Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

hola, em podriau explicar una mica això?
xx/x/xx: 1007-1008-1302: cotxes de l'expedient X del 1087-1088
1005-1006 desballestat
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Nois, no m'entero :D

Queda algún 1000/1100 blau/blanc que circuli per la L5/L4??

A mi m'hagués agradat que el 1000 preservat fos blau/blanc, no se, el trovo força més maco que no tot blanc encara que aquest sigui el color representatiu de com "van ser els últims anys de servei dels 1000 a la L5" :'(

Vox
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Perdó per no apuntar...

Post by JaMiRo! »

Confirmo al Sr.Vox que hi ha 1000s franjablava corrent per la L5; en el meu passeig freak d'avui n'he caçat dos, un a Sagrera en direcció a Horta i un altre a Diagonal en direcció a Cornellà-Centre.

Sorry, però amb la càmera a la mà no he pogut apuntar plaques...I tampoc han sortit a les fotos i videos*...

*Estic preparant un especial sèrie 1000 a barnametro.org
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Coi, Vox, tan críptica era la meva resposta que no l'havies entès? :x
Fran-Ikarus wrote:El otro 1100 también la tenía. Y los dos últimos 1000 (1093-1096 y 1097-1100) también la tienen.
Pel que fa a l'hipotètic 1000 preservat (que jo aposto a que serà 1100, més que res perquè quan quedin pocs 1000 i la gent comenci a preguntar si en preserven algun, la resposta segurament serà "Encara queden tots els de la L4, ja preservarem algú d'aquells"), el color és el de menys, tenint en compte que més tard o més d'hora s'haurà de repintar. I arribats a aquell moment, no cap dubte de que l'òptim serà que el pintin amb els colors originals, reproduint els "cromats" i tal.

Més important que el color és l'estat dels components elèctrics i mecànics. Tot i que, pel que fa als 1000, precisament els blanc-i-blaus són els més nous, i això podria afavorir la seva candidatura...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El sol de la platja i el dinar fant que sobre les 16/18 hores no pugui desencriptar gaire :D

Gràcies als dos!!

M'agraden molt aquets blaus. Tot blanc, els 1000's semblen com despullats :|

Vox
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

De fet, ja ho estaven de despullats, quan van perdre els "ornaments" que portaven, amb el primer canvi d'imatge extern. La imatge blanqui-blava resultant només era com la pintura corporal que està de moda :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

12/7/06: M-1084-1321-1081-1082
13/7/06: 1057-1058-1315-M-M

tornant al 1100 de la L5, teniu raó, tenia unes quantes característiques molt interessants, com les finestres obribles (tot i que estaven tancades amb clau), i unes enganxines bilingües de transició "Es peligroso asomarse - És perillós abocar-se" en blanc i blau que no eren ni le originals grogues ni les posteriors trilingües blanques i vermelles.
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

13/7/06: 1049-1050-1313-1051-1052
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

14/7/06: M desplacat -1086-1322-1087-M
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
abegot
N8
N8
Posts: 739
Joined: Thursday 02/06/2005 11:39
Location: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Post by abegot »

Aquest matí al canal 33, he vist un reportatge sobre unes illetes que hi son devant de la costa Bretona (França) i que tenen nacionalitat anglesa.

De repent ha sortit un tren (ara turistic) que circula per l'escollera i els vagons perteneixien al metro de Londres.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

17/7/06: 1029-1030-1308-M-M
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

17/7/06: 1029-1030-1308-M-M
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

T'has deixat la part interessant del tren!!! :evil:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Fran-Ikarus wrote:T'has deixat la part interessant del tren!!! :evil:
un no té el do de l'ubicuitat :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

19/7/06: 1045-1046-1312-1047-1048
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Bé companys, ha succeït el que havia de succeïr. Ja han "caçat" el M1029-r08-31. ja es trova a Boixeres, esperent que netegin la via de les restes del seu germà, per pasar-lo a ell per la guillotina.

Ja ens podem espabilar, i començar a bellugar-nos perquè TMB ens digui d'una vegada si en conservarà algun, i si la resposta es negativa, mobilitzar-nos, perquè a aquest pas, no en deixaran ni les raspes.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Tens raó, LLOP, jo proposo carta a J. Antonio Patiño, que ara és responsable d'això, preguntant-li formalment què es pensa fer, i jo no m'entrentindria gaire, seriosament.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

19/7/06: M-M-R-M-1082
20/7/06: 1055-1056-1314-1053
ES PELIGROSO ASOMARSE
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El LLOP wrote:Bé companys, ha succeït el que havia de succeïr. Ja han "caçat" el M1029-r08-31. ja es trova a Boixeres, esperent que netegin la via de les restes del seu germà, per pasar-lo a ell per la guillotina.

Ja ens podem espabilar, i començar a bellugar-nos perquè TMB ens digui d'una vegada si en conservarà algun, i si la resposta es negativa, mobilitzar-nos, perquè a aquest pas, no en deixaran ni les raspes.
Amb el tema de la boca de Liceu, en Wefer va fer un moviment ràpid i efectiu, i molts vam col·laborar signant aquella carta.

Podriem començar creant un post per centralitzar totes les opcions. Potser, la primera, repetir tàctica: una carta firmada per molts, o en representació d'aquest fòrum, preguntant que pensen fer.

I això que jo sóc més partidari de conservar una 1100. En el cas que només es poguès conservar una de les germanes 1000's, vull dir.

Vox
User avatar
VladiGB
N5
N5
Posts: 107
Joined: Wednesday 19/07/2006 22:12

Post by VladiGB »

On hi ha que signar!!!, que jo signaré, si han conservat la serie 400 perque no conservan també alguns de la 1000 o 1100, per cert, he vist en la línea 5 en la porta d'un d'aquest l'antic cartell de no recolzarse a la porta, també no fa gairé vaig veure un que emportaba la botonera aquella d'obrir portes, a vegades penso que era un somni :P .
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”