Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No votes
Sant Genís
0
No votes
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%

Total votes: 44

JaMiRo!
N10
N10

Cotxera gran...

Post by JaMiRo! »

JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
zyttaro83 (+1/2 acompanyant/s)
victorcasta (+1/2 acompanyant/s)
UT596001
pokeroms
abegot
El triangle és una cotxera certament gran, abegot, sobretot en "profunditat"... :D

Això sí, no et puc aconsellar en tema fotogràfic perquè no en tinc ni idea de grans angulars ni de coses d'aquestes, ho sento... :'(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
aim
N9
N9

Post by aim »

Per cert, es sap més o menys quin dia es farà la visita? Ho dic més que res per saber si podré anar-hi o no ja que del 20 d'agost al 3 de setembre estaré fora. Espero que la visita caigui fora d'aquests dies perque em fa força il·lusió anar-hi.
Loyster
N5
N5

Post by Loyster »

Jo he votat el Triangle Ferroviari. Ademes, m'aniria mes be cap a principis de setembre. Gracies
Amant de les 1000
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Jo tinc ocupat el segon cap de setmana de setembre (9-10) amb els cotxes clàssics, i el tercer (16-17) amb els busos (Centenari)... així que si en JamiroFactorial aconseguís una visita pel dissabte 2, o en el seu defecte pel 23 (visita "pre-mercedària") estic disposat a convidar-li a orxata cada cop que es trobin la constel·lació d'Aquari i un 1000 a l'estació de VilaPiscisNa :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Per la meva part voldria sumar a més de la meva presència a la visita de la cotxera del metro la d'una possible acompanyant (la malba) tot i que encara està per confirmar ;)
JaMiRo!
N10
N10

Últimes hores...

Post by JaMiRo! »

JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat (+1 acompanyant)
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
UT596001
pokeroms
abegot
Loyster
Last calling to all passengers...

Avui últim dia nanos per apuntar-vos (encara que no hi haurà cap problema si algú ve a posteriori), o sia que si voleu venir, a la llista. Respecte les dates, procuraré que ens vagi més o menys bé a tots però no puc prometre res. :oops:

Si falta algú a la llista, feu-m'ho saber.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Jo no podré anar, pero m'agradaria veure com un grup de 22 persones, amb la mateixa samarreta...
Last edited by Ferrovi on Monday 07/08/2006 15:04, edited 1 time in total.
JaMiRo!
N10
N10

Ep!

Post by JaMiRo! »

Ferrovi wrote:Jo no podré anar, pero m'agradaria veure com un grup de 22 persones, amb la mateixa samarreta, mira unes agullas i beuent tots una orxata o granissat... :o xD , espero que no acabeu a la pressó per presumpte mafia...
Mr.Ferrovi, s'ha equivocat de fil! :D

Per cert, l'altre dia vaig fer-me la L8 per la superfície amb la bici, i vaig gaudir molt de les dues estacions originals del Carrilet que es conserven a Cornellà-Riera i a Almeda... ;)
aim
N9
N9

Post by aim »

Si pot ser intenta especificar el dia de la visita el mes aviat possible ja que així potser puc desplaçar els dies que estic fora i poder venir. La setmana que segur que no podré és la de 26-27, els altres 2 caps de setmana, el d'abans d'aquest i el de despres son els que potser puc moure.
Fran-Ikarus
N11
N11

Re: Ep!

Post by Fran-Ikarus »

JaMiRo! wrote:
Ferrovi wrote:Jo no podré anar, pero m'agradaria veure com un grup de 22 persones, amb la mateixa samarreta, mira unes agullas i beuent tots una orxata o granissat... :o xD , espero que no acabeu a la pressó per presumpte mafia...
Mr.Ferrovi, s'ha equivocat de fil! :D
No, si orxates podríem portar-ne, al Triangle, i la samarreta també... però el que no tindrem serà 22 samarretes iguals!
viscaelcat
N6
N6

Re: Últimes hores...

Post by viscaelcat »

JaMiRo! (+1 acompanyant)
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
UT596001
pokeroms
abegot
Loyster
viscaelcat
Atenció amb l'horari. Jo acabo de treballar a dos quarts d'una. Si la visita comença a les dues per exemple doncs ja m'aniria bé. Si és al matí no podrà ser fins a la meitat del mes de setembre. Si haig d'anar sol a Barcelona vindré sol :osti Si m'acompanyen amb cotxe en serem dos. Això ho he de parlar.
Jordilar

Post by Jordilar »

Acabo d'arribar d'Eivissa.

M'apunto abans de que sigui massa tart.

JaMiRo! (+1 acompanyant)
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
UT596001
pokeroms
abegot
Loyster
viscaelcat
Jordilar
JaMiRo!
N10
N10

Llista tancada!

Post by JaMiRo! »

Hola!

