Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)
- wefer
- Administrador
Per cert, "El Llop", felicitats per la samarreta per la part que et toca, és a dir, pel magnífic dibuix del "nen punki" sense el qual tots ens hauríem quedat sense samarretes.
Llàstima que no vinguessis a la trobada
Llàstima que no vinguessis a la trobada
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Hola:
El Llop, ja t'he fet mencio al fil de l'orxata, pero reitero la fel.licitacio per la part que et toca: Gracies. Sense tu i en Mortadel.lo aquesta samarreta no s'hauria fet mai
Ara segur que si algun "No camisetat" del Forum s'en voldra afegir.... Mortadel.lo, possa una foto de la samarreta com ha quedat....
Sal.lutacions:
Serie600
El Llop, ja t'he fet mencio al fil de l'orxata, pero reitero la fel.licitacio per la part que et toca: Gracies. Sense tu i en Mortadel.lo aquesta samarreta no s'hauria fet mai
Ara segur que si algun "No camisetat" del Forum s'en voldra afegir.... Mortadel.lo, possa una foto de la samarreta com ha quedat....
Sal.lutacions:
Serie600
- Mortadel·lo
- N9
- Trenscat
- N10
Com que finalment no ha sobrat cap L hauré d'esperar a reservar-ne una per la xicota si es fa la Samarreta SE (Second Edition)
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Si feu una segona edició, complementeu-la amb una gorra, ...Trenscat wrote:Com que finalment no ha sobrat cap L hauré d'esperar a reservar-ne una per la xicota si es fa la Samarreta SE (Second Edition)
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Hola:
(val per un baneig temporal...... )
Sal.lutacions:
Serie600
Que Maese Wefer estara molt agrait!.....abegot wrote:Si feu una segona edició, complementeu-la amb una gorra, ...Trenscat wrote:Com que finalment no ha sobrat cap L hauré d'esperar a reservar-ne una per la xicota si es fa la Samarreta SE (Second Edition)
(val per un baneig temporal...... )
Sal.lutacions:
Serie600
Jubilació...
En Mortadel·lo (sembla que és de vacances) ja es pot jubilar, doncs; amb una mica de visió comercial: gorres, clauers, colònia...entfe001 wrote:Doncs si fas segona fornada, val a dir que a Irun la famosa samarreta va tenir èxit entre alguns aficionats que ens van venir a veure en la nostra aventura boja del passat cap de setmana...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Merxandaising TMB:
Semarretes, gorres, plaques de plàstic made in china del GMB, sèrie 1000, etc..., clauers amb forma de 3000 que al polsar un botó digui vagi cantant les parades de la L3, reproduccions de paper de totes les sèries, CD's de música al metro, guies turístiques amb totes les estacions fantasmes, adhesius, llibretes, carpetes
Semarretes, gorres, plaques de plàstic made in china del GMB, sèrie 1000, etc..., clauers amb forma de 3000 que al polsar un botó digui vagi cantant les parades de la L3, reproduccions de paper de totes les sèries, CD's de música al metro, guies turístiques amb totes les estacions fantasmes, adhesius, llibretes, carpetes
Algun trasto ATP/ATO-torracollons...
Hola!
O algun trasto per tocar els collons a l'ATP/ATO i dirigir tú el tren des de l'habitacle de passatgers (pot ser divertit); així, es poden fer quantitat de coses freakies:
-Saltar-te diverses estacions del Metro si tens pressa (un servei de wefer...vull dir Metro Express)...
-Parar-te a on hi ha Fernando, Correos o Gaudí, per fer una visiteta...
-Parar-te al ramal d'Aragón del Gran Metropolitano de Barcelona...
Etcètera, etcètera...
Salut!
O algun trasto per tocar els collons a l'ATP/ATO i dirigir tú el tren des de l'habitacle de passatgers (pot ser divertit); així, es poden fer quantitat de coses freakies:
-Saltar-te diverses estacions del Metro si tens pressa (un servei de wefer...vull dir Metro Express)...
-Parar-te a on hi ha Fernando, Correos o Gaudí, per fer una visiteta...
-Parar-te al ramal d'Aragón del Gran Metropolitano de Barcelona...
Etcètera, etcètera...
Salut!
OSTRES!!
Això em passa per no llegir la part Off-Topic del FTC.
JO VULL LA SAMARRETAAAAAAAAAAAAA Macasun'dena!! Ja es tard?
Ostres, penseu fer-ne més??? Jo llegint el post sense adonarm'en que la cosa va començar al juny
La meva sería XL o XXL (faig 1.80, espero que siguin unes bones XL, sino XXL).
Vox
Això em passa per no llegir la part Off-Topic del FTC.
JO VULL LA SAMARRETAAAAAAAAAAAAA Macasun'dena!! Ja es tard?
Ostres, penseu fer-ne més??? Jo llegint el post sense adonarm'en que la cosa va començar al juny
La meva sería XL o XXL (faig 1.80, espero que siguin unes bones XL, sino XXL).
Vox
- Mortadel·lo
- N9
Ja ho va dir...
Garlic and water, Vox...
Com que jo no n'estic gaire convençut, i veient que hi ha demanda suficient (sino ja me'n faria càrrec jo), "cedeixo", si en Mortadelo hi està d'acord, la meva samarreta a en Vox o qualsevol que demani una XXL, que era la talla meva...Ja sé que és una putada per a en Mortadelo, però no puc fer-hi més...si puc cedir-la la cedeixo, sino...intentaré quedar-me'la...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Señores, caballeras...
Esta tarde se han vendido las dos últimas camisetas del nen punki (las dos penúltimas se vendieron el sábado en el interior del M-1068)
Costó agotarlas (el stock se había acumulado desde el verano, cuando se hicieron) pero por fin se ha logrado.
Gracias de nuevo a Mortadel·lo por su realización y almacenamiento, y señores... la próxima vez, los pagos por anticipado
Esta tarde se han vendido las dos últimas camisetas del nen punki (las dos penúltimas se vendieron el sábado en el interior del M-1068)
Costó agotarlas (el stock se había acumulado desde el verano, cuando se hicieron) pero por fin se ha logrado.
Gracias de nuevo a Mortadel·lo por su realización y almacenamiento, y señores... la próxima vez, los pagos por anticipado
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan