Amadeu Torner o Europa?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Quin nom preferiu per a l'estació de FGC de la pl.Europa de L'Hospitalet?

Amadeu Torner
19
33%
Europa
13
22%
Plaça d'Europa
18
31%
Amadeu Torner-Europa
3
5%
Bordeta-Formació xD
1
2%
Europa-Fira
4
7%

Total votes: 58

metring
Administrador

Post by metring »

Bueno, nois, acabo de llegir a la Vanguardia que ha guanyat una de les opcions que ningú havia votat: Europa-Fira, i que funcionarà en sis mesos, ooooooooohhhhh!!!!!!
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Al gràfic de la línia Llobregat-Anoia a la web d'FGC, ja hi surt aquesta estació i li'n diuen Europa.

http://www.fgc.net/media/pdf/linia_llobregat.pdf
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

victorcasta wrote:Al gràfic de la línia Llobregat-Anoia a la web d'FGC, ja hi surt aquesta estació i li'n diuen Europa.

http://www.fgc.net/media/pdf/linia_llobregat.pdf
Jo, amb la entrada en servei de Europa, treuria els rodalíes de Ildefons Cerdà i Almeda, i posaria a Cornellà-Riera
metring
Administrador

Post by metring »

Fa una setmana, em vaig fixar que al termòmetre dels trens hi ha una enganxina tapant l'espai d'una estació. Allà es podria averiguar del cert quin nom volien posar-li des de fa temps 8)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

metring wrote:Fa una setmana, em vaig fixar que al termòmetre dels trens hi ha una enganxina tapant l'espai d'una estació. Allà es podria averiguar del cert quin nom volien posar-li des de fa temps 8)
Als termòmetres de les 213 fa cosa de relativament poc temps posava "Amadeu Torner". Desconec si ho han tornat a canviar :roll:
abegot
N8
N8

Post by abegot »

metring wrote:Fa una setmana, em vaig fixar que al termòmetre dels trens hi ha una enganxina tapant l'espai d'una estació. Allà es podria averiguar del cert quin nom volien posar-li des de fa temps 8)

Depen del tamany de l'enganxina, però opino que possará EUROPA. :D
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
metrobaix
N6
N6

Post by metrobaix »

Pobres els de FGC porten un cacau amb el nom d'aquesta estació interminable... :x :x

De sempre ens l'han venut com Amadeu Torner (personalment és el nom que més m'agrada), de fet als darrers termometres actualitzats de les 213 posava Amadeu Torner, són els noms que estan tapats, ja que just quan els van canviar van estar un temps sense tapar... i sortia A.Torner i M.Central.

Despres als PDF's de la web posen Europa, i finalment segons les últimes informacions l'estació es dirà Europa- Fira.

Per cert, aprofitant el tema dels termometres, algu sap perque els Planols de les linies que estan sobre els vidres dels trens, les linies de rodalies surten amb el format Rx, i en canvi als termòmetres fan servir la simbologia de Renfe, amb el número i prou??
JaMiRo!
N10
N10

Encara hi és...

Post by JaMiRo! »

Trenscat wrote:Als termòmetres de les 213 fa cosa de relativament poc temps posava "Amadeu Torner". Desconec si ho han tornat a canviar :roll:
Encara continua, això... :|

O sigui, peles gastades per no-res. I ara el festival seria que l'estació de la L9/L10 es diguès Amadeu Torner...I ja tindriem una nova Diagonal-Provença... :?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
abegot
N8
N8

Re: Encara hi és...

Post by abegot »

JaMiRo! wrote:
Trenscat wrote:Als termòmetres de les 213 fa cosa de relativament poc temps posava "Amadeu Torner". Desconec si ho han tornat a canviar :roll:
Encara continua, això... :|

O sigui, peles gastades per no-res. I ara el festival seria que l'estació de la L9/L10 es diguès Amadeu Torner...I ja tindriem una nova Diagonal-Provença... :?
Tinc una comprobació escrita (e-mail), que em diu ( :o ) per escrit que és dirá EUROPA sense cap fira. D'aixo fa un mes, mes o menys, ... :D
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
JaMiRo!
N10
N10

Re: Encara hi és...

Post by JaMiRo! »

abegot wrote:Tinc una comprobació escrita (e-mail), que em diu ( :o ) per escrit que és dirá EUROPA sense cap fira. D'aixo fa un mes, mes o menys, ... :D
:o

:reve :reve :reve
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Finalment i ja no hi ha cap prova que hi pugui dir el contrari, l'estació es dirà.......

EUROPA!!!!

Avui anant a la 211.03 algú se li ha acudit desenganxar l'enganxina que hi havia entre les estacions de Ildefons Cerdà i L'Hospitalet Av Carrilet 8) 8)
i el nom hi posava Europa

Per cert, els termometres de les 211 estan mes actualitzats que els de les 213!
Image
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

O sín imaginacions meves :x ,o sinó mireu la correspondència de la Gornal,R1 de color verd i R2 blau????Jo flipo.
Potser estic cec.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Pere! ja podíes haver aprofitat per poder esbrinar si pararien els Rodalíes o no! :roll:
Carlos L'H
N6
N6

Post by Carlos L'H »

Sigo opinando que el nombre debería ser Europa - Fira:

Image
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Ferrovi wrote:Pere! ja podíes haver aprofitat per poder esbrinar si pararien els Rodalíes o no! :roll:
Pel què vec a les 211 han posat el mateix esquema de la línia Llobregat-Anoia que hi ha a la web de FGC: http://www.fgc.cat/media/pdf/linia_llobregat.pdf

Per tant, es pot comprovar com a Europa està previst que hi parin TOTS els trens, de la mateixa manera que pararan tots a Martorell-Central. De tota manera, no em fa el pes això que els R5 i R6 facin tantes parades per arribar a Barcelona. El temps de viatge global se'n seguirà repercutint... De tota manera, imagino que cada vegada més la gent anirà de Manresa/Igualada fins a Martorell-Central i canviaran al tren de renfe per seguir viatge cap a Barcelona (sobretot si vas al centre) que és més ràpid, sempre i quan no hi hagi incidències, evidentment!
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Pere wrote:Finalment i ja no hi ha cap prova que hi pugui dir el contrari, l'estació es dirà.......

EUROPA!!!!

Avui anant a la 211.03 algú se li ha acudit desenganxar l'enganxina que hi havia entre les estacions de Ildefons Cerdà i L'Hospitalet Av Carrilet 8) 8)
i el nom hi posava Europa

Per cert, els termometres de les 211 estan mes actualitzats que els de les 213!

Code: Select all

[img]http://i75.photobucket.com/albums/i290/peregarcia/europa.jpg[/img]
Pues jo l'altre dia vaig desenganxar l'etiqueta d'una 213 (La vaig tornar a enganxar, eh) i posava Amadeu Torner.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

S'hauria de dir Amadeu Torner, que és com tothom anomena aquella zona. El topònim Europa és massa nou, i de fet fa referència a una plaça que encara no existeix.

D'altra banda, i tenint en compte que la nova estació queda pràcticament a la mateixa distància de Gran Via 2 que Ildefons Cerdà (un altre topònim mal ficat; la plaça queda a mig quilòmetre) i és a prop de l'Ikea, Ildefons Cerdà podria perdre les parades dels rodalies... si no fos per l'enllaç amb el ramal de la Zona Franca de la L9 i la Ciutat de la Justícia, és clar :roll:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
metring
Administrador

Post by metring »

Carlos L´H wrote:Sigo opinando que el nombre debería ser Europa - Fira:
Totalment d'acord, així la gent sabrà del cert que allà es troba la fira, sino passarà igual que amb la línia 1 a Hospital de Bellvitge, quan encara es deia Feixa Llarga. Per traslladar-se a l'Hospital, molta gent baixava a Bellvitge, pensant que seria allà, i amb el temps, la lògica s'ha imposat, i han renombrat l'estació, per evitar confusions.
Last edited by metring on Wednesday 18/10/2006 11:30, edited 1 time in total.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

En tot cas, Granvia-Fira, pero mai aquest neotopònim d'Europa. :roll:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Si està a prop de l'IKEA també li podrien posar Europa-IKEA xD
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”