències de 30 minuts, ajustant una mica i posant algun tren més es podria arribar als 20 minuts sense problemes...
Si, ho he vist, però crec que és només per "millorar" la rotació de material,a al igual que els CEX Girona - Tortosa i Girona - Reus. Si t'hi fixes, només hi és en un sentit, no en l'altre.buertu wrote:una altra novetat és la creació dels trajectes Aeroport-Sant Celoni i Aeroport-Granollers en els últims 2 trens procedents de l'aeroport. És molt probable, per tant, que es faci algun ajustament en els trajectes de la R2
A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn
osti, quin lapsus he tingut, tens tota la raó. Jo diria que igualment, hauria de ser metro ja que no passa de la primera coronaUT596001 wrote:A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn
Robert, diria molt que fa un temps posava la C davant, i no hi havia quadradet. Però d'ençà que Rodalies Barcelona va començar a pertànyer a l'ATM, en vistes d'una possible unificació de linies (tal i com s'ha fet) van decidir treure-li la C.UT596001 wrote:A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn
Jo ho he vist sempre així, i agafo rodalies més o menys des de l'any 1999. L'única línia on he vist on els cartells posa més o menys a totes les estacions el "C-X" com a la resta de nuclis de rodalies és a la línia de Vic. Ara bé, no sé si abans es feia com a la resta de nuclis.aarongilp wrote:Robert, diria molt que fa un temps posava la C davant, i no hi havia quadradet. Però d'ençà que Rodalies Barcelona va començar a pertànyer a l'ATM, en vistes d'una possible unificació de linies (tal i com s'ha fet) van decidir treure-li la C.UT596001 wrote:A Rodalies Barcelona la senyalètica de línies sempre ha sigut el quadradet amb el número només. És igual a la resta de línies.Ferrovi wrote:Sembla que els R8 i R9, seràn per S1 i S2, ja que els metros comarcals, diuen que seràn M1 i M2 o MC1 i MC2.
La "linia 10", no obstant, ja no posa la C o la R de prefix, no se si es per espai al quadradet, o perque es plantejen que en el futur sigui linia de metro, degut a que no passa de la zona 1.
Percert, el color que li han donat no pinta gaire bé, hauria de ser un color facil de recordar per als turistes, ja que el magenta el poden confondre amb la R3, aixi si, s'enportaràn uns xorissos de vic que mai els oblidaràn