Retards, avaries i deficiències a TMB
Sere breu...aixo es vergonyos!!!
El meu mes sincer condol per la familia de la victima.
Pero que TMB s'excusi amb akestes noticies?...que collons te a veure que la bossa sigui blanca, xk el motorista no la veies? I els monitors? i els miralls?...
Perque no es torna a fer com a abans, que ho havia llegit en aquest forum i el motorista posa el peu a l'andana per revisar tot el tren abans de tancar?...O ES QUE ES MASA ESFORÇ? Encara demanara que els hi agumentin el sou...ara que els trens circulen amb ATO...es tan cansat pulsar el disparador del ATO...(a tots els metreros, ja se que els 4000 no tenen ATO pero aixo no importa) aixi que ja que es tiren tot el dia donant-li a dos botons i llegint el diari(tal i com m'explica un motorista amic meu de la L2) que moguin els collons, posin el peu a terra i revisin!...
Potser escric una mica enrabiat...pero es que aixo ja es massa!!!!!
El meu mes sincer condol per la familia de la victima.
Pero que TMB s'excusi amb akestes noticies?...que collons te a veure que la bossa sigui blanca, xk el motorista no la veies? I els monitors? i els miralls?...
Perque no es torna a fer com a abans, que ho havia llegit en aquest forum i el motorista posa el peu a l'andana per revisar tot el tren abans de tancar?...O ES QUE ES MASA ESFORÇ? Encara demanara que els hi agumentin el sou...ara que els trens circulen amb ATO...es tan cansat pulsar el disparador del ATO...(a tots els metreros, ja se que els 4000 no tenen ATO pero aixo no importa) aixi que ja que es tiren tot el dia donant-li a dos botons i llegint el diari(tal i com m'explica un motorista amic meu de la L2) que moguin els collons, posin el peu a terra i revisin!...
Potser escric una mica enrabiat...pero es que aixo ja es massa!!!!!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
[Ironic mode ON]
Tot això s'acabarà aviat, quan desaparegui el personal i els trens siguin totalment automàtics i protegits per mampares també automatitzades.
[Ironic mode OFF]
Tot això s'acabarà aviat, quan desaparegui el personal i els trens siguin totalment automàtics i protegits per mampares també automatitzades.
[Ironic mode OFF]
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
El motorista no s'hi ha fixat i al plegar el retrovisor ja no ha vist res...
Tot i això el que m'estranya a mi es que s'hagi caigut en el forat entre l'andana i el vagó: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260018.jpg
Salut,
Tot i això el que m'estranya a mi es que s'hagi caigut en el forat entre l'andana i el vagó: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260018.jpg
Salut,
Hola:
Alex86bcn. Aixo del motorista "Peu a terra" ho he comentat jo diverses vegades aqui al FTC. Aquest fet del motorista "Peu a terra" es un fet molt normal al metro d'Estocolm. El motorista surt de la cabina i comprova "visio directa" i mitjançant els monitors que hi han en estacions en corba (algunes tenen) que tothom ha entrat i sortit del tren i aleshores anuncia de veu (a banda del senyal acustic, que tambe el dona) del tancament de la porta. Es a dir, el senyor motorista mou el cul de la cadira, obre la porta de la cabina, surt a l'andana, obre la porta, comprova amb visio directa que tothom ha entrat i sortit correctament i que no hi ha possiblitat que res pugui queda atrapat a les portes, i despres anuncia que tanca les portes mitjançant el senyal acustic i de la propia veu (no pas una locucio automatitzada) d'aquest fet.
Per mes "nota anecdotica". El motorista tambe anuncia si a la parada hi ha transbord amb altre linia del metro, a banda de la megafonia automatica interna dels trens.
Imagina que els motoristes de TMB tinguessin que fer el mateix!. Pobrets, s'estressarien i farien una vaga. Sortiria la plataforma reivindicativa torracollons de torn i diria que ells son motoristes, no pas "locutors".
Sal.lutacions:
Serie600
Alex86bcn. Aixo del motorista "Peu a terra" ho he comentat jo diverses vegades aqui al FTC. Aquest fet del motorista "Peu a terra" es un fet molt normal al metro d'Estocolm. El motorista surt de la cabina i comprova "visio directa" i mitjançant els monitors que hi han en estacions en corba (algunes tenen) que tothom ha entrat i sortit del tren i aleshores anuncia de veu (a banda del senyal acustic, que tambe el dona) del tancament de la porta. Es a dir, el senyor motorista mou el cul de la cadira, obre la porta de la cabina, surt a l'andana, obre la porta, comprova amb visio directa que tothom ha entrat i sortit correctament i que no hi ha possiblitat que res pugui queda atrapat a les portes, i despres anuncia que tanca les portes mitjançant el senyal acustic i de la propia veu (no pas una locucio automatitzada) d'aquest fet.
Per mes "nota anecdotica". El motorista tambe anuncia si a la parada hi ha transbord amb altre linia del metro, a banda de la megafonia automatica interna dels trens.
Imagina que els motoristes de TMB tinguessin que fer el mateix!. Pobrets, s'estressarien i farien una vaga. Sortiria la plataforma reivindicativa torracollons de torn i diria que ells son motoristes, no pas "locutors".
Sal.lutacions:
Serie600
Explicaré una anècdota que potser ajudarà a entendre algunes coses:
La setmana passada vaig agafar un bus TMB, no diré línia ni dia. El conductor portava damunt el volant una revista de crucigrames, i en cada aturada es posava a omplir-lo. Doncs bé, quan arribàvem a la parada d'Encants Nous al carrer València, al principi de la mansana el conductor es trobava al carril de l'altra punta, a l'esquerra, i els passatgers li van haver d'indicar que a la dreta hi havia una parada que ell havia de fer. Sense comentaris.
La setmana passada vaig agafar un bus TMB, no diré línia ni dia. El conductor portava damunt el volant una revista de crucigrames, i en cada aturada es posava a omplir-lo. Doncs bé, quan arribàvem a la parada d'Encants Nous al carrer València, al principi de la mansana el conductor es trobava al carril de l'altra punta, a l'esquerra, i els passatgers li van haver d'indicar que a la dreta hi havia una parada que ell havia de fer. Sense comentaris.
Mare meva, quin mes d'agost que portem amb tants accidents... Les meves condolències als familiars.
1r. Això de que el maquinista no va veure l'anciana... M'agradaria saber com d'allunyada de la cabina de conducció estava la dona. I també si les pantalles de tele per les quals el conductor veu la gent que puja i baixa dels combois tenen prou definició o ofereixen imatges prou nítides; perquè jo n'he vist alguna que...
D'altra banda, la vagància, ineptitud, temeritat o inclús poca esma de molts treballadors del transport públic fa realment por, més quan succeeixen coses d'aquestes...
2n. A veure si ens diuen què va passar realment, segon per segon: quan va sonar el xiulet, quan es van tancar portes, etc... És cert que hi ha molta gent gran que va tant lenta (o tan despistada) que baixa filant prim dels vagons, en el moment en què sona el xiulet (jo ho he vist més d'un cop).
3r. Potser portava coses valuoses a la bossa, però per què coi no la va deixar anar? A mi em passa això i no intento lluitar contra un comboi que pesa tones! Això suposant que el que diu el periodista és cert del tot.
Pel que es diu, m'imagino que, al final, la dona va desistir d'agafar la bossa, però amb tanta mala sort, que quan la deixà anar va perdre l'equilibri (probablement a causa de l'arrossegament del tren en marxa), amb la qual cosa va caure al terra, a prop del vagó. Amb la caiguda i la marxa endavant del comboi, va tenir la mala sort de caure per l'espai entre els dos vagons, rebent de valent. Això deuria passar en uns pocs segons, ja que segons s'ens diu, alguns passatgers del tren van accionar el dispositiu de frenada d'emergència.
Si això és veritat em sembla que tot va passar molt ràpid i, aleshores, entendria perquè la pobra dona va estar agafant la bossa (uns pocs segons), fet que la va fer caure amb el fatal resultat.
1r. Això de que el maquinista no va veure l'anciana... M'agradaria saber com d'allunyada de la cabina de conducció estava la dona. I també si les pantalles de tele per les quals el conductor veu la gent que puja i baixa dels combois tenen prou definició o ofereixen imatges prou nítides; perquè jo n'he vist alguna que...
D'altra banda, la vagància, ineptitud, temeritat o inclús poca esma de molts treballadors del transport públic fa realment por, més quan succeeixen coses d'aquestes...
2n. A veure si ens diuen què va passar realment, segon per segon: quan va sonar el xiulet, quan es van tancar portes, etc... És cert que hi ha molta gent gran que va tant lenta (o tan despistada) que baixa filant prim dels vagons, en el moment en què sona el xiulet (jo ho he vist més d'un cop).
3r. Potser portava coses valuoses a la bossa, però per què coi no la va deixar anar? A mi em passa això i no intento lluitar contra un comboi que pesa tones! Això suposant que el que diu el periodista és cert del tot.
Pel que es diu, m'imagino que, al final, la dona va desistir d'agafar la bossa, però amb tanta mala sort, que quan la deixà anar va perdre l'equilibri (probablement a causa de l'arrossegament del tren en marxa), amb la qual cosa va caure al terra, a prop del vagó. Amb la caiguda i la marxa endavant del comboi, va tenir la mala sort de caure per l'espai entre els dos vagons, rebent de valent. Això deuria passar en uns pocs segons, ja que segons s'ens diu, alguns passatgers del tren van accionar el dispositiu de frenada d'emergència.
Si això és veritat em sembla que tot va passar molt ràpid i, aleshores, entendria perquè la pobra dona va estar agafant la bossa (uns pocs segons), fet que la va fer caure amb el fatal resultat.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- BCN Término
- N5
- Posts: 128
- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
Fabra i Puig:
Estació en corba, andana central, el motorista d´un tren sentit Fondo no te tota la visibilitat que seria desitjable de tota la llargada del seu tren, encara que està assistit per càmeres als extrems de les andanes y per grans miralls panoràmics.
En el seu moment es van traslladar als caps de estació de la andana als vestibuls, ara dels vestibuls a ves a saber ón. També es van suprimir els caps de tren, que eren els encarregats de obrir y tancar portes, sent la seva la darrera en tancar-se previa comprovació que tot era correcte.
Cal que continui, o se m´ha entés només amb aquests dos comentaris?
BCN Término.
Alex Reyes.
Estació en corba, andana central, el motorista d´un tren sentit Fondo no te tota la visibilitat que seria desitjable de tota la llargada del seu tren, encara que està assistit per càmeres als extrems de les andanes y per grans miralls panoràmics.
En el seu moment es van traslladar als caps de estació de la andana als vestibuls, ara dels vestibuls a ves a saber ón. També es van suprimir els caps de tren, que eren els encarregats de obrir y tancar portes, sent la seva la darrera en tancar-se previa comprovació que tot era correcte.
Cal que continui, o se m´ha entés només amb aquests dos comentaris?
BCN Término.
Alex Reyes.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Un desgraciat accident sens dubte. Esperem que ens expliquin amb detall com va anar la cosa.
D'altra banda, la veritat és que això d'estalviar tant personal no pot ser bo. A Londres em va sorprendre la gran quantitat de gent de la companyia que es podia veure: personal al vestíbul, personal a les andanes, i això a totes hores del dia... Si aquí hi hagués com a mínim sempre una persona al vestíbul i una altra a l'andana segur que accidents com el que ara hem de lamentar no passarien i d'altra banda també ens evitaríem l'anomenat "incivisme" per no dir gamberrades de certs individus (si és que es poden anomenar així... ).
D'altra banda, la veritat és que això d'estalviar tant personal no pot ser bo. A Londres em va sorprendre la gran quantitat de gent de la companyia que es podia veure: personal al vestíbul, personal a les andanes, i això a totes hores del dia... Si aquí hi hagués com a mínim sempre una persona al vestíbul i una altra a l'andana segur que accidents com el que ara hem de lamentar no passarien i d'altra banda també ens evitaríem l'anomenat "incivisme" per no dir gamberrades de certs individus (si és que es poden anomenar així... ).
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
a veure, primer de tot dònar el condol als familiars en el que els hi pogui valer, que en aquest moments es ben poc.
La meva teoria es que aquesta senyora gran, com fan la MAJORIA de les senyores grans (de 60 cap a munt) es agafar-se a la porta per possar primer un peu a l'andana i després l'altre, amb les bosses penjades del canell de la mà. El motorista, a menys de que tingui a la persona just a la porta de darrere seu o ben aprop, o just a sota de la càmara del seu monitor, només veurà gent caminant per l'andana i una senyora gran davant d'una porta tancada amb la mà estirada davant de la porta (com si la volgués obrir). Si la bossa es blanca no es distingueix del tren (i més si està lluny) per la qual cosa inicia la marxa amb normalitat. Si la senyora aguest tingut 50 anys segurament seguiria viva, ja que hagués tingut els reflexes per deixar anar la bossa. Amb això no vull dir que la culpa fos d'ella, per descomptat. Com diu Murphi si alguna cosa pot sortir malament, sortirà.
Jo també sòc crític moltes vegades amb les maneres de fer de TMB i la manera de treballar dels motoristes i agents, però em sembla que aquesta vegada ha estat un desgraciat accident, que els accidents passen i que no s'ha de matar ningú per aixó.
Sèrie600, aixó que comentes al metro d'Estocolm serà molt rústic però al metro de barcelona es, com a poc, poc operatiu i incompatible amb freqüències de 3 minuts.
Per cert, quina freqüència tènen al metro d'estocolm Podries donar-me desde sobre nº de trens per línia, horaris i etc. Gràcies.
La meva teoria es que aquesta senyora gran, com fan la MAJORIA de les senyores grans (de 60 cap a munt) es agafar-se a la porta per possar primer un peu a l'andana i després l'altre, amb les bosses penjades del canell de la mà. El motorista, a menys de que tingui a la persona just a la porta de darrere seu o ben aprop, o just a sota de la càmara del seu monitor, només veurà gent caminant per l'andana i una senyora gran davant d'una porta tancada amb la mà estirada davant de la porta (com si la volgués obrir). Si la bossa es blanca no es distingueix del tren (i més si està lluny) per la qual cosa inicia la marxa amb normalitat. Si la senyora aguest tingut 50 anys segurament seguiria viva, ja que hagués tingut els reflexes per deixar anar la bossa. Amb això no vull dir que la culpa fos d'ella, per descomptat. Com diu Murphi si alguna cosa pot sortir malament, sortirà.
Jo també sòc crític moltes vegades amb les maneres de fer de TMB i la manera de treballar dels motoristes i agents, però em sembla que aquesta vegada ha estat un desgraciat accident, que els accidents passen i que no s'ha de matar ningú per aixó.
Sèrie600, aixó que comentes al metro d'Estocolm serà molt rústic però al metro de barcelona es, com a poc, poc operatiu i incompatible amb freqüències de 3 minuts.
Per cert, quina freqüència tènen al metro d'estocolm Podries donar-me desde sobre nº de trens per línia, horaris i etc. Gràcies.
Muere una mujer de 87 años al ser arrastrada por el metro barcelonés
Enviar noticia Imprimir noticia
--------------------------------------------------------------------------------
• Texto de la noticia: Saltar a destacados
--------------------------------------------------------------------------------
Publicidad
(Lugar: efe | barcelona)
Una mujer de 87 años murió ayer en Barcelona a causa de los golpes sufridos tras ser arrastrada por un vagón de metro en la estación de Fabra i Puig de la Línea 1. El accidente ocurrió poco antes de las cinco de la tarde, cuando la mujer bajó del convoy sin percatarse de que la bolsa de plástico que llevaba en la mano había quedado atrapada al cerrarse las puertas.
El mecanismo de seguridad del metro no se activó, ya que, al tratarse de una bolsa fina de plástico, las puertas no detectaron obstáculo alguno al cerrarse. Así, el tren arrancó y recorrió unos metros con la mujer, que no soltó la bolsa, siendo arrastrada hasta que los pasajeros activaron la alarma para que el metro se parase.
La mujer, que cayó finalmente a las vías del tren, fue atendida en la misma estación por los sanitarios.
http://www.lavozdegalicia.es/se_espania ... TO=5047416
Enviar noticia Imprimir noticia
--------------------------------------------------------------------------------
• Texto de la noticia: Saltar a destacados
--------------------------------------------------------------------------------
Publicidad
(Lugar: efe | barcelona)
Una mujer de 87 años murió ayer en Barcelona a causa de los golpes sufridos tras ser arrastrada por un vagón de metro en la estación de Fabra i Puig de la Línea 1. El accidente ocurrió poco antes de las cinco de la tarde, cuando la mujer bajó del convoy sin percatarse de que la bolsa de plástico que llevaba en la mano había quedado atrapada al cerrarse las puertas.
El mecanismo de seguridad del metro no se activó, ya que, al tratarse de una bolsa fina de plástico, las puertas no detectaron obstáculo alguno al cerrarse. Así, el tren arrancó y recorrió unos metros con la mujer, que no soltó la bolsa, siendo arrastrada hasta que los pasajeros activaron la alarma para que el metro se parase.
La mujer, que cayó finalmente a las vías del tren, fue atendida en la misma estación por los sanitarios.
http://www.lavozdegalicia.es/se_espania ... TO=5047416
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Sense pronunciarme amb la culpabilitat o no del maquinista, lo que si vull dir es que l'estació de Fabra i Puig esta construida en forma de corba cap a la dreta.
Segons sembla, el incident va passar al anden central direcció Fondo i als últims vagons del metro, per lo que el maquinista desde el seu lloc de conducció no te visibilitat alguna sobre aquestas portes desde el retrovisor del convoi i desde un mirall convecional que hi ha a algunas estacions.
Desconec si hi ha sitema de monitors de TV a aquesta estació, pro tots sabem que encara que n'hi hagi es veu bastant borrós.
Salutacions.[/url]
Segons sembla, el incident va passar al anden central direcció Fondo i als últims vagons del metro, per lo que el maquinista desde el seu lloc de conducció no te visibilitat alguna sobre aquestas portes desde el retrovisor del convoi i desde un mirall convecional que hi ha a algunas estacions.
Desconec si hi ha sitema de monitors de TV a aquesta estació, pro tots sabem que encara que n'hi hagi es veu bastant borrós.
Salutacions.[/url]
De 20 minutos http://www.20minutos.es/noticia/147659/ ... on/muerte/
Investigació per aclarir l'accident mortal a l'estació de metro de l'L1 de Fabra i Puig a la ciutat de Barcelona
L'anàlisi la faran l'Ajuntament de Barcelona i TMB
L'accident es va produir a l'estació de Fabra i Puig
L'Ajuntament de Barcelona i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) han obert una investigació per aclarir les causes de l'acccident d'aquest dimecres a la parada de metro de l'L1 (vermella) de Fabra i Puig, on va morir una dona gran.
El sinistre va tenir lloc quan la dona va quedar atrapada per les portes d'un dels vagons i va ser arrossegada fins caure a la via entre l'andana i dos vagons.
L'anciana va quedar atrapada per les portes d'un dels vagonsEl convoi no va atropella l'anciana, però els cops i les contusions de la caiguda li van ocasionar la mort.
Revisió de cintes de vídeo
Ara, tècnics de TMB revisen les cintes i parlen amb testimonis.
L'alcalde de Barcelona, Joan Clos , avaluarà si cal revisar la seguretat del Metro de Barcelona, un cop estigui elaborat l'informe.
Investigació per aclarir l'accident mortal a l'estació de metro de l'L1 de Fabra i Puig a la ciutat de Barcelona
L'anàlisi la faran l'Ajuntament de Barcelona i TMB
L'accident es va produir a l'estació de Fabra i Puig
L'Ajuntament de Barcelona i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) han obert una investigació per aclarir les causes de l'acccident d'aquest dimecres a la parada de metro de l'L1 (vermella) de Fabra i Puig, on va morir una dona gran.
El sinistre va tenir lloc quan la dona va quedar atrapada per les portes d'un dels vagons i va ser arrossegada fins caure a la via entre l'andana i dos vagons.
L'anciana va quedar atrapada per les portes d'un