Amadeu Torner o Europa?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Quin nom preferiu per a l'estació de FGC de la pl.Europa de L'Hospitalet?

Amadeu Torner
19
33%
Europa
13
22%
Plaça d'Europa
18
31%
Amadeu Torner-Europa
3
5%
Bordeta-Formació xD
1
2%
Europa-Fira
4
7%
 
Total votes: 58

kernelpanic
N2
N2
Posts: 10
Joined: Wednesday 19/07/2006 9:16
Location: Sant Josep / L'Hospitalet de Ll.

Amadeu torner o Europa

Post by kernelpanic »

A mi tant me fa....

El què em sap mooolt greu es que es gastin els diners primer en posar "Amadeu Torner" a les 211 i 213, per després canviar-los a "Europa". >:(

Ja fa temps que es sabía que allà hi hauría una plaça anomenada Europa, no?

Només per això he votat Amadeu Torner, tot i què ja ho dic, tant me fa.

Gràcies.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Amadeu torner o Europa

Post by Platanito »

[quote="kernelpanic"][/quote]

M'agrada el teu nick, però no m'agradaria veure'l a la consola remota d'un 9000 circulant a tota llet i amb l'ATO avariat! :fuig

Tornant al tema, he pensat que el més pràctic (tot i que estic en contra de posar-hi noms comercials) és que es digui IKEA Gran Via, i la futura estació de la L1 a continuació de Fondo s'hauria de dir IKEA Montigalà.

Una altra opció que no hem pensat és que es digui "Granvia", a seques i tot junt (recordeu que a l'Hospitalet aquesta avinguda es diu així).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
VladiGB
N5
N5
Posts: 107
Joined: Wednesday 19/07/2006 22:12

Post by VladiGB »

Plaça Catalunya, Plaça del Centre, Plaça España, Plaça de "Sants" y perque no un altra Plaça més :D ja només falta que Maresme-Forúm la nombrín Plaça del Forúm :festa . mmm Plaça Europa :P
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

Opto per Plaça d'Europa. Em sembla la més lògica.

Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro. Amb això tindríem més parades, com per exemple:

Espanya
Farell (nova)
Magòria - La Campana
Ildefons Cerdà (nova)
Gran Via (antiga Ildefons Cerdà)
Plaça d'Europa
Gornal
Sant Josep
Avinguda Carrilet
Can Femades
Almeda
Carretera del Prat
Cornellà Riera
Fontsanta i Fatjó
Bon Viatge
Sant Joan Despí
Armenteres | Sant Feliu Sud
Parc Falguera
Carretera de la Sanson
El Pla

Això només per al tram entre Plaça Espanya i Sant Feliu (en l'hipotètic cas que L8 acabés a Sant Feliu).
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
abegot
N8
N8
Posts: 739
Joined: Thursday 02/06/2005 11:39
Location: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Post by abegot »

sequera wrote:Yo vivo en Amadeu Torner con Av. Carrilet, y la verdad la futura estación me quedará a 5-10 minutos andando...


Así que lo más logico es que se llame Europa, que es donde estará realmente ubicada. En esa enorme y nueva plaza.

Es como si a la estación de FGC de Catalunya , le llamasemos PELAYO.

Pues va a ser que no

EUROPA.
Estoy contigo.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

per què no veig cap plaça d'europa al plànol de l'H?
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Mortadel·lo wrote:per què no veig cap plaça d'europa al plànol de l'H?
Porque todavia no existe esa plaza....la estan construyendo .
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Izo wrote:Opto per Plaça d'Europa. Em sembla la més lògica.

Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro.
La Linia L8 del metro ja existeix, la explota FGC i va de Plaça Espanya fins Molí Nou

http://www.fgc.net/accesible/cat/viatjar/l8.htm
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Respecte a la proposta que fa Izo sobre les estacions de la L8:

Entre Pl.Espanya i Magòria potser si que hauria d'haver una nova parada, pero entre Magòria i Ildefons Cerdà no, ja que si obres l'actual sortida d'emergencia de Magòria la separacio amb Ildefons Cerda no es tanta. Fa un temps vaig dissenyar un termòmetre amb les parades que jo afegiria a la linia Llobregat-Anoia. En base a aquell termometre en pots dissanyar un altre amb la teva proposta de fer un ramal a Sant Feliu.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Ecomobisostrans wrote:Entre Pl.Espanya i Magòria potser si que hauria d'haver una nova parada, pero entre Magòria i Ildefons Cerdà no, ja que si obres l'actual sortida d'emergencia de Magòria la separacio amb Ildefons Cerda no es tanta.
L'andana de Magòria comença abans de l'illa de l'edifici La Campana i acaba al final d'aquesta illa. D'aquí a la plaça hi ha només un centenar de metres.
User avatar
Carlos L'H
N6
N6
Posts: 161
Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Post by Carlos L'H »

Extraído de la web: http://canal-h.net/

La nova estació de FGC de Granvia s’anomenarà Europa-Fira
Visita de Corbacho i Macias a la zona
La nova estació de Ferrocarrils de la Generalitat que s'està construint a la plaça d’Europa, entre les parades d'Ildefons Cerdà i Gornal, s'anomenarà Europa-Fira i entrarà en funcionament dintre de sis mesos.

