racons de la xarxa de metro que ens agradaria visitar
racons de la xarxa de metro que ens agradaria visitar
Hola:
No se si aixo esta ben plantejat aqui o deuria estar a la seccio de "Ferrocarril de Barcelona". Si esta mal col.locat, si us plau Maese Wefer, em disculpis.
Al tema: Quins racons de la xarxa de Metro de Barcelona us agrdaria recorrer, be a peu (si es pogues), be en algun tipius de vehicle adient per tal assumpte (vago descobert, per exemple) i poder observar "a baixa vel.locitat" i amb detall algun punt especial de la xarxa?.
A mi m'agradaria fer una ullada a l'antic desviament de la linia de Correus (ara L4) i tota aquella zona d'alla: L3 -L4 - L2. El tram d'anada i tornada Sant Antoni - Paral.lel L2 i voltants amb la L3 tambe a Paral.lel i Funicular Montjuic. Les restes de Fernando L3 i Correus L4. Potser algun cul de sac-cotxeres com el de Lesseps L3 (si es que queda algo per alla) per exemple. Investigar on acaba el tunel tapiat que hipoteticament hauria d'unir L5 amb L2 passat Gaudi, si realment hi ha alguna cosa enlla o es un tunel cec.
Sal.lutacions:
Serie600
No se si aixo esta ben plantejat aqui o deuria estar a la seccio de "Ferrocarril de Barcelona". Si esta mal col.locat, si us plau Maese Wefer, em disculpis.
Al tema: Quins racons de la xarxa de Metro de Barcelona us agrdaria recorrer, be a peu (si es pogues), be en algun tipius de vehicle adient per tal assumpte (vago descobert, per exemple) i poder observar "a baixa vel.locitat" i amb detall algun punt especial de la xarxa?.
A mi m'agradaria fer una ullada a l'antic desviament de la linia de Correus (ara L4) i tota aquella zona d'alla: L3 -L4 - L2. El tram d'anada i tornada Sant Antoni - Paral.lel L2 i voltants amb la L3 tambe a Paral.lel i Funicular Montjuic. Les restes de Fernando L3 i Correus L4. Potser algun cul de sac-cotxeres com el de Lesseps L3 (si es que queda algo per alla) per exemple. Investigar on acaba el tunel tapiat que hipoteticament hauria d'unir L5 amb L2 passat Gaudi, si realment hi ha alguna cosa enlla o es un tunel cec.
Sal.lutacions:
Serie600
I que tal viatjar pels tunels poc a poc com tu dius, pero en la "bandeja" que te devatnt el 300? i podem entrar i sortir del convoi per la porteta davantera, i amb parades a les estacions fantasmes!!!
Somiar es gratuit.
Percert, jo creia ue el 300 anava per tercer carril, pero a una foto de la web d'en wefer surt amb pantograf...
I si li demanem a TMB que ens passeji pels tunels i estacions fantasmes amb el 300?
Que et sembla aquesta ruta?, i al final, deixo enlaire una possible continuació amb el 400!!! despres de passar per el triangle ferroviari
Somiar es gratuit.
Percert, jo creia ue el 300 anava per tercer carril, pero a una foto de la web d'en wefer surt amb pantograf...
I si li demanem a TMB que ens passeji pels tunels i estacions fantasmes amb el 300?
Que et sembla aquesta ruta?, i al final, deixo enlaire una possible continuació amb el 400!!! despres de passar per el triangle ferroviari
Last edited by Ferrovi on Friday 28/07/2006 8:10, edited 2 times in total.
Hola:
Jo preferiria anar amb algun tipus de vehicle "obert" i poder observar directament aquestos llocs.
Sal.lutacions:
Serie600
Com dius, somiar es gratis. Aixi que aixo de que TMB ens dones una volteta per la xarxa.... . A mes que penso que anar a l'estrep deu estar prohibit per seguretat, caigudes a la via i demes.Ferrovi wrote:I que tal viatjar pels tunels poc a poc com tu dius, pero en la "bandeja" que te devatnt el 300? i podem entrar i sortir del convoi per la porteta davantera, i amb parades a les estacions fantasmes!!!
