Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Serie600 wrote:Hola:

Denisuko. Anaves aquesta tarde (27-JUL) cap alla 3/4 de 8 a la 313 a l'estacio de Paral.lel?... Es que m'he fregat el nas i el motorista se m'ha quedat mirant d'una manera extranya....

Sal.lutacions:

Serie600
Pox pazer q nu :(

P.D.: Preferiria no dir publicament en quin lloc ni en quin tren estic ni els meus horaris, mes q res, per por de q puguin obrir una investigacio del pal: "este tio es un chivato, a la calle"
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Serie600 wrote: Estem parlant d'un parell de segons, no de fer-se les escales en tromba d'adalt a baix, es estar al peu i dues passes.
Serie600
Home, si com ho expliques es exactament com va passar, aixó denota molta "mala llet" per part del motorista, però com de tot hi hà direm que si. Però suposo que es dificil el fet de tancar portes, perquè de fet la gent ja passa dels senyals acústics (bip-bip) i entren i surten quan sona, quan no sona, quan es tanquen les portes, etc. En algun moment s'haurà de tancar per poder marxar, perquè tothom te dret a viatjar, fins i tot el que baixa les escales corrent, que fa la botifarra al motorista quan es queda a terra, però també el tenen les 500 persones que ja estan dintre del tren i que si han d'esperar a totes les estacons al que està baixant les escales corrent, no arribaran mai a l'hora. No se si m'explicat. El fet de tancar portes es una decisió que pren el motorista i com totes les decisions a uns agraden i a d'altres no; a més, si només t'has d'esperar 3 minuts.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

No ho entenc...

Post by JaMiRo! »

Hola!
El LLOP wrote:A més, si només t'has d'esperar 3 minuts.
Una cosa que mai entendré aquesta que comentes, company; per què collons la gent corre com una desesperada per fotre's al vagó de torn que ja està ple perquè està rebent tothom qui té pressa, si al cap de 3-5 minuts arriba un altre tren? :x

Jo sóc dels panxacontents que s'espera al proper tren. A més, aprofito l'avinentesa per fer fotos... :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Serie600
N7
N7
Posts: 525
Joined: Tuesday 26/07/2005 23:57

Post by Serie600 »

Hola:

El Llop. T'ho prometo. M'ha passat varies vegades tal i com t'ho explico. El motorista veure (que per aixo em veu que arribo pel cap, que per la cua seria "comprensible" que no em veies) que estic a dues pases i "plaf!". Dona bastant pel sac.... I aixo si afegim cert somriure de "fote't" vist clarament pel retrovissor de l'andana, doncs es per cabrejar-se molt.

Ara, ja ho he comentat no se si en aquest fil o en altre, passo de correr si sento que entra. Fins i tot moltes vegades m'he quedat adalt de les escales per evitar els cops de colze dels brutos que es pensan que el mon s'acava si no agafan aquell tren.

Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.

Jo estic esperant que algun motorista em pilli amb les portes. Hi haura "lo nunca visto". Estic fart. No entenc la rao d'aquestas pressas en tancar portes i d'anar "atxutxant" a cop de pito al pasatge. Soc (som) un(s) usuari(s), no pas un(es) bestia(es) que va(n) a cop de basto com ovelles.

Sal.lutacions:

Serie600
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: No ho entenc...

Post by Ecomobisostrans »

JaMiRo! wrote:Hola!
El LLOP wrote:A més, si només t'has d'esperar 3 minuts.
Una cosa que mai entendré aquesta que comentes, company; per què collons la gent corre com una desesperada per fotre's al vagó de torn que ja està ple perquè està rebent tothom qui té pressa, si al cap de 3-5 minuts arriba un altre tren? :x
Jo sóc dels panxacontents que s'espera al proper tren. A més, aprofito l'avinentesa per fer fotos... :D
Salut!
Pues jo no, encara que no tingui pressa, si veig arribar el tren o el bus corro per agafar-lo. Es que soc una mica impacient, saps. :D I com jo molta gent.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Mi no entiende todavía...