Com anem? La llista que col·loco a continuació és la llista tancada (si bé no hi haurà cap problema si algú no ve o algú més es vol apuntar més tard -no massa gent per això-). Demà pel matí contactaré el senyor responsable de les visites i us comunicaré quelcom tan aviat com rebi resposta.
JaMiRo! (+1 acompanyant)
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
UT596001
pokeroms
abegot
Loyster
viscaelcat
Jordilar
M'estic fent the pich a lie amb la varietat de dates i hores que m'esteu donant, per la qual cosa demanaré al bon home que em faciliti quan podrem anar, i us ho comunicaré. En principi, la meva idea és un dissabte pel matí. Igualment, ho confirmaré.

Ah, evidentment guanya el Triangle Ferroviari (no, abegot, el de la Plaça Catalunya no xD ). Vinga nanos, vagi bé.

Salut!
JaMiRo!
N10
N10

Missatge enviat (i 1!)

Post by JaMiRo! »

Hola!

Acabo d'enviar el correu al senyor encarregat de les visites a TMB... 8)
Per a: [---]
Assumpte: Visita a les cotxeres del Triangle Ferroviari

Benvolgut,

L'envio aquest correu en referència a la trucada telefònica que vaig fer ara fa un parell de setmanes respecte a la visita a alguna cotxera del FMB.

Doncs bé, després de parlar detingudament amb la colla d'amics aficionats al FMB hem decidit que ens agradaria visitar les instal·lacions del Triangle Ferroviari, si fóra possible. L'interès d'aquesta visita radica en la nostra afició al món del ferrocarril en general; a més, l'el·lecció d'aquesta cotxera es deu al fet que allà podrem trobar trens de tres sèries diferents: la 1100, la 2100 i la 5000; així com el tren històric de la sèrie 300 i potser el nou tren de la sèrie 9000.

En principi som un grup d'unes 20-25 persones aproximadament. Voldriem saber quan serà possible realitzar aquesta visita; la nostra preferència és un dissabte pel matí.

Esperant rebre notícies seves ben aviat, rebi una cordial sal·lutació.

PD: hi ha certes persones del grup interessats en obtenir una placa identificativa d'un tren de la sèrie 1000 (actualment i com bé sabrà, en procès de retirada de circul·lació); sap si hi ha alguna manera d'obtenir-les a TMB?
Quan tingui resposta, aquí la tindreu! ;)

Salut!

PD: recordeu, quan estigui fixada la data, tots amb la samarreta del nen punki by Mortadel·lo Design...
pokeroms
N6
N6

Post by pokeroms »

Hola!!

Moltes gràcies JaMiro! per aquest correu electrònic, ara només falta saber si respondràn o no... :)

Salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
JaMiRo!
N10
N10

Tema plaques!

Post by JaMiRo! »

Hola!

De res, home. Això està fet amb molt de gust, ja que a mi m'encanta el món del FMB. ;)

Per cert, encara no t'he donat les gràcies per mencionar la meva pàgina al teu blog metrero. Doncs això: gràcies! :oops:

Esperem ara que aquest bon home contesti aviat, perquè si no ja sabem què passa: vacances...En aquest cas, si triga molt a respondre trucaré a la centraleta a veure que em diuen. :roll:

Salut!

PD1: us heu fixat no que també he demanat el tema plaques de la sèrie 1000? :D :D :D

PD2: adjunto la llista o la perdré... :oops:
JaMiRo! (+1 acompanyant)
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
UT596001
pokeroms
abegot
Loyster
viscaelcat
Jordilar
Jordilar

Post by Jordilar »

Sobretot, pregunta per veure el 300 encara que és possible que t'engeguin a un lloc no gaire bonic amb aquest tema i les plaques dels 1000 :P
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Ostres, jo hagués deslligat la consecució de les plaques, del mail demanant la visita... :?

Més que res, perquè no relacionin els visitants amb "recaptadors compulsius de peces" que caldrà vigilar durant la visita. I perquè aquestes coses millor parlar-les potser en persona (per exemple, el dia de la visita).

Ara, fins a la post-data, el mail és modèlic :P
JaMiRo!
N10
N10

Ningú és perfecte...

Post by JaMiRo! »

Fran-Ikarus wrote:Ostres, jo hagués deslligat la consecució de les plaques, del mail demanant la visita... :?
Nobody is ferpect... :D
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Jamiro, com ho vam mig comentar a la trobada, aqui estem lligats al que ens diguin a TMB, no podem fer una vissita a mida, i si algu es queda a terra (em temo que si es a primers de setembre, servidor es tindra que conformar amb les fotos), lamentablement tindra que ser aixi.

Com en el cas de les samarretas amb en Mortadel.lo, aqui tots sabem valorar i tenir en compte l'esforç i el treball que l'estas possant ara tu.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: SI veieu la R-1313 (la placa, em refereixo) recordeu-vos que en vull una!..... :x
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”