Somiar es gratuit.
Percert, jo creia ue el 300 anava per tercer carril, pero a una foto de la web d'en wefer surt amb pantograf...
I si li demanem a TMB que ens passeji pels tunels i estacions fantasmes amb el 300?
Jo preferiria anar amb algun tipus de vehicle "obert" i poder observar directament aquestos llocs.
Sal.lutacions:
Serie600
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Hola:
Home Mortadel.lo. Els "mites erotics" del Forum ja hi compto que a mes d'un ens agradaria ver una ullada. Pero em refereixo a d'altres recons "curiosos" que pugui haver.
Altre exemple: Situem-nos: Sagrada Familia L5-L2, l'acces que esta davant la benzinera. Davant mateix les tarifaries hi ha un quiosc de premsa tipus "caixa de mistos" que ara l'estan reformant. Al costat hi ha una porta de servei que normalment esta tancada pero avui estaba oberta. A l'entrar es veu paret de totxo normal i corrent, pero cap el fons hi han unes escales normals tipus d'acces al public, es a dir, no unes escales de servei amb els graons de ciment o similar, sino una escala amb els graons de pedra i amb bandes antilliscants identicas a les que hi han als accessos o als passadissos. On porten aquestas escalas?.....
Sal.lutacions:
Serie600
Home Mortadel.lo. Els "mites erotics" del Forum ja hi compto que a mes d'un ens agradaria ver una ullada. Pero em refereixo a d'altres recons "curiosos" que pugui haver.
Altre exemple: Situem-nos: Sagrada Familia L5-L2, l'acces que esta davant la benzinera. Davant mateix les tarifaries hi ha un quiosc de premsa tipus "caixa de mistos" que ara l'estan reformant. Al costat hi ha una porta de servei que normalment esta tancada pero avui estaba oberta. A l'entrar es veu paret de totxo normal i corrent, pero cap el fons hi han unes escales normals tipus d'acces al public, es a dir, no unes escales de servei amb els graons de ciment o similar, sino una escala amb els graons de pedra i amb bandes antilliscants identicas a les que hi han als accessos o als passadissos. On porten aquestas escalas?.....
Sal.lutacions:
Serie600
Gaudí???? per unes imatges que vaig veure, l'endana de l'estació de gaudí esta feta amb ciment o formigó, igual que les escales que cites.Serie600 wrote:Hola:
Altre exemple: Situem-nos: Sagrada Familia L5-L2, l'acces que esta davant la benzinera. Davant mateix les tarifaries hi ha un quiosc de premsa tipus "caixa de mistos" que ara l'estan reformant. Al costat hi ha una porta de servei que normalment esta tancada pero avui estaba oberta. A l'entrar es veu paret de totxo normal i corrent, pero cap el fons hi han unes escales normals tipus d'acces al public, es a dir, no unes escales de servei amb els graons de ciment o similar, sino una escala amb els graons de pedra i amb bandes antilliscants identicas a les que hi han als accessos o als passadissos. On porten aquestas escalas?.....
Sal.lutacions:
Serie600
Estació de gaudí?
Hola:
Mmmm.... es possible, donat que aquell tros de vestibul ja "pertany" a l'ampliacio cap a la L2 Sagrada Familia. Pel que jo recordo, la paret abans estava "en linia" amb el despatx del Cap d'Estacio i darrera no hi havia res (vissible al menys).