Post by JaMiRo! »

Ecomobisostrans wrote:Pues jo no, encara que no tingui pressa, si veig arribar el tren o el bus corro per agafar-lo. Es que soc una mica impacient, saps. :D I com jo molta gent.
El bus encara ho entenc (vés a saber quan torna a passar-ne un) però el metro... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Serie600 wrote:Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.
Un dia, ja fa temps, vaig fer la prova a Sagrada Família L2: vaig proposar-me de no pujar a un comboi si aquest havia iniciat l'avís de tancament de portes. En vaig haver de deixar escapar quatre a una freqüència de pas de cinc minuts i mig. Complir escrupulosament el Reglament de Viatgers em va costar vint-i-dos minuts.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Mare meva... el que s'arriba a fer quan no es té res a fer... :)
User avatar
Serie600
N7
N7
Posts: 525
Joined: Tuesday 26/07/2005 23:57

Post by Serie600 »

Hola:
entfe001 wrote:
Serie600 wrote:Aixo ho juntem amb els motoristes "pito-fluix" que habiten les nostres linies, especialment a la L2 que gairebe no s'han obert les portes, ja estan pitant, no m'extranya que la gent "passi" del senyal acustic i continui enttrant i sortitnt. Jo ho avisso, un dia hi haura una desgracia, algu es quedara pillat entre portes -una persona gran, un carro de la compra, un cotxet de crio petit- per aquestas punyeteres presses i aquestos "pitos inquiets" dels motoristes.
Un dia, ja fa temps, vaig fer la prova a Sagrada Família L2: vaig proposar-me de no pujar a un comboi si aquest havia iniciat l'avís de tancament de portes. En vaig haver de deixar escapar quatre a una freqüència de pas de cinc minuts i mig. Complir escrupulosament el Reglament de Viatgers em va costar vint-i-dos minuts.
Ah, eras tu?.... Es que un dia vaig sentir a dos empleats del metro comentar quelcom semblant a "hi havia un tio a l'andana que ha deixat escapar 4 o 5 trens" xD

Conyes a banda. Nosaltres com a usuaris estem "obligats" a cumplir i respectar el reglament del ferrocarril i demes "eteces"..... pero i al motorista "Pito-fluix" qui el controla?. Home, crec que aixo "ja canta" una mica.

Per exemple de la L2. Aquesta tarde he tingut la "poca feina" d'anar controlant el tems que estava el motorista amb la porta oberta. A Universitat el record de menys estona: 15 segons. Com collons volen que en 15 segons entri i surti tota la gent a una estacio com Universitat?. Que es foten algo?. Obviament ha hagut gent que s'ha quedat a terra perque li ha tancat la porta als nassos.

15 segons de rellotge!. Si us plau!. Ha estat arribar, obrir portes, pitar com tres o cuatre vegades i tancar en plan bestia deixant gent a l'andana que hi era a la porta. A una noia l'ha "pillat" entre les portes, sort que algu desde fora l'ha empentat i jo he aguantat una de les portes a dures penes.

Aproximadament eren les 6:30 de la tarde i Universitat estaba bastant carregadeta.

Sal.lutacions:

Serie600
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Wola

Reprenc el tema per comunicar-vos que ja ha començat el procés de selecció per treballar al metro aquest estiu. Per inscriure-us heu d'anar a la pàgina de TMB, a l'apartat "Vacants Laborals" i hi ha un link que diu "Metro 2007".

Molta sort i si algú arriba a l'entrevista, que ho comuniqui i li donaré un parell d'instruccions ;)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Jordilar

Post by Jordilar »

Ja vaig deixar el meu cvrricvlvm. Espero que hi hagi sort.

Salut,
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ostres, ostres, ostres, si volen bibliotecària- documentalista...!!!! :D
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jo acabo d'enviar la meva sol·licitud. Aviam què...quan diuen fins setembre...fins exactament quan de setembre? xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

metring wrote:Ostres, ostres, ostres, si volen bibliotecària- documentalista...!!!! :D
Ya saps, apuntat-hi xD, segur que en sabras més que el qui treballi allà
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

A aquest pas tots els del foro ens veurem alla treballant jajajaja xD
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Sí, en comptes d'escriure al fòrum, debatim per radio-telefonia. :)
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

Post by Eslebeberlin »

El millor del procés de CIEF-ACCIÓ son les birres durant els descans de les classes que ens fotiem.

Com va dir un motorista instructor molt savi: 'se AAC lo que se puede....'
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Hola a tothom
Una amiga meva es va apuntar a treballar al metro aquest estiu el dilluns 19 i ja l'han convocada per al test psicotecnic per a aquest divendres dia 2.
A veure els que us heu inscrit si teniu sort i els que estigueu amb els dubtes, doncs apunteu-vos perquè no perdeu res ;)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Bé, ara que necessitaran conductors per el metro nocturn dels dissabtes... :D
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

sortrens wrote:Bé, ara que necessitaran conductors per el metro nocturn dels dissabtes... :D
No contrataran a més gent perque el metro obri tota la nit els dissabtes, la gent que fa el torn de tancament ja sap que s'exposa a treballar tota la nit dels dissabtes, de 20h fins a 4:30h
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”