Numeració dels burladeros a la L3
- Mortadel·lo
- N9
Numeració dels burladeros a la L3
ve de http://transport.cat/viewtopic.php?t=3164&start=15
doncs això, té algun significat? a què ve numerar els refugis? tan avorrits estem que ens fixem en aquestes coses?
doncs això, té algun significat? a què ve numerar els refugis? tan avorrits estem que ens fixem en aquestes coses?
ES PELIGROSO ASOMARSE
I també hi servien per guardar les eines de treball i saber on i a on les habien deixat, ...El LLOP wrote:doncs aixó de numerar els refugis bé d'abans, quan la persona que s'havia de col.locar adintre deia el número així el motorista sabia EXACTAMENT on es trobavala persona. D'altre banda, els números també servien als gurdavies i personal de via per delimitar el túnel ja que hi han poques referències.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Hola:
Si, jo estic tan avorrit com per aixo. Per anar-me fixant en que als tunels de la L3 hi havien uns numeros pintats... Pero es que aixo ja fa anys.... (mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"
Sal.lutacions:
Serie600
Si, jo estic tan avorrit com per aixo. Per anar-me fixant en que als tunels de la L3 hi havien uns numeros pintats... Pero es que aixo ja fa anys.... (mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"
Sal.lutacions:
Serie600
- Mortadel·lo
- N9
tranquil que no ets l'únicSerie600 wrote:Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
ES PELIGROSO ASOMARSE
- wefer
- Administrador
O sigui que vosaltres dos éreu aquells nens que quan pujava jo amb els meus pares a Diagonal, ja teníeu agafat el lloc a la finestra de davant dels 300, eh?Mortadel·lo wrote:tranquil que no ets l'únicSerie600 wrote:(mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"
Sal.lutacions:
Serie600
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
El meu germà i jo ja patiem per agafar finestreta al 100 dominical i als 400 a Santa Eulàlia...wefer wrote:O sigui que vosaltres dos éreu aquells nens que quan pujava jo amb els meus pares a Diagonal, ja teníeu agafat el lloc a la finestra de davant dels 300, eh?Mortadel·lo wrote:tranquil que no ets l'únicSerie600 wrote:(mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"
Sal.lutacions:
Serie600
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
I jo, però ara...
Jo encara em foto d'òsties per arribar a la finestra panoràmica dels 1000s (bé, em refereixo als remolcs R1300)...I ja tinc gairebé 23 anys!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
M'agradaba agafar la L1 i la L3 perque podia veure el tunel.... em quedaba fascinat-bocabadat veient com passava per sobre les agulles, els semafors ("per que hi han semafors dins del tunel, papa?"... "Que n'ets d'emprenyador, nen!...."), els "burladors".... ("Anda, el tunel esta ences!... mira, mira!"...."Nen, deixa d'emprenyar!").
M'agradaria anar "de paquet" a la cabina d'un 1000.... (altre vegada) per veure el tunel.....
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jo en tinc 41 i encara "em possen" aquestas cosas.... "L'avi friki del Forum"
M'agradaba agafar la L1 i la L3 perque podia veure el tunel.... em quedaba fascinat-bocabadat veient com passava per sobre les agulles, els semafors ("per que hi han semafors dins del tunel, papa?"... "Que n'ets d'emprenyador, nen!...."), els "burladors".... ("Anda, el tunel esta ences!... mira, mira!"...."Nen, deixa d'emprenyar!").
M'agradaria anar "de paquet" a la cabina d'un 1000.... (altre vegada) per veure el tunel.....
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jo en tinc 41 i encara "em possen" aquestas cosas.... "L'avi friki del Forum"
- Mortadel·lo
- N9
jajaja, jo al 400 també ho feia.Platanito wrote:
El meu germà i jo ja patiem per agafar finestreta al 100 dominical i als 400 a Santa Eulàlia...
De totes maneres aquells numeros ja no deuan servi per res, a mes tots aquest numeros estan plens de bruticia. Per cert parlan de la L3, entre paral·lel i liceu en direcció Besos podeu veure una obertura al tunel del tamany d'una porta, te pinta de ser el passadis de Fernando .
Hola:
Les restes de "Fernando"!. Altre dels "mites erotics" del FTC i la meva obsessio per veure alguna cosa.... Mai n'he vist res.... i mira que m'hi fixo i ja no se cap on mirar.
Mentre que les restes de Correus son ben vissibles (es veuen els anuncis i l'enrejolat de l'andana) de Fernando mai he aconssguit veure res.
Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
Sal.lutacions:
Serie600
Les restes de "Fernando"!. Altre dels "mites erotics" del FTC i la meva obsessio per veure alguna cosa.... Mai n'he vist res.... i mira que m'hi fixo i ja no se cap on mirar.
Mentre que les restes de Correus son ben vissibles (es veuen els anuncis i l'enrejolat de l'andana) de Fernando mai he aconssguit veure res.
Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
Sal.lutacions:
Serie600
No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.Serie600 wrote: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
- Mortadel·lo
- N9
mmmmmmmmmmmmm. deu pesar molt l'estatua?VladiGB wrote:No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.Serie600 wrote: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
ES PELIGROSO ASOMARSE
Dubto q pugeu llevarla ara estan fent unsWC publics just on era la estació, qui sap.... Als fan on era la estacion, just a esta a dos pams de la estacio tenen q fer perforacions per nassos als costat.Mortadel·lo wrote:mmmmmmmmmmmmm. deu pesar molt l'estatua?VladiGB wrote:No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.Serie600 wrote: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
De fet es veuen dues escletxes amb pasadis inclos anant al metro, avui els he vist molt be perque anava lent el 3000.