Pel habituals de aquell acces: Baixant per les escales del carrer, darrera mateix de les barreres tarifaries, a l'esquerra del quiosc "caixa de mistos". Una porta normalment tancada de color gris. Aquesta tarde estaba oberta, en primer pla es veia una mena d'habitacio en forma de L. Al fons del braç llarg, hi han unes escales "publiques" que pugen cap a l'esquerra (per definir "publiques" seria dir que son de pedra i bandes antilliscants, no pas unes de ciment de servei de personal). Si algu passa per alla i veu la porta oberta, que es faci el despistat i miri cap alla
Sal.lutacions:
Serie600
Mmmm.... es possible, donat que aquell tros de vestibul ja "pertany" a l'ampliacio cap a la L2 Sagrada Familia. Pel que jo recordo, la paret abans estava "en linia" amb el despatx del Cap d'Estacio i darrera no hi havia res (vissible al menys).
Pel habituals de aquell acces: Baixant per les escales del carrer, darrera mateix de les barreres tarifaries, a l'esquerra del quiosc "caixa de mistos". Una porta normalment tancada de color gris. Aquesta tarde estaba oberta, en primer pla es veia una mena d'habitacio en forma de L. Al fons del braç llarg, hi han unes escales "publiques" que pugen cap a l'esquerra (per definir "publiques" seria dir que son de pedra i bandes antilliscants, no pas unes de ciment de servei de personal). Si algu passa per alla i veu la porta oberta, que es faci el despistat i miri cap alla
Sal.lutacions:
Serie600
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
Vosaltres u eu dit, somiar es gratuit!
L'ultim cop que vaic veure el 300 tenia un dit de polç per tot arreu, a dins a fora a la cabina del motorista, i unes bases d'oli a sota que flipas!
I no crec que T.M.B ens fes res per l'estil, ara per exemple llogar un dia un dels Brills, Granota o Pericu de F.G.C, u veic bastant mes viable que lu que dieu de T.M.B.
Salut!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!!
L'ultim cop que vaic veure el 300 tenia un dit de polç per tot arreu, a dins a fora a la cabina del motorista, i unes bases d'oli a sota que flipas!
I no crec que T.M.B ens fes res per l'estil, ara per exemple llogar un dia un dels Brills, Granota o Pericu de F.G.C, u veic bastant mes viable que lu que dieu de T.M.B.
Salut!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!!
El coco-TMB...
Hola!
Si això, somieu, somieu...Que viene el coco-TMB y os comerá...
A mi m'agradaria fer un tour per totes les cotxeres del FMB; només he visitat Sant Genís per dins (tinc fotos, però no-digitals). La resta, n'he fet exploracions per fora...
I ja que hi som, els típics racons eròtics Fernando, Correos, desviació antic Gran Metro de Barcelona (actual L3-L4 Passeig de Gràcia)...
Salut!
Si això, somieu, somieu...Que viene el coco-TMB y os comerá...
A mi m'agradaria fer un tour per totes les cotxeres del FMB; només he visitat Sant Genís per dins (tinc fotos, però no-digitals). La resta, n'he fet exploracions per fora...
I ja que hi som, els típics racons eròtics Fernando, Correos, desviació antic Gran Metro de Barcelona (actual L3-L4 Passeig de Gràcia)...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
Anit vaig agafar el metro (fet excepcional.... no pel transport en si, si no per l'hora: 23:45..... quina fauna!) i vaig fer una foto del lloc esmentat. Llogicament la porta estava tancada, pero com a "document grafic" del lloc on esta aquesta escala "amagada":
Concretament es la reixa gris fosc (per la cualitat de la foto, ho sento) que es veu enganxada "paret amb paret" a l'esquerra del quiosc, la reixa de mes a l'esquerra correspon al mateix habitacle, que es una reixa de ventil.lacio.
Darrera aquesta porta al fons, esta l'escala que comento, no pas una escala de servei, si no una escala construida per acces public.
Nota de color: Ni curt ni mandros em vaig possar a fer fotos amb el mobil descaradament, cuan van apareixer dos VJ (armats, no pas "Eh!") preguntant-me que carai feia: "Fotos, al quiosc i a aquella porta del costat. Algun problema?. "Es que esta prohibit. T'haurem de requissar el mobil". "Queeee?. Ensenyam el punt al reglament del ferrocarril metropolita on diu que esta prohibit fer-ne fotografies, per a us particular, aleshores parlem. Mentrestant el que teniu que fer el mirar que no se us col.li la gent, que aixo si que esta prohibit, el viatjar sense bitllet. Deixeu-me en pau". Val a dir que per dintre m'estava cagant, pero intentava mantenir el tipus . Els dos VJ's em van mirar amb cara de "Mes val que deixem en pau a aquest tio i continuem fent "no-res" per aqui" i em van deixar estar.
