Hola:
viscaelcat wrote:Jo no pago 3.000 pessetes per una samarreta. Coi, que els diners no els regalen i són necessaris per altres coses més importants.
A veure, quantes samarretes hauriem de demanar si volguessim que el preu baixes??
De bon rotllo company:
Aquest projecte de la samarreta fa "una mica" de temps que esta en marxa amb la bona vol.luntat d'en Mortadel.lo i de El LLop, treient part del seu temps lliure.
Ningu t'ha obligat a agafarla, has estat tu mateix qui l'has volgut, acceptant tots els riscos que podien concorrer. Ara no et tiris enrera i que en Mortadel.lo es tingui que "menjar" la teva samarreta.
Aquesta samarreta, com ja se t'ha dit, es unica, donat que ha estat una idea que ha sortit de nosaltres mateixos i que ningu es fotra d'or amb ellas.
Jo no la trobo cara. Trobo cara una samarreta d'una marca coneguda (cualsevol) que em fara el mateix servei pero nomes per ser de la marca "X" tinc que pagar 60 euros per exemple.
A tots ens costa guanyar-nos els calers amb el nostre treball i fem amb els calers els que ens ve de gust. A uns cuants de nosaltres ens ve de gust gastar-nos aquestos 18 euros en aquesta samarreta. Si a tu no et ve de gust, ningu t'ha obligat. Has estat tu mateix qui has dit que volies una. Accepta el fet. Tots ja ens imaginavem que no seria una cosa barata, al ser una "serie limitada".
Que cuantes samarretes es tindrien que fer per que baixes el preu?.... Bona pregunta!.... Que tal si ho fas tu aquest treball d'indagacio?. Li preguntas a en Mortadel.lo per la cualitar de la samarreta, el tamany del logo, etc i aleshores despres et vas -perdent part del teu temps lliure, com ha fet ell- preguntant per tendes d'estampacio preus i condicions.
Dilluns, si vens, li preguntas a en Mortadel.lo i a en El Llop cuant temps han invertit de manera altruista i sense esperar res a canvi per portar a la realitat aquestas samarretas. Temps robat del seu temps lliure.
Una mica de respecte amb el treball dels demes i mes tenint en compte que es tracta d'algo que es totalment dessinteressat i ell no es guanya res.
Mortadel.lo: Per a mi -com diu en Wefer- 18 euros per samarreta, em sembla be. Recorda que per a mi son dues, aixi que ja et dec 36 euros
.
Sal.lutacions:
Serie600