Lo dels Talgo i el Pullman Cerdanya, insisteixo per no-se-quina-èssima vegada que fa molt de temps d'això, les subestacions han empitjorat el seu estat i no sé si es podrien fer tornar a pujar...Jordi Freixas wrote:A veure un parell de coses...
- En primer lloc:
Mako448 wrote:Veig molt díficil incorporar un CEX a la línia de Puigcerdà, a veure quines unitats farien el servei?Segurament les de ara,440 de 2 vagons,veig molt díficil incorporar una 448R,o quasi impossible ja que de Ribes cap a amunt no pot anar cap unitat de 3 cotxes.Jordi Freixas wrote:De Ribes en amunt, sí que hi poden circular trens amb més de dos cotxes.Ja sé que tu ets molt intel·ligent, i a vegades una mica impertinent amb els teus comentaris. O sigui que d'ara endavant, les teves "pixades de test", te les guardes per algú altre.aarongilp wrote:Xato, intenta pixar dins el test que ho mulles tot!!
- Dit això, al marge de que és curiós que havent-hi aquestes deficiències a la línia, s'hi ha pogut arribar a fer circular fins i tot algun TALGO o el mateix Pullman Cerdanya (que dic jo, que les seves respectives locomotores, no seran precísament de l'estil de les que ets pots trobar pel Cremallera de Nuria), doncs, s'arrecla i punt.
...i d'altra banda, sembla mentida que no coneguis a la renfe...material convencional??? On???? I en una linia dolenta???? Si estan venent material "perquè els sobra"...tu vols que tornin a posar el Pullman?? Encara gracies que pugin les 440 que, d'altra banda, en comoditat és el millor material que té rodalies...(almenys tenen seients i no plaques de plàstic amb tela)