Sal.lutacions:
Serie600
Anit vaig agafar el metro (fet excepcional.... no pel transport en si, si no per l'hora: 23:45..... quina fauna!) i vaig fer una foto del lloc esmentat. Llogicament la porta estava tancada, pero com a "document grafic" del lloc on esta aquesta escala "amagada":
Concretament es la reixa gris fosc (per la cualitat de la foto, ho sento) que es veu enganxada "paret amb paret" a l'esquerra del quiosc, la reixa de mes a l'esquerra correspon al mateix habitacle, que es una reixa de ventil.lacio.
Darrera aquesta porta al fons, esta l'escala que comento, no pas una escala de servei, si no una escala construida per acces public.
Nota de color: Ni curt ni mandros em vaig possar a fer fotos amb el mobil descaradament, cuan van apareixer dos VJ (armats, no pas "Eh!") preguntant-me que carai feia: "Fotos, al quiosc i a aquella porta del costat. Algun problema?. "Es que esta prohibit. T'haurem de requissar el mobil". "Queeee?. Ensenyam el punt al reglament del ferrocarril metropolita on diu que esta prohibit fer-ne fotografies, per a us particular, aleshores parlem. Mentrestant el que teniu que fer el mirar que no se us col.li la gent, que aixo si que esta prohibit, el viatjar sense bitllet. Deixeu-me en pau". Val a dir que per dintre m'estava cagant, pero intentava mantenir el tipus . Els dos VJ's em van mirar amb cara de "Mes val que deixem en pau a aquest tio i continuem fent "no-res" per aqui" i em van deixar estar.
Sal.lutacions:
Serie600
You know...
You know, old buddies, don't touch my eggs. I'm the magnificent Serie600 from the Fòrum del Transport Català. Get outta my sight, assholes!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: You know...
Hola:
Doncs mes o menys va anar per aqui els trets. Em vaig possar en plan "no me toques los huevos, que te la lio!". Lamentable, pero es que no em varen deixar altre alternativa. Ei, mentrestant, la penya "saltant" com a bojos per les tarifaries i per la valla, i ells tocant-me els nassos.
Per cert: Sabeu que al metro esta prohibit menjar gelats? . Ara ho explicare en altre fil, per no liar-la amb aquest.
Altre "forat": Esta entre les estacions de Paral.lel i Poble Sec L3 (obvietat o n hi hagi, pero es pels despistats), anant en direccio Zona Universitaria, a pocs metres d'entrar en Poble Sec, pel costat d'andanes (per anar orientats) hi ha una mena de tunel de servei que de vegades esta il.luminat. On porta?. Esta perpendicular al tunel principal de circul.acio, sembla una mena de sortida d'emergencia, pero a on dona?. O es un tunel de treball del personal TMB?.
Sal.lutacions:
Serie600
JaMiRo! wrote:You know, old buddies, don't touch my eggs. I'm the magnificent Serie600 from the Fòrum del Transport Català. Get outta my sight, assholes!
Doncs mes o menys va anar per aqui els trets. Em vaig possar en plan "no me toques los huevos, que te la lio!". Lamentable, pero es que no em varen deixar altre alternativa. Ei, mentrestant, la penya "saltant" com a bojos per les tarifaries i per la valla, i ells tocant-me els nassos.
Per cert: Sabeu que al metro esta prohibit menjar gelats? . Ara ho explicare en altre fil, per no liar-la amb aquest.
Altre "forat": Esta entre les estacions de Paral.lel i Poble Sec L3 (obvietat o n hi hagi, pero es pels despistats), anant en direccio Zona Universitaria, a pocs metres d'entrar en Poble Sec, pel costat d'andanes (per anar orientats) hi ha una mena de tunel de servei que de vegades esta il.luminat. On porta?. Esta perpendicular al tunel principal de circul.acio, sembla una mena de sortida d'emergencia, pero a on dona?. O es un tunel de treball del personal TMB?.
Sal.lutacions:
Serie600
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Van cap amunt o cap avall? Si van cap amunt, deuen ser les restes de l'antic accés des del costat mar del carrer Provença.Serie600 wrote:Darrera aquesta porta al fons, esta l'escala que comento, no pas una escala de servei, si no una escala construida per acces public.
Des que es va fer la L2, aquest vestíbul només té una sortida, però abans tenia dues sortides simètriques, una a cada costat del carrer, de manera molt semblant a com és encara avui dia l'accés de l'altra extrem (c/ Sardenya) de l'estació de SF L5.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Hola:
Cap amunt, com si fossin unes escales d'acces al carrer. Si passes per alla i veus la porta oberta (l'altre dia estaven arreclant el quiosc i els operaris tenien la porta oberta amb maquines i eines) mira cap al fons i veuras unes escales que pugen cap a l'esquerra.
Vols dir que hi havien altre acces -com si diguessim- "davant" de la Sagrada Familia?. A veure si aquestas escalas son las que donan a un forat de ventil.lacio que hi ha per alla prop... ara que ho dius, em sembla recordar que a la cantonada del davant (mes o menys) hi ha una reixa de ventil.lacio. Si es el que comentas, aleshores aquesta "boca" va desapareixer com a tal i ara es altre com Correus, un forat de ventil.lacio. Alguna foto de l'epoca per confirmar?....
Sal.lutacions:
Serie600
Cap amunt, com si fossin unes escales d'acces al carrer. Si passes per alla i veus la porta oberta (l'altre dia estaven arreclant el quiosc i els operaris tenien la porta oberta amb maquines i eines) mira cap al fons i veuras unes escales que pugen cap a l'esquerra.
Vols dir que hi havien altre acces -com si diguessim- "davant" de la Sagrada Familia?. A veure si aquestas escalas son las que donan a un forat de ventil.lacio que hi ha per alla prop... ara que ho dius, em sembla recordar que a la cantonada del davant (mes o menys) hi ha una reixa de ventil.lacio. Si es el que comentas, aleshores aquesta "boca" va desapareixer com a tal i ara es altre com Correus, un forat de ventil.lacio. Alguna foto de l'epoca per confirmar?....
Sal.lutacions:
Serie600
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Doncs segur que són les escales que dic. la veritat, pensava que ja no existien. A dalt al carrer, on hi havia l'antic accés, ara hi ha una reixa de ventilació. A veure si demà passo i miro cap avall si encara es veu l'escala, encara que si fos així, tu l'haguessis hagut de veure il·luminada.
Serà divertit estar entre 2.000 turistes mirant cap amunt les torres de la Sagrada Família, mentre jo miro cap avall a través de la reixa...
Serà divertit estar entre 2.000 turistes mirant cap amunt les torres de la Sagrada Família, mentre jo miro cap avall a través de la reixa...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Hola:
Mmmm.... el que estava il.luminat era el "cuartet" que comento. Com estava dintre i anava amb certas pressas, no vaig caure (es mes, ni tan sols savia que pogues ser aixo) en fer marxa enrerea veure al carrer. Fins ara que no has comentat que potser hi sigues els restes de la boca anul.lada, ni tans sols....
Sal.lutacions:
Serie600
Un bon exemple de frikisme metrerowefer wrote:Serà divertit estar entre 2.000 turistes mirant cap amunt les torres de la Sagrada Família, mentre jo miro cap avall a través de la reixa...
Mmmm.... el que estava il.luminat era el "cuartet" que comento. Com estava dintre i anava amb certas pressas, no vaig caure (es mes, ni tan sols savia que pogues ser aixo) en fer marxa enrerea veure al carrer. Fins ara que no has comentat que potser hi sigues els restes de la boca anul.lada, ni tans sols....
Sal.lutacions:
Serie600
Cap problema!
Bé, avui jo em trobava fotografiant les boques d'accès a Sagrada Família mentre tothom fotografiava el monument en sí mateix. La gent se'm quedava mirant, però com tothom allà era guiri, cap problema...wefer wrote:Serà divertit estar entre 2.000 turistes mirant cap amunt les torres de la Sagrada Família, mentre jo miro cap avall a través de la reixa...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
Aquesta tarde he anat per alla i per gust he anat a buscar la reixa de ventil.lacio que hi ha a l'altre costat de Provença i que segons la teoria de Maese Wefer, poden esser les restes d'una antic acces que es va anul.lar amb la reforma de Sagrada Familia per donar acces a la L2 des d'aquell vestibul.
No se si seran imaginacions meves -les ganes de veure algo, mes ben dit- pero si ens fiquem asobre la reixa i aguantem l'escalfor, s'intueix sota d'una capa de caqueta (i un pal de motxu.... sera el de Maese Wefer? ) com unes escales, que poden apuntar (llastima que no tinquem fotos d'aquell acces) a la reixa de l'altre foto.
Aquesta tarde el cuartet estava il.luminat (la porta estava tancada) i es podia veure entre les barres, la escala que comento.
La foto esta feta amb el mobil, disculpeu la cualitat. Esta agafant la reixa de ventil.lacio en direccio a l'altre acces (es veu el pal amb el logo). Els que coneixeu la zona, us sonara l'ubicacio. Un dubte: cap on "mirava" la boca en si, cap el semafor (el mateix sentit en que hi fet la foto) o cap a baix, cap a Marina-Torre Mapfre?, es que no ho recordo. Es mes, fins que no ho ha comentat en Wefer, ni m'enrecordaba de que existis altre acces per aquell costat.
Es cert que aquesta estacio va "patir" una gran reforma per donar acces a la L2, pero es que no recordo res apenes. Em sona recordar una mena de vallat amb "Estem treballant.... bla, bla, bla" pero molt vagament.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Mes "forats misteriossos"?.... au, va, que segur que en sabeu algun
Aquesta tarde he anat per alla i per gust he anat a buscar la reixa de ventil.lacio que hi ha a l'altre costat de Provença i que segons la teoria de Maese Wefer, poden esser les restes d'una antic acces que es va anul.lar amb la reforma de Sagrada Familia per donar acces a la L2 des d'aquell vestibul.
No se si seran imaginacions meves -les ganes de veure algo, mes ben dit- pero si ens fiquem asobre la reixa i aguantem l'escalfor, s'intueix sota d'una capa de caqueta (i un pal de motxu.... sera el de Maese Wefer? ) com unes escales, que poden apuntar (llastima que no tinquem fotos d'aquell acces) a la reixa de l'altre foto.
Aquesta tarde el cuartet estava il.luminat (la porta estava tancada) i es podia veure entre les barres, la escala que comento.
La foto esta feta amb el mobil, disculpeu la cualitat. Esta agafant la reixa de ventil.lacio en direccio a l'altre acces (es veu el pal amb el logo). Els que coneixeu la zona, us sonara l'ubicacio. Un dubte: cap on "mirava" la boca en si, cap el semafor (el mateix sentit en que hi fet la foto) o cap a baix, cap a Marina-Torre Mapfre?, es que no ho recordo. Es mes, fins que no ho ha comentat en Wefer, ni m'enrecordaba de que existis altre acces per aquell costat.
Es cert que aquesta estacio va "patir" una gran reforma per donar acces a la L2, pero es que no recordo res apenes. Em sona recordar una mena de vallat amb "Estem treballant.... bla, bla, bla" pero molt vagament.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Mes "forats misteriossos"?.... au, va, que segur que en sabeu algun