Així ho ha anunciat l'alcalde, Celestino Corbacho, qui també ha confirmat que l'1 de setembre s'obriran completament a la circulació de vehicles els carrils deprimits de la Granvia, en tots dos sentits.

Corbacho ha realitzat aquest anunci durant la visita d’obres juntament amb el senador de CiU, Pere Macias, conseller de Política Territorial de la Generalitat l’any 2000 quan es va constituir el Consorci per a la Reforma de la Granvia i el projecte es va posar en marxa.

La nova estació de la línia Baix Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat donarà servei a la zona de la plaça d’Europa i a la Fira de Granvia, i tindrà connexió amb la futura línia 9 del Metro. La parada Europa-Fira entrarà en funcionament en un període de 6 mesos mentre que la connexió amb la L9 es preveu per a l’any 2009.

Mentrestant, les obres de la plaça d’Europa avancen al ritme previst. L'alcalde ha anunciat que a la tardor es procedirà a la pavimentació de la zona i a la plantació de l'arbrat, i s'espera que la urbanització d'aquesta gran plaça, eix central de la nova Granvia, estigui acabada abans de la primavera del 2007. Serà llavors quan, segons Corbacho, es podrà creuar la Granvia a peu.

En aquest sentit, Pere Macias, ha assenyalat que ara que la Granvia comença a tenir una configuració d’autèntica via urbana, es posa de manifesta que el projecte ideat per Generalitat i Ajuntament tenia un abast no només local sinó nacional.

Actualment, els vehicles ja circulen pels carrils deprimits del tronc central de la Granvia, però només en el tram en direcció a Barcelona.


Canal-h.net. 26/07/2006
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Doncs espero que, independentment de com acabin anomenant l'estació, el nom sigui el mateix per a la L9. A la web de la PTP, l'última actualització al respecte presenta un termòmetre segons el qual l'estació es dirà Amadeu Torner.

Però amb totes les ziga-zagues (físiques i conceptuals) que ja hem viscut amb la Serpentina Line, ja no m'estranya res. Es més, accepto apostes: quants canvis més hi haurà en el projecte fins que quedi definitvament enllestit?
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

sequera wrote:
Izo wrote:Opto per Plaça d'Europa. Em sembla la més lògica.

Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro.
La Linia L8 del metro ja existeix, la explota FGC i va de Plaça Espanya fins Molí Nou

http://www.fgc.net/accesible/cat/viatjar/l8.htm
Home sequera, ja sé que existeix la L8... El que jo dic és que per l'actual túnel dels FGC Llobregat-Anoia faria passar només la L8 com a línia de metro. La resta dels FGC Llobregat-Anoia passarien, com a rodalies, per un nou túnel sota la Gran Via.

I a la L8 la faria acabar tant a Molí Nou com a Sant Joan Despí, amb dos ramals, com la L9 a Badalona.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

Guigui wrote:Però amb totes les ziga-zagues (físiques i conceptuals) que ja hem viscut amb la Serpentina Line, ja no m'estranya res. Es més, accepto apostes: quants canvis més hi haurà en el projecte fins que quedi definitvament enllestit?
Depén... quins són els trams que encara no han estat començats a tunelar? Segur que quan els comencin a foradar es trobaran amb nous i curiosos problemes... com aquell dels fonaments massa profunds de l'edifici de vivendes a Sant Andreu...
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Izo wrote:Depén... quins són els trams que encara no han estat començats a tunelar? Segur que quan els comencin a foradar es trobaran amb nous i curiosos problemes... com aquell dels fonaments massa profunds de l'edifici de vivendes a Sant Andreu...
No em referia tant a obstacles inesperats sinó més aviat a autèntiques parides com la de fer aquella monumental volta pel Prat com si fos el Bus Turístic. Que no hi arribarà la L1? Doncs que l'aprofitin per a allargar-la fins al centre de la ciutat, on enllaci amb la L2/L9, que podria d'aquesta manera fer un traçat recte venint de Mercabarna en direcció a Mas Blau. Perquè qui es creu que cal la L1 perquè vagi de l'Hospitalet a St. Boi sense parar en no sé quants km?

:martell1
Watermark
N7
N7
Posts: 328
Joined: Tuesday 12/07/2005 22:55

Post by Watermark »

Si fos una estació de metro preferiria "Europa" o "Plaça d'Europa", però com s'aturaran els R5 i R6 la considero una estació de ferrocarril i prefereixo "L'Hospitalet-Plaça d'Europa". (Paranoies meves :x )
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

He afegit la opció de Europa-Fira que és la que ara diuen que volen posar... :roll:
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

Guigui wrote:
Izo wrote:Depén... quins són els trams que encara no han estat començats a tunelar? Segur que quan els comencin a foradar es trobaran amb nous i curiosos problemes... com aquell dels fonaments massa profunds de l'edifici de vivendes a Sant Andreu...
No em referia tant a obstacles inesperats sinó més aviat a autèntiques parides com la de fer aquella monumental volta pel Prat com si fos el Bus Turístic. Que no hi arribarà la L1? Doncs que l'aprofitin per a allargar-la fins al centre de la ciutat, on enllaci amb la L2/L9, que podria d'aquesta manera fer un traçat recte venint de Mercabarna en direcció a Mas Blau. Perquè qui es creu que cal la L1 perquè vagi de l'Hospitalet a St. Boi sense parar en no sé quants km?

:martell1
Doncs precisament a això em refereixo, Guigui: a causa del tema dels fonaments de l'edifici aquell han de canviar el traçat de la L9 (no gaire, és clar, però l'han de modificar...). I el traçat pel Prat és a causa també d'un element 'inesperat' (però previsible...).

Si tenim en compte aquest fet com a exemple (el del subsòl poc-recomanable-per-tunelar del Prat de Llobregat, com dic, en seria un altre) i que encara queden per foradar molts km de subsòl, vés a saber la de sorpreses que s'hi trobaran, allà baix, que els podrien fer canviar el traçat de manera substancial...

Vés a saber quantes voltes, ziga-zagues, giragones i loopings més haurà de fer la L9... No m'ho vull ni imaginar... Quan acabin la L9 sencera serà interessant veure el traçat sobre plànol real i a escala del disseny original i el traçat final... A la L9 no la reconeixerà ni la mare que la va (començar a) parir.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Izo wrote:Doncs precisament a això em refereixo, Guigui: a causa del tema dels fonaments de l'edifici aquell han de canviar el traçat de la L9 (no gaire, és clar, però l'han de modificar...). I el traçat pel Prat és a causa també d'un element 'inesperat' (però previsible...).

Si tenim en compte aquest fet com a exemple (el del subsòl poc-recomanable-per-tunelar del Prat de Llobregat, com dic, en seria un altre) i que encara queden per foradar molts km de subsòl, vés a saber la de sorpreses que s'hi trobaran, allà baix, que els podrien fer canviar el traçat de manera substancial...

Vés a saber quantes voltes, ziga-zagues, giragones i loopings més haurà de fer la L9... No m'ho vull ni imaginar... Quan acabin la L9 sencera serà interessant veure el traçat sobre plànol real i a escala del disseny original i el traçat final... A la L9 no la reconeixerà ni la mare que la va (començar a) parir.
Doncs aleshores, si s'han de posar a fer la línia en tirabuixó i o nedant com el Popeye que al final sortirà una cosa que ningú no necessita (perquè ja em direu si de Lesseps a l'aeroport, per exemple, no serà millor L3 i L2 en lloc de fer més voltes que una baldufa en L9), que haguessin fet un estudi geològic a fons del terreny abans de posar-s'hi. Si és la mateixa història de sempre en aquesta ciutat: tot de cara a la galeria, tindrem la línia més llarga d'Europa (ara ja matisant que serà la subterrània més llarga, que si no ja ens quedaríem sense aquest rècord superxulo...), projectes faraònics; però el que interessa de debò, el que no es nota tant a primera vista però que fa que els usuaris ens sentim satisfets, que són metros ràpids i puntuals, instal·lacions còmodes, netes i segures, tururut!

I després han de tapar les seves vergonyes amb enganxines a terra fent-te veure el que no és!

:vomit
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Aquesta estació (com es digui, ves a saber si el tornen a canviar) hauria d'estar operativa aquest estiu, després van dir a finals d'any, i ja parlen de 6 mesos, o sigui el febrer del 2007...


Quina caqueta de país >:(
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”