La sèrie 211, marginada
actualment totes les unitats 213 son eixi, de color vermell, i per seients reservats, blau. Al Vallès el del revès. No vens gaire per la L-A oi?entfe001 wrote: Em sona haver vist fa un temps alguna 213 amb tapissats de color diferent per distingir els seients reservats, però no en recordo el número de la unitat.
El que passa és que no he llegit que es parlava d'una 211 i no pas d'una 213; i sí, fa temps que no em deixo caure pel carrilet.Ferrovi wrote:actualment totes les unitats 213 son eixi, de color vermell, i per seients reservats, blau. Al Vallès el del revès. No vens gaire per la L-A oi?entfe001 wrote: Em sona haver vist fa un temps alguna 213 amb tapissats de color diferent per distingir els seients reservats, però no en recordo el número de la unitat.
Una d'aparcada...
Avui n'hi havia una d'aparcada a l'apartador de Plaça d'Espanya (al túnel entre aquesta estació i Magòria-La Campana). Suposo que la resta estarien a Sant Boi o a Martorell...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jo personalment no tinc gaires esperances de tornar a agafar cap més 211. El dilluns vaig apropar-me peró tots els L8 es feien amb 213. Era previsible doncs amb els horaris d'agost van més que sobrats amb les 213. Potser quan tornin als horaris habituals se les vegi però...
La notícia de les noves 213 em va agafar per sorpresa, i francament no puc recordar la darrera vegada que vaig pujar a una 211, potser algun viatge a Montserrat de petit. Desde que viatjo per afició sempre 213s. Una llàstima. Almenys crec que no les desballestaran doncs encara són joves. A vegades em pregunto si podria haver alguna línia de ferrocarril mètrica interessada en comprar aquestes unitats.
La notícia de les noves 213 em va agafar per sorpresa, i francament no puc recordar la darrera vegada que vaig pujar a una 211, potser algun viatge a Montserrat de petit. Desde que viatjo per afició sempre 213s. Una llàstima. Almenys crec que no les desballestaran doncs encara són joves. A vegades em pregunto si podria haver alguna línia de ferrocarril mètrica interessada en comprar aquestes unitats.
El dia de la trobada d'SkyScraperCity (no recordo el dia i no puc accedir al fòrum per consultar-ho) hi havia una 211 circulant a la L8 que se'ns va escapar per minuts. Quan jo em vaig desenganxar de la trobada prematurament a Ildefons Cerdà (tenia altres compromisos), vaig creuar-me-la quan aquesta circulava en sentit Molí Nou.
Vaig tenir el dia gafe. I va ser l'últim cop que vaig veure una 211 en marxa (també haig de dir que fa temps que no m'acosto pel carrilet).
Vaig tenir el dia gafe. I va ser l'últim cop que vaig veure una 211 en marxa (també haig de dir que fa temps que no m'acosto pel carrilet).
Potser quan entrin en funcionament els metros comarcals,les noves 213 és dediquin a fer aquest servei i així les 211 puguin tornar a prestar servei L8/S33/S8/S4,i les 213 que lis sobrin,per fer mésm dobles composicions,i a més com hi haurà també que s'averiara,potser el futur de les 211 no pot ser tan dolent..........
Esperem que fins al 2007 hi haguin aquestes unitats,ja que l'any que ve faran 20 anys!!!!
Esperem que fins al 2007 hi haguin aquestes unitats,ja que l'any que ve faran 20 anys!!!!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
En qualsevol cas les 211 tornaran a circular abundantment suposo que només fins que arribin les noves 213 que les substituiran. I de fet no m'estranya que hagin escollit aquesta opció (tot i que serà ben avorrida la línia fotogràficament...) ja que així tenen tots els trens iguals (més fàcil manteniment, recanvis, etc) i a més tots adaptats a PMR ja que no cal oblidar que teòricament tot el transport públic crec que havia d'estar adaptat l'any 2006 Així que les 211 o s'adapten (cosa molt difícil) o res de res.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Només transport urbà. Transport interurbà pot esperar segons la UE a 2016.Trenscat wrote:En qualsevol cas les 211 tornaran a circular abundantment suposo que només fins que arribin les noves 213 que les substituiran. I de fet no m'estranya que hagin escollit aquesta opció (tot i que serà ben avorrida la línia fotogràficament...) ja que així tenen tots els trens iguals (més fàcil manteniment, recanvis, etc) i a més tots adaptats a PMR ja que no cal oblidar que teòricament tot el transport públic crec que havia d'estar adaptat l'any 2006 Així que les 211 o s'adapten (cosa molt difícil) o res de res.
O si no només cal mirar com, les línies urbanes de bus tendeixen a tenir tot adaptat mentre que la xatarra continua circulant per les línies interurbanes del país...
Home... jo no em conec totes les linies interurbanes de Barcelona, pero de les que soc usuari no em puc queixar... La Hispano ha fet un gran pas i te la gran majoria de la flota amb busos nous de trinca i com es obvi adaptat. Pel que fa a Soler i Sauret, Oliveras, mohn, les de la banda del Llobregat... Bastant be no? exepte les ultimes adquisicions de segona mà de SiS i Mohn.
És evident que la situació actual no té res a veure amb la de fa 5 anys, però de tota manera encara hi ha alguns autobusos bastant vells sueltos corrent per les carreteres del nostre país...metrobaix wrote:Home... jo no em conec totes les linies interurbanes de Barcelona, pero de les que soc usuari no em puc queixar... La Hispano ha fet un gran pas i te la gran majoria de la flota amb busos nous de trinca i com es obvi adaptat. Pel que fa a Soler i Sauret, Oliveras, mohn, les de la banda del Llobregat... Bastant be no? exepte les ultimes adquisicions de segona mà de SiS i Mohn.
L'excepció a aquesta regla és l'empresa PLANA, que gairebé tot el que té és xatarra.
Vingui, vingui...
Vingui vostè a Salou a gaudir d'un museu que riu-te tú de l'associació ARCA...UT596001 wrote:L'excepció a aquesta regla és l'empresa PLANA, que gairebé tot el que té és xatarra.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2