Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)
- Trenscat
- N10
Jo també em sumo a les respostes dient que els preus els semblen bé
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Mortadel·lo
- N9
m'han confirmat que no hi ha problema amb el dibuix, així que la cosa tira endavant.
a vore, abans teníem:
XXL: 6 (Josep Serre, aarongilp, serie600 i sra., amic d'en Fran, Megapauer)
XL: 6 (Trenscat, abegot, Fran-Ikarus, El Llop, entfe001, Jamiro)
L: 1 (Mortadel·lo)
M: 3 (Gersenz,UT596001, Wefer)
S: 0
TOTAL: 16 samarretes 16
i falta saber les talles de:
davids_from_liepaja
viscaelcat (no se si al final en vols o no)
si nos us van bé, com diuen en anglès "Garlic and water"
digue-m'ho ràpid (i si en voleu més també) que demà miraria d'anar a deixar la paga i senyal
a vore, abans teníem:
davids_from_liepaja
digue-m'ho ràpid (i si en voleu més també) que demà miraria d'anar a deixar la paga i senyal
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Pere
- N9
M'has passat per alt !!!!!! Jo volía una MMortadel·lo wrote:m'han confirmat que no hi ha problema amb el dibuix, així que la cosa tira endavant.
a vore, abans teníem:
davids_from_liepaja
Jo segueixo reiterant que què passa si no em va bé. Jo la samarreta la vull per portar-la, no per deixar-la en un armari a que se la mengin les arnes...I si no hi ha garanties no la compro. Ho sento, però no m'agrada anar de "botifarró".
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Mortadel·lo
- N9
a veure, les XXL són les talles més gran que tenen, a no ser que siguis el Roberto Dueñas dubto que et vagi petita, i si no et va bé, doncs ja me la quedaré per anar a la platja...aarongilp wrote:Jo segueixo reiterant que què passa si no em va bé. Jo la samarreta la vull per portar-la, no per deixar-la en un armari a que se la mengin les arnes...I si no hi ha garanties no la compro. Ho sento, però no m'agrada anar de "botifarró".
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
No sóc el Roberto Dueñas, però sí que tinc una prominent panxa, i a mi les úniques que em van bén soltes són les XXXXL del Decathlon, així que és per això que em preocupo. Em faria molta (moltíssima) il·lusió tenir la samarreta del nen punki i poder-la lluïr en trobades del fòrum (o no), però només pensar que no podria posar-me-la em fa ràbia...És a dir, que no t'ho prenguis malament, si no que no vull llançar els calés...I ho deia justament per evitar que algú s'hagués d'empassar la meva si pel que fos no m'anés bé...Mortadel·lo wrote:a veure, les XXL són les talles més gran que tenen, a no ser que siguis el Roberto Dueñas dubto que et vagi petita, i si no et va bé, doncs ja me la quedaré per anar a la platja...aarongilp wrote:Jo segueixo reiterant que què passa si no em va bé. Jo la samarreta la vull per portar-la, no per deixar-la en un armari a que se la mengin les arnes...I si no hi ha garanties no la compro. Ho sento, però no m'agrada anar de "botifarró".
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- viscaelcat
- N6
Al final quedem en que la samarreta és la de la pàgina quatre no?. De color blau m'agrada i quinze euros és el màxim que podria pagar per una samarreta, però intentem buscar més barat. Jo ara preguntaré a algú si li interesa, però noo tinc cap amic que li molin els trens.
Així doncs apunteu-me si tot això és correcte.
Així doncs apunteu-me si tot això és correcte.
- Mortadel·lo
- N9
bé, sembla que hem demanat masses XXL, no en tenien prous del color demanat i la cosa s'endarrerirà, pot ser les tindran per divendres a últimissíma hora, així que dilluns les podríem repartir orxaterament si tot va bé.
Per cert, finalment sembla que el preu unitari serà de 16.87 euros un cop sumat l'iva (mai entendré la mania de certs gremis de donar preus sense iva? ) de totes formes quan les tingui ja us diré el preu final real
Per cert, finalment sembla que el preu unitari serà de 16.87 euros un cop sumat l'iva (mai entendré la mania de certs gremis de donar preus sense iva? ) de totes formes quan les tingui ja us diré el preu final real
ES PELIGROSO ASOMARSE
- wefer
- Administrador
Home, potser que arrodonim a 18 euros... no? Com a mínim per la molèstia que s'ha pres en Mortadel·lo d'haver anat amunt i avall per fer les samarretes.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- viscaelcat
- N6
Jo no pago 3.000 pessetes per una samarreta. Coi, que els diners no els regalen i són necessaris per altres coses més importants.wefer wrote:Home, potser que arrodonim a 18 euros... no? Com a mínim per la molèstia que s'ha pres en Mortadel·lo d'haver anat amunt i avall per fer les samarretes.
A veure, quantes samarretes hauriem de demanar si volguessim que el preu baixes??
- wefer
- Administrador
18 euros no és, de cap manera, un preu alt per una samarreta personalitzada. No estem parlant d'una samarreta estandaritzada fabricada per nens de Bangladesh.viscaelcat wrote:Jo no pago 3.000 pessetes per una samarreta.
Només pel treball de tractament de la imatge que ha fet en Mortadel·lo, a qualsevol lloc ja te'n cobrarien més del doble.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT