Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Fran-Ikarus wrote:Ei, al tanto! Que, almenys en el meu cas, que estigui en les 3 propostes vol dir que estaria disposat a anar-hi en qualsevol dels 3 casos... però no a anar-hi 3 dies seguits, ni tan sols 2 seguits... que hauré de preparar tot el tema del viatge, i no puc estar com el Bill Murray a "Atrapat en el temps", però bevent orxata, dia rera dia
Malauradament, em penso que en aquest cas la presència del Mortadel·lo amb les samarretes serà determinant... Sorry, Aaron
És igual...és el que té anar-se'n de vacances a l'agost, que tothom ho fa però en dies diferents...l'any que vé ja en farem alguna altra...
P.D.: Ja havia entès que no hi aniries tots els dies...jo igual, només hi aniria un dels dos dies que he proposat...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A veure i espero no liar-me. Jo en principi prefereixo una de les propostes que no siguin la 1 (o sigui un dilluns a la tarda) ja que en aquest cas hauré de venir sol sense la xicota (la malba del fòrum). De tota manera, si la majoria de gent vol la proposta 1 jo també confirmo la meva assistència tot i que sol. M'he explicat?
S'ens esta anant una mica l'olla, no?... Amb tanta proposta.
No vull ficar el dit a l'ull a ningu, pero si ens dispersem en tantes opcions, al final seran tot trobades individuals, i la veritat....
Comprenc que es dificil trobar una data que a tots ens vagi be, pero nois, portem amb aquest tema de la trobada orxatera ja un temps.... entre l'un o l'altre mai s'ha trobat una data que a tots ens caigues be.
A mi dilluns em va be. De fet estare a les 6 de la tarde ("mas-menos TMB") a Paral.lel L2 costat cul de sac amb la "Jefa". Recordeu que es alla el punt de trobada per despres fer la "peregrinacio" per adalt o per abaix a la Sirvent. No us despisteu i aneu a la Sirvent directament. Nomes aneu si veieu que a 1/4 de set no arribeu a Paral.lel. Per aqui adalt he penjat un mapa per arribar sense problemes.
Recordeu tambe que l'orxateria "autentica" es la del carrer Parlament. L'altre, margrat dir-se igual, no es la bona. Mireu el mapa en cas de dubte i si podeu us l'imprimiu.
No, dimarts ja el tinc "pillat". Sere pel barri (SF) amb una cosa per la "Jefa", ho sento. Per aixo em va malament. Ni tan sols crec que em pugui apropar a Paral.lel, ja que despres m'en vaig a treballar.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Ni el dimecres tampoc.... estare de cel.lebracio personal.... 42 "castanyes"..... (Jamiro, calla!.... )
Va, quedem dilluns, i els que s'animin/ens animem a repetir dimarts, podem fer una altra orxata i el mític recorregut mínim passant per totes les línies
Ho feu expressament!!! Segur!!!! Aprofiteu que no hi puc anar (a no ser que aprengui en 3 dies a fer el "Canvi de lloc instantani" de'n Goku) per fer trobades orxateres on convida el que fa anys, que en són 2, a més!!! És que...QUINA BARRA!!!!!
Ja veuras com, ara, tots els que no podien dimarts, poden
entfe001, a la pàgina anterior, wrote:A més, si ho feu el dia 8 d'agost tindreu un motiu més de celebració: el meu aniversari!
Ningú em fa cas
P.S: Us convido a orxata si pugeu a prendre-la a Girona Que si no, entre el viatge a Barcelona, les orxates i la samarreta encara hauré de demanar un préstec
aarongilp wrote:Ho feu expressament!!! Segur!!!! Aprofiteu que no hi puc anar (a no ser que aprengui en 3 dies a fer el "Canvi de lloc instantani" de'n Goku) per fer trobades orxateres on convida el que fa anys, que en són 2, a més!!! És que...QUINA BARRA!!!!!
És la venjança per superar-me en la votació al més friqui
entfe001 wrote:P.S: Us convido a orxata si pugeu a prendre-la a Girona Que si no, entre el viatge a Barcelona, les orxates i la samarreta encara hauré de demanar un préstec
Et va bé el dia 16??