Amadeu Torner o Europa?
-
- N2
- Posts: 10
- Joined: Wednesday 19/07/2006 9:16
- Location: Sant Josep / L'Hospitalet de Ll.
Amadeu torner o Europa
A mi tant me fa....
El què em sap mooolt greu es que es gastin els diners primer en posar "Amadeu Torner" a les 211 i 213, per després canviar-los a "Europa".
Ja fa temps que es sabía que allà hi hauría una plaça anomenada Europa, no?
Només per això he votat Amadeu Torner, tot i què ja ho dic, tant me fa.
Gràcies.
El què em sap mooolt greu es que es gastin els diners primer en posar "Amadeu Torner" a les 211 i 213, per després canviar-los a "Europa".
Ja fa temps que es sabía que allà hi hauría una plaça anomenada Europa, no?
Només per això he votat Amadeu Torner, tot i què ja ho dic, tant me fa.
Gràcies.
Re: Amadeu torner o Europa
[quote="kernelpanic"][/quote]
M'agrada el teu nick, però no m'agradaria veure'l a la consola remota d'un 9000 circulant a tota llet i amb l'ATO avariat!
Tornant al tema, he pensat que el més pràctic (tot i que estic en contra de posar-hi noms comercials) és que es digui IKEA Gran Via, i la futura estació de la L1 a continuació de Fondo s'hauria de dir IKEA Montigalà.
Una altra opció que no hem pensat és que es digui "Granvia", a seques i tot junt (recordeu que a l'Hospitalet aquesta avinguda es diu així).
M'agrada el teu nick, però no m'agradaria veure'l a la consola remota d'un 9000 circulant a tota llet i amb l'ATO avariat!
Tornant al tema, he pensat que el més pràctic (tot i que estic en contra de posar-hi noms comercials) és que es digui IKEA Gran Via, i la futura estació de la L1 a continuació de Fondo s'hauria de dir IKEA Montigalà.
Una altra opció que no hem pensat és que es digui "Granvia", a seques i tot junt (recordeu que a l'Hospitalet aquesta avinguda es diu així).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Opto per Plaça d'Europa. Em sembla la més lògica.
Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro. Amb això tindríem més parades, com per exemple:
Espanya
Farell (nova)
Magòria - La Campana
Ildefons Cerdà (nova)
Gran Via (antiga Ildefons Cerdà)
Plaça d'Europa
Gornal
Sant Josep
Avinguda Carrilet
Can Femades
Almeda
Carretera del Prat
Cornellà Riera
Fontsanta i Fatjó
Bon Viatge
Sant Joan Despí
Armenteres | Sant Feliu Sud
Parc Falguera
Carretera de la Sanson
El Pla
Això només per al tram entre Plaça Espanya i Sant Feliu (en l'hipotètic cas que L8 acabés a Sant Feliu).
Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro. Amb això tindríem més parades, com per exemple:
Espanya
Farell (nova)
Magòria - La Campana
Ildefons Cerdà (nova)
Gran Via (antiga Ildefons Cerdà)
Plaça d'Europa
Gornal
Sant Josep
Avinguda Carrilet
Can Femades
Almeda
Carretera del Prat
Cornellà Riera
Fontsanta i Fatjó
Bon Viatge
Sant Joan Despí
Armenteres | Sant Feliu Sud
Parc Falguera
Carretera de la Sanson
El Pla
Això només per al tram entre Plaça Espanya i Sant Feliu (en l'hipotètic cas que L8 acabés a Sant Feliu).
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Estoy contigo.sequera wrote:Yo vivo en Amadeu Torner con Av. Carrilet, y la verdad la futura estación me quedará a 5-10 minutos andando...
Así que lo más logico es que se llame Europa, que es donde estará realmente ubicada. En esa enorme y nueva plaza.
Es como si a la estación de FGC de Catalunya , le llamasemos PELAYO.
Pues va a ser que no
EUROPA.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
La Linia L8 del metro ja existeix, la explota FGC i va de Plaça Espanya fins Molí NouIzo wrote:Opto per Plaça d'Europa. Em sembla la més lògica.
Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro.
http://www.fgc.net/accesible/cat/viatjar/l8.htm
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Respecte a la proposta que fa Izo sobre les estacions de la L8:
Entre Pl.Espanya i Magòria potser si que hauria d'haver una nova parada, pero entre Magòria i Ildefons Cerdà no, ja que si obres l'actual sortida d'emergencia de Magòria la separacio amb Ildefons Cerda no es tanta. Fa un temps vaig dissenyar un termòmetre amb les parades que jo afegiria a la linia Llobregat-Anoia. En base a aquell termometre en pots dissanyar un altre amb la teva proposta de fer un ramal a Sant Feliu.
Entre Pl.Espanya i Magòria potser si que hauria d'haver una nova parada, pero entre Magòria i Ildefons Cerdà no, ja que si obres l'actual sortida d'emergencia de Magòria la separacio amb Ildefons Cerda no es tanta. Fa un temps vaig dissenyar un termòmetre amb les parades que jo afegiria a la linia Llobregat-Anoia. En base a aquell termometre en pots dissanyar un altre amb la teva proposta de fer un ramal a Sant Feliu.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
L'andana de Magòria comença abans de l'illa de l'edifici La Campana i acaba al final d'aquesta illa. D'aquí a la plaça hi ha només un centenar de metres.Ecomobisostrans wrote:Entre Pl.Espanya i Magòria potser si que hauria d'haver una nova parada, pero entre Magòria i Ildefons Cerdà no, ja que si obres l'actual sortida d'emergencia de Magòria la separacio amb Ildefons Cerda no es tanta.
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Extraído de la web: http://canal-h.net/
La nova estació de FGC de Granvia s’anomenarà Europa-Fira
Visita de Corbacho i Macias a la zona
La nova estació de Ferrocarrils de la Generalitat que s'està construint a la plaça d’Europa, entre les parades d'Ildefons Cerdà i Gornal, s'anomenarà Europa-Fira i entrarà en funcionament dintre de sis mesos.
Així ho ha anunciat l'alcalde, Celestino Corbacho, qui també ha confirmat que l'1 de setembre s'obriran completament a la circulació de vehicles els carrils deprimits de la Granvia, en tots dos sentits.
Corbacho ha realitzat aquest anunci durant la visita d’obres juntament amb el senador de CiU, Pere Macias, conseller de Política Territorial de la Generalitat l’any 2000 quan es va constituir el Consorci per a la Reforma de la Granvia i el projecte es va posar en marxa.
La nova estació de la línia Baix Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat donarà servei a la zona de la plaça d’Europa i a la Fira de Granvia, i tindrà connexió amb la futura línia 9 del Metro. La parada Europa-Fira entrarà en funcionament en un període de 6 mesos mentre que la connexió amb la L9 es preveu per a l’any 2009.
Mentrestant, les obres de la plaça d’Europa avancen al ritme previst. L'alcalde ha anunciat que a la tardor es procedirà a la pavimentació de la zona i a la plantació de l'arbrat, i s'espera que la urbanització d'aquesta gran plaça, eix central de la nova Granvia, estigui acabada abans de la primavera del 2007. Serà llavors quan, segons Corbacho, es podrà creuar la Granvia a peu.
En aquest sentit, Pere Macias, ha assenyalat que ara que la Granvia comença a tenir una configuració d’autèntica via urbana, es posa de manifesta que el projecte ideat per Generalitat i Ajuntament tenia un abast no només local sinó nacional.
Actualment, els vehicles ja circulen pels carrils deprimits del tronc central de la Granvia, però només en el tram en direcció a Barcelona.
Canal-h.net. 26/07/2006
La nova estació de FGC de Granvia s’anomenarà Europa-Fira
Visita de Corbacho i Macias a la zona
La nova estació de Ferrocarrils de la Generalitat que s'està construint a la plaça d’Europa, entre les parades d'Ildefons Cerdà i Gornal, s'anomenarà Europa-Fira i entrarà en funcionament dintre de sis mesos.
Així ho ha anunciat l'alcalde, Celestino Corbacho, qui també ha confirmat que l'1 de setembre s'obriran completament a la circulació de vehicles els carrils deprimits de la Granvia, en tots dos sentits.
Corbacho ha realitzat aquest anunci durant la visita d’obres juntament amb el senador de CiU, Pere Macias, conseller de Política Territorial de la Generalitat l’any 2000 quan es va constituir el Consorci per a la Reforma de la Granvia i el projecte es va posar en marxa.
La nova estació de la línia Baix Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat donarà servei a la zona de la plaça d’Europa i a la Fira de Granvia, i tindrà connexió amb la futura línia 9 del Metro. La parada Europa-Fira entrarà en funcionament en un període de 6 mesos mentre que la connexió amb la L9 es preveu per a l’any 2009.
Mentrestant, les obres de la plaça d’Europa avancen al ritme previst. L'alcalde ha anunciat que a la tardor es procedirà a la pavimentació de la zona i a la plantació de l'arbrat, i s'espera que la urbanització d'aquesta gran plaça, eix central de la nova Granvia, estigui acabada abans de la primavera del 2007. Serà llavors quan, segons Corbacho, es podrà creuar la Granvia a peu.
En aquest sentit, Pere Macias, ha assenyalat que ara que la Granvia comença a tenir una configuració d’autèntica via urbana, es posa de manifesta que el projecte ideat per Generalitat i Ajuntament tenia un abast no només local sinó nacional.
Actualment, els vehicles ja circulen pels carrils deprimits del tronc central de la Granvia, però només en el tram en direcció a Barcelona.
Canal-h.net. 26/07/2006
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Doncs espero que, independentment de com acabin anomenant l'estació, el nom sigui el mateix per a la L9. A la web de la PTP, l'última actualització al respecte presenta un termòmetre segons el qual l'estació es dirà Amadeu Torner.
Però amb totes les ziga-zagues (físiques i conceptuals) que ja hem viscut amb la Serpentina Line, ja no m'estranya res. Es més, accepto apostes: quants canvis més hi haurà en el projecte fins que quedi definitvament enllestit?
Però amb totes les ziga-zagues (físiques i conceptuals) que ja hem viscut amb la Serpentina Line, ja no m'estranya res. Es més, accepto apostes: quants canvis més hi haurà en el projecte fins que quedi definitvament enllestit?
Home sequera, ja sé que existeix la L8... El que jo dic és que per l'actual túnel dels FGC Llobregat-Anoia faria passar només la L8 com a línia de metro. La resta dels FGC Llobregat-Anoia passarien, com a rodalies, per un nou túnel sota la Gran Via.sequera wrote:La Linia L8 del metro ja existeix, la explota FGC i va de Plaça Espanya fins Molí NouIzo wrote:Opto per Plaça d'Europa. Em sembla la més lògica.
Però el més lògic de tot fóra reconvertir el túnel dels FGC en un túnel per la línia L8 del metro.
http://www.fgc.net/accesible/cat/viatjar/l8.htm
I a la L8 la faria acabar tant a Molí Nou com a Sant Joan Despí, amb dos ramals, com la L9 a Badalona.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Depén... quins són els trams que encara no han estat començats a tunelar? Segur que quan els comencin a foradar es trobaran amb nous i curiosos problemes... com aquell dels fonaments massa profunds de l'edifici de vivendes a Sant Andreu...Guigui wrote:Però amb totes les ziga-zagues (físiques i conceptuals) que ja hem viscut amb la Serpentina Line, ja no m'estranya res. Es més, accepto apostes: quants canvis més hi haurà en el projecte fins que quedi definitvament enllestit?
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No em referia tant a obstacles inesperats sinó més aviat a autèntiques parides com la de fer aquella monumental volta pel Prat com si fos el Bus Turístic. Que no hi arribarà la L1? Doncs que l'aprofitin per a allargar-la fins al centre de la ciutat, on enllaci amb la L2/L9, que podria d'aquesta manera fer un traçat recte venint de Mercabarna en direcció a Mas Blau. Perquè qui es creu que cal la L1 perquè vagi de l'Hospitalet a St. Boi sense parar en no sé quants km?Izo wrote:Depén... quins són els trams que encara no han estat començats a tunelar? Segur que quan els comencin a foradar es trobaran amb nous i curiosos problemes... com aquell dels fonaments massa profunds de l'edifici de vivendes a Sant Andreu...
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
He afegit la opció de Europa-Fira que és la que ara diuen que volen posar...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Doncs precisament a això em refereixo, Guigui: a causa del tema dels fonaments de l'edifici aquell han de canviar el traçat de la L9 (no gaire, és clar, però l'han de modificar...). I el traçat pel Prat és a causa també d'un element 'inesperat' (però previsible...).Guigui wrote:No em referia tant a obstacles inesperats sinó més aviat a autèntiques parides com la de fer aquella monumental volta pel Prat com si fos el Bus Turístic. Que no hi arribarà la L1? Doncs que l'aprofitin per a allargar-la fins al centre de la ciutat, on enllaci amb la L2/L9, que podria d'aquesta manera fer un traçat recte venint de Mercabarna en direcció a Mas Blau. Perquè qui es creu que cal la L1 perquè vagi de l'Hospitalet a St. Boi sense parar en no sé quants km?Izo wrote:Depén... quins són els trams que encara no han estat començats a tunelar? Segur que quan els comencin a foradar es trobaran amb nous i curiosos problemes... com aquell dels fonaments massa profunds de l'edifici de vivendes a Sant Andreu...
Si tenim en compte aquest fet com a exemple (el del subsòl poc-recomanable-per-tunelar del Prat de Llobregat, com dic, en seria un altre) i que encara queden per foradar molts km de subsòl, vés a saber la de sorpreses que s'hi trobaran, allà baix, que els podrien fer canviar el traçat de manera substancial...
Vés a saber quantes voltes, ziga-zagues, giragones i loopings més haurà de fer la L9... No m'ho vull ni imaginar... Quan acabin la L9 sencera serà interessant veure el traçat sobre plànol real i a escala del disseny original i el traçat final... A la L9 no la reconeixerà ni la mare que la va (començar a) parir.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Doncs aleshores, si s'han de posar a fer la línia en tirabuixó i o nedant com el Popeye que al final sortirà una cosa que ningú no necessita (perquè ja em direu si de Lesseps a l'aeroport, per exemple, no serà millor L3 i L2 en lloc de fer més voltes que una baldufa en L9), que haguessin fet un estudi geològic a fons del terreny abans de posar-s'hi. Si és la mateixa història de sempre en aquesta ciutat: tot de cara a la galeria, tindrem la línia més llarga d'Europa (ara ja matisant que serà la subterrània més llarga, que si no ja ens quedaríem sense aquest rècord superxulo...), projectes faraònics; però el que interessa de debò, el que no es nota tant a primera vista però que fa que els usuaris ens sentim satisfets, que són metros ràpids i puntuals, instal·lacions còmodes, netes i segures, tururut!Izo wrote:Doncs precisament a això em refereixo, Guigui: a causa del tema dels fonaments de l'edifici aquell han de canviar el traçat de la L9 (no gaire, és clar, però l'han de modificar...). I el traçat pel Prat és a causa també d'un element 'inesperat' (però previsible...).
Si tenim en compte aquest fet com a exemple (el del subsòl poc-recomanable-per-tunelar del Prat de Llobregat, com dic, en seria un altre) i que encara queden per foradar molts km de subsòl, vés a saber la de sorpreses que s'hi trobaran, allà baix, que els podrien fer canviar el traçat de manera substancial...
Vés a saber quantes voltes, ziga-zagues, giragones i loopings més haurà de fer la L9... No m'ho vull ni imaginar... Quan acabin la L9 sencera serà interessant veure el traçat sobre plànol real i a escala del disseny original i el traçat final... A la L9 no la reconeixerà ni la mare que la va (començar a) parir.
I després han de tapar les seves vergonyes amb enganxines a terra fent-te veure el que no és!