Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)
- Trenscat
- N10
Entre bodes i casoris, al final a quin preu hem quedat per samarreta? Ho dic per dur els diners justos a la Trobada Orxatera de dilluns i no fer curt
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- viscaelcat
- N6
EsclarFran-Ikarus wrote:Bé, els 13 cèntims de canvi els hi perdonarem tothom, oi?
Em podeu explicar el programa una mica? Després de trobar-nos tots a l'andana i veure l'operació de canvi de via, i en el supòsit cas que no ens prenguin per terroristes, anirem a prendre l'orxata. Jo vull aprofitar que sóc a Barcelona per veure la línia 11 i alguna cosa friqui més de les que hi ha posades pel fòrum. I tornar a casa aviat que em llevo a les sis del matí per anar a treballar.
- wefer
- Administrador
Bé, crec que és millor si el programa l'improvisem sobre la marxa, com s'acostuma a fer en aquest tipus de trobades. El que és fix és la trobada a Paral·lel, la compre de la pertinent samarreta i l'orxata. La resta, ja es veurà
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- viscaelcat
- N6
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Sí, certament és millor que continuem parlant-ne (de la trobada) només al fil de la trobada, que si no ens farem un embolic.
Hauríem de deixar aquest fil només per quan comencin a encongir les samarretes, després de rentar-les per primer cop, o a perdre el dibuix, i volguem fer una segona trobada per anar a linxar en Mortadel·lo
Hauríem de deixar aquest fil només per quan comencin a encongir les samarretes, després de rentar-les per primer cop, o a perdre el dibuix, i volguem fer una segona trobada per anar a linxar en Mortadel·lo
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jejeje!
Fran-Ikarus wrote:Hauríem de deixar aquest fil només per quan comencin a encongir les samarretes, després de rentar-les per primer cop, o a perdre el dibuix, i volguem fer una segona trobada per anar a linxar en Mortadel·lo
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
La veritat és que la samarreta m'encanta, ha quedat molt i molt bé. S'ha de felicitar a en mortadel·lo per la feina feta
Si finalment, tal com s'apuntava n'acaben sobrant dues en cas que sigui de la talla L m'agradaria que una fos per mi (per regalar-li a la meva xicota ) tot i que per ordre de prioritat i tal com hem acordat a la Trobada Orxatera primer va en victorcasta.
Si finalment, tal com s'apuntava n'acaben sobrant dues en cas que sigui de la talla L m'agradaria que una fos per mi (per regalar-li a la meva xicota ) tot i que per ordre de prioritat i tal com hem acordat a la Trobada Orxatera primer va en victorcasta.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Fran-Ikarus
- N11
Ueee, gran samarreta!
Realment, tota una samarreta metrera-friki. Riu-te'n de la que diu "MIND THE GAP"...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Mortadel·lo
- N9
aaaaaaaa veure, si no em surten malament els números la cosa va quedar així:Mortadel·lo wrote:XXL: 6 (Josep Serre, aarongilp, serie600 i sra., amic d'en Fran, Megapauer)
XL: 7 (Trenscat, abegot, Fran-Ikarus, El Llop, entfe001, Jamiro, davids_from_liepaja)
L: 1 (Mortadel·lo)
M: 4 (Gersenz,UT596001, Wefer, Pere)
S: 0
TOTAL:
18 samarretes 18
XXL: en Wefer es va endur la d'en Josep Serre, Serie 600 i sra es van endur les seves i el Fran la del seu Amic, total 4, n'haurien de quedar 2
XL: Trenscat, abegot, Fran-Ikarus, Jamiro i entfe001 es van endur les seves, n'haurien de quedar 2
L: jo tinc la meva
M: UT596001, Wefer i Pere es van endur les seves, n'hauria de quedar 1
el cas és que em queden 3 XXL i una XL, així que algú es va endur el que no tocava, o es van equivocar amb el nombre de XL i XXL al lloc de les samarretes
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
Hola a tots, per temes de feina/familiars/personals, estic més liat que el Brian de "la vida de Brian" i no puc anar a recollir la semarreta. Sis plau Mortadel.lo, et demanaria que me l'enviesis a casa, si m'envies un correu et dono la meva adreça. Si tens un compte amb La Caixa, et faig una transferència amb el preu de la semarreta i els gastos d'enviament. Després del que va costar trobar l'enganxina dels pebrots, ara em fotria quedar-me sense semarreta.
Una salutació a tothom.
El Llop.
Una salutació a tothom.
El Llop.