Preservació d'algun tren 1000 del FCMB (TMB)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
wefer
Administrador

Post by wefer »

Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN :'(
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN :'(
Al tram Maragall-Horta en tens 3 com a mínim.
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Una placa.... potser.... pero es que..... buf!.... sortiria corrents.

Sal.lutacions:

Serie600
JaMiRo!
N10
N10

Demà, al ataqueee!!!

Post by JaMiRo! »

wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN :'(
Demà inspecció fotogràfica...Si em vegeu (els que em coneixeu) digueu-me quelcom...

I si no em coneixeu i vegeu un friki descarregant la seva càmera sobre una 1000, ja sabeu que és el JaMiRo!...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Ahir en vaig agafar un a Can Boixeres.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

UT596001 wrote:
Un AAC amic meu ,(com els hi diuen ara a TMB, abans motoristes), que és instructor m'ha comentat que dilluns en el tram Cornellà Centre - Sagrada Familia tenien 4 convoys 1000's, la resta 5000's. El que no em va dir a quant ascendeix la resta.
orique
N9
N9

Post by orique »

mikado wrote:
UT596001 wrote:
Un AAC amic meu ,(com els hi diuen ara a TMB, abans motoristes), que és instructor m'ha comentat que dilluns en el tram Cornellà Centre - Sagrada Familia tenien 4 convoys 1000's, la resta 5000's. El que no em va dir a quant ascendeix la resta.
AAC = ?

Perquè "Agent d'Atenció al Client", un motorista, poc en té... :x
Serie-1000-metro
N7
N7

Post by Serie-1000-metro »

Hola!

Perque ara F.C.M.B vol fer un unic agent en tota la companyia, que pugi conduir els trens i ser taquillers, o agents d'estació, com pots pensarte els motoristes batarans no els i agrada la idea, ells volen segir amb la seva oficina mobil dins el tunel, els comprenc perfectament, i jo faria el mateix.

Salut!!!!!!!!

Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!
metring
Administrador

Post by metring »

Doncs ja ho heu vist a seguiment ... no volen preservar cap 1000!!!!!! Què s'ha de fer per evitar aquesta catàstrofe????
Jordilar

Post by Jordilar »

En encadenem soldats a l'últim 1000 que quedi abans d'entrar a la màquina trinxadora
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

El primer, per anar bé, és enviar un mail a TMB, preguntant, de bones maneres, si es pretén preservar algun tren.

Jo fa molt de temps que imagino una resposta "Sí que pensem preservar-ne un, però dintre d'uns anys, quan es retirin els trens de la L4".

Però cal tenir-la, aquesta resposta. Si no es té, tot són especulacions que no porten a res.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
metring
Administrador

Post by metring »

Però els missatges de EL LLOP tenen solvència, si ell diu que li han confirmat que ja està programada la destrucció de tots els 1000...
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Uno de mi calle me ha dicho que tiene un amigo que dice conocer a un tipo que dice que un día fue feliz (Serrat)

No dubto gens de la solvència del LLOP (del conegut del LLOP una mica menys, perquè havia dit "Digo" i ara diu "Diego"), però la idea seria tenir informació oficial de TMB, signada per algú responsable (relacions públiques, etc.), amb la qual cosa sabríem de pas què pensen preservar.
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Exacte. Qui envia aquest mail?

Ostres, que son 35 anys de 1000, quina manera de carregarse el patrimoni.

:'( :'( :'( :'( :evil: :evil: :evil: :evil: :'( :evil: :'(

Vox
xevi
N7
N7

El sr Patiño director del museu de la mobilitat

Post by xevi »

El Sr. Patiño és el futur director del museu de la mobilitat i de tant en tant fa declaricons i es fa el xulo dient que hi haurà molts metros i tranvies conservats per TMB.
Us passo el telèfon del seu despatx, és de fàcil poder parlar amb ell i el truquem tots, ok?
Proposo una trobada amb ell i la publicació al fòrum de les respostes del sr patiño.
Sr. Patiño TMB 93 214 80 00
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Us dirà que pensen preservar un 1100. Què ens apostem?
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

Fran-Ikarus wrote:Us dirà que pensen preservar un 1100. Què ens apostem?
jo no m'hi jugo res, igual diu que no pensen preservar res :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

Trobo poc etic i formal publicar certs telefons a la brava.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

Només vull fer una puntualització al que diu Fran Ikarus. No és que el meu amic digui "digo" i ara "diego" sino que el que ell em respón es el que sap en cada moment. Teniu en compte que l'únic que li fa preguntes "rares" del tipus ¿que faran amb els trens? sóc jo i ell em respon el que sap en aquell moment, i les coses canvien. El que em va explicar ahir, es que a les cotxeres ténen les ordres de treball per demuntar els equips valiosos dels trens i que a la relació, amb dates surten TOTS els trens, vaja que tots els mils ja tenen hora per passar per caixa. No obstant trobo bé la idea de preguntar directament de TMB, però com ens fiem de que responguin, en trobarem que arrivarà abans la trinxadora que la resposta.
xevi
N7
N7

A Mr Baricentro

Post by xevi »

Aquest telèfon és el telèfon de TMB que es pot trobar a tot arreu i casualment és on treballa el Sr. Patiño.
No crec que sigui èticament incorrecte publicar el telèfon de TMB, FGC, Renfe o l´aeroport del Prat!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”