Trobada orxatera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Fran-Ikarus wrote:Ei, al tanto! Que, almenys en el meu cas, que estigui en les 3 propostes vol dir que estaria disposat a anar-hi en qualsevol dels 3 casos... però no a anar-hi 3 dies seguits, ni tan sols 2 seguits... que hauré de preparar tot el tema del viatge, i no puc estar com el Bill Murray a "Atrapat en el temps", però bevent orxata, dia rera dia :|

Malauradament, em penso que en aquest cas la presència del Mortadel·lo amb les samarretes serà determinant... Sorry, Aaron :?
És igual...és el que té anar-se'n de vacances a l'agost, que tothom ho fa però en dies diferents...l'any que vé ja en farem alguna altra...

P.D.: Ja havia entès que no hi aniries tots els dies...jo igual, només hi aniria un dels dos dies que he proposat...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

A veure i espero no liar-me. Jo en principi prefereixo una de les propostes que no siguin la 1 (o sigui un dilluns a la tarda) ja que en aquest cas hauré de venir sol sense la xicota (la malba del fòrum). De tota manera, si la majoria de gent vol la proposta 1 jo també confirmo la meva assistència tot i que sol. M'he explicat? :x :x
Pere
N9
N9

Post by Pere »

M'he oblidat de sir que per a mi m'anirán bé qualsevol de les propostes que feu de moment
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

S'ens esta anant una mica l'olla, no?... Amb tanta proposta.

No vull ficar el dit a l'ull a ningu, pero si ens dispersem en tantes opcions, al final seran tot trobades individuals, i la veritat....

Comprenc que es dificil trobar una data que a tots ens vagi be, pero nois, portem amb aquest tema de la trobada orxatera ja un temps.... entre l'un o l'altre mai s'ha trobat una data que a tots ens caigues be.

A mi dilluns em va be. De fet estare a les 6 de la tarde ("mas-menos TMB") a Paral.lel L2 costat cul de sac amb la "Jefa". Recordeu que es alla el punt de trobada per despres fer la "peregrinacio" per adalt o per abaix a la Sirvent. No us despisteu i aneu a la Sirvent directament. Nomes aneu si veieu que a 1/4 de set no arribeu a Paral.lel. Per aqui adalt he penjat un mapa per arribar sense problemes.

Recordeu tambe que l'orxateria "autentica" es la del carrer Parlament. L'altre, margrat dir-se igual, no es la bona. Mireu el mapa en cas de dubte i si podeu us l'imprimiu.

Sal.lutacions:

Serie600
wefer
Administrador

Post by wefer »

Assistents confirmats a la proposta 1 (dia 7):
- Trenscat
- Abegot
- Entfe001
- Pere
- Mortadel·lo
- Fran-Ikarus
- Jamiro!
- Serie 600
- Wefer

Assistents confirmats a la proposta 2 (dia 8 ):
- Trenscat
- Malba
- Abegot
- Entfe001
- Pere
- Fran-Ikarus
- Jamiro!
- Wefer

Serie 600, és definitiu que dimarts no et va bé?
Mortadel·lo, i tu, que al cap i a la fi ets el centre de la trobada :D , què hi dius?
Algú més s'apunta?
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

No, dimarts ja el tinc "pillat". Sere pel barri (SF) amb una cosa per la "Jefa", ho sento. Per aixo em va malament. Ni tan sols crec que em pugui apropar a Paral.lel, ja que despres m'en vaig a treballar.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Ni el dimecres tampoc.... estare de cel.lebracio personal.... 42 "castanyes"..... (Jamiro, calla!.... xD )
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

d'això...el dilluns o el dimarts m'és indiferent, però no em feu ballar gaire el cap :x , decidiu-vos per un dia leñe!
ES PELIGROSO ASOMARSE
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Va, quedem dilluns, i els que s'animin/ens animem a repetir dimarts, podem fer una altra orxata i el mític recorregut mínim passant per totes les línies :blah
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Serie600 wrote:PD: Ni el dimecres tampoc.... estare de cel.lebracio personal.... 42 "castanyes"..... (Jamiro, calla!.... xD )
Com goses celebrar l'aniversari l'endemà del dia en què jo el celebro??

Quan en veritat l'acusació hauria de versar contra mi, ja que sóc més jove que tu...
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Coi... això es diu abans!

Anem dimarts i entfe001 convida a orxata!

Ja veuras com, ara, tots els que no podien dimarts, poden :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
orique
N9
N9

Post by orique »

Fran-Ikarus wrote:Anem dimarts i entfe001 convida a orxata
I dimecres repetim xD
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Ho feu expressament!!! Segur!!!! Aprofiteu que no hi puc anar (a no ser que aprengui en 3 dies a fer el "Canvi de lloc instantani" de'n Goku) per fer trobades orxateres on convida el que fa anys, que en són 2, a més!!! És que...QUINA BARRA!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Image

entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Fran-Ikarus wrote:Coi... això es diu abans!

Anem dimarts i entfe001 convida a orxata!

Ja veuras com, ara, tots els que no podien dimarts, poden :D
entfe001, a la pàgina anterior, wrote:A més, si ho feu el dia 8 d'agost tindreu un motiu més de celebració: el meu aniversari!
Ningú em fa cas :'(

Image

P.S: Us convido a orxata si pugeu a prendre-la a Girona :D Que si no, entre el viatge a Barcelona, les orxates i la samarreta encara hauré de demanar un préstec :)
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

aarongilp wrote:Ho feu expressament!!! Segur!!!! Aprofiteu que no hi puc anar (a no ser que aprengui en 3 dies a fer el "Canvi de lloc instantani" de'n Goku) per fer trobades orxateres on convida el que fa anys, que en són 2, a més!!! És que...QUINA BARRA!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
És la venjança per superar-me en la votació al més friqui :D
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:P.S: Us convido a orxata si pugeu a prendre-la a Girona :D Que si no, entre el viatge a Barcelona, les orxates i la samarreta encara hauré de demanar un préstec :)
Et va bé el dia 16?? :D :D :twisted: :twisted:
Image

JaMiRo!
N10
N10

Ueee!

Post by JaMiRo! »

Serie600 wrote:PD: Ni el dimecres tampoc.... estare de cel.lebracio personal.... 42 "castanyes"..... (Jamiro, calla!.... xD )
)))3
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
wefer
Administrador

Post by wefer »

Molt bé, d'acord, quedem pel dilluns dia 7
- Estació Paral·lel
- 18:00

OK?
Passarem llista...
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Hmmm, hauré de sortir de casa abans de les tres... però ho faré :D
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Vale doncs allí seré.
JaMiRo!
N10
N10

OK!

Post by JaMiRo! »

OK! :D

Estació Paral·lel, al costat del cul-de-sac de la L2 (extrem de l'andana direcció Pep Ventura)?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”