Tren a l'Agulla FGC, altre cop!
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tren a l'Agulla FGC, altre cop!
Com ja és habitual, el proper dia 27 d'agost diumenge hi ha tren especial de Festa Major entre Manresa-Baixador, Alta i l'Agulla (ramal de mercaderies de Sallent i Súria).
El primer tren amb viatgers surt a les 16:00 i l'últim a les 21,30H-
Jo no podré anar-hi, ja que estaré al País Valencià, així que ja informareu.
Us desitjo una substitució de MAN per cotxes de fusta i una milo a cada banda del tren.
Jo no podré anar-hi, ja que estaré al País Valencià, així que ja informareu.
Us desitjo una substitució de MAN per cotxes de fusta i una milo a cada banda del tren.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Estrena...
Com jo d'això no en tenia constància fins l'any passat, aquest any m'estrenaré ipso facto...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Més circul·lacions?
Algú sap les circul·lacions que hi ha, a part de la de les 16:00 hores i la de les 21:30 hores?
PD: wefer, això potser millor a "trobades i esdeveniments", com que és un "esdeveniment"...
PD: wefer, això potser millor a "trobades i esdeveniments", com que és un "esdeveniment"...
Jo em sembla que aquest any no vindré. L'any passat vaig anar-hi amb els companys Entfe001, liniadelripolles i FGCpowa (tot i que em va semblar veure l'orique fent fotos a santpedor). Així que bé...que us vagi als que hi aneu!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Trenscat
- N10
L'orique fent fotos a Santpedor? No sabia que haguessin traslladat el Parc de l'Agulla entre Santpedor i Sallentaarongilp wrote:Jo em sembla que aquest any no vindré. L'any passat vaig anar-hi amb els companys Entfe001, liniadelripolles i FGCpowa (tot i que em va semblar veure l'orique fent fotos a santpedor). Així que bé...que us vagi als que hi aneu!
Per cert, que jo tampoc crec que hi vagi (encara que faci el projecte de final de carrera sobre la línia en qüestió), tot i que no se sap mai
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
Re: Més circul·lacions?
Hi ha trens cada 30 minuts, és a dir a :00 i :30 fins a les 21:30 ja que el trajecte deu durar com a molt uns 8 minuts de Manresa Baixador al Parc de l'Agulla i amb un sol tren en tenen més que suficient.JaMiRo! wrote:Algú sap les circul·lacions que hi ha, a part de la de les 16:00 hores i la de les 21:30 hores?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Més circul·lacions?
Normalment el tren no dóna abast i va i ve continuament. Oficialment em sembla que hi ha un tren cada mitja hora, però com et dic, acostuma a ser "a la demanda", que és molta.JaMiRo! wrote:Algú sap les circul·lacions que hi ha, a part de la de les 16:00 hores i la de les 21:30 hores?
Ja m'he confós...en efecte...jo parlava de l'excursió a Sallent, que l'any passat va ser al Setembre...i he pensat que enlloc de "Agost" posava "Setembre", i enlloc de "Parc de l'Agulla", "Sallent"...dues confusions consecutives les té qualsevol, no??Trenscat wrote:L'orique fent fotos a Santpedor? No sabia que haguessin traslladat el Parc de l'Agulla entre Santpedor i Sallentaarongilp wrote:Jo em sembla que aquest any no vindré. L'any passat vaig anar-hi amb els companys Entfe001, liniadelripolles i FGCpowa (tot i que em va semblar veure l'orique fent fotos a santpedor). Així que bé...que us vagi als que hi aneu!
Per cert, que jo tampoc crec que hi vagi (encara que faci el projecte de final de carrera sobre la línia en qüestió), tot i que no se sap mai
I'm sorry, vaaale??!!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: Tren a l'Agulla FGC, altre cop!
Ho sento, a aquesta hora estaré provant el servei substitutori Cervera - Calaf per carretera, i portaré a l'esquena un bon grapat de quilòmetres a sobre... no sé si sobreviuré.liniadelRipollés wrote:Com ja és habitual, el proper dia 27 d'agost diumenge hi ha tren especial de Festa Major entre Manresa-Baixador, Alta i l'Agulla (ramal de mercaderies de Sallent i Súria).
-
- N9
Amb la JaMiRa!
Hola!
Gràcies Bernat per la info dels horaris.
Jo segurament m'hi acosti, m'estrenaré amb aquest tren que mai hi he pujat. Si em veieu, saludeu-me, aniré amb la JaMiRa! Però sigueu bons minyons i deixeu-me fer fotos que el MAN no el tinc fotografiat...
Salut!
Gràcies Bernat per la info dels horaris.
Jo segurament m'hi acosti, m'estrenaré amb aquest tren que mai hi he pujat. Si em veieu, saludeu-me, aniré amb la JaMiRa! Però sigueu bons minyons i deixeu-me fer fotos que el MAN no el tinc fotografiat...
Salut!
Amb el pla actual de viatge arribem a Manresa Renfe a les 18.15. Sí que dóna temps per a una escapada, passa que jo no la faré pas perquè haig de pujar a Girona.josep_serre wrote:No sé si encara ens ho podríem arreglar els del viatge de cap de setmana per anar-hi.
Hmmm, acabo de mirar-me els horaris de l'EixBus i potser sí que us acompanyi fins a Manresa Alta: tinc un autobús que en surt a les 19.15 i arribo a Girona una hora i mitja abans que si ho fes en tren via Barcelona.
Això sí, com a molt faria el trajecte Baixador - Alta amb el MAN.
Last edited by entfe001 on Friday 25/08/2006 12:10, edited 1 time in total.
- Serie-1000-metro
- N7
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Viladordis? Per què no Callús?entfe001 wrote:[ Això sí, com a molt faria el trajecte Viladordis - Alta amb el MAN.
Això, digues-li que et facin un viatge particular per a tu sol fins a Viladordis en règim de maniobres
I en cabina
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Viladordis? D'on ho treus que jo hagi dit Viladordis? Si al meu missatge hi posa ben clar BaixadorliniadelRipollés wrote:Viladordis? Per què no Callús?entfe001 wrote:[ Això sí, com a molt faria el trajecte Viladordis - Alta amb el MAN.
Això, digues-li que et facin un viatge particular per a tu sol fins a Viladordis en règim de maniobres
I en cabina
- Serie-1000-metro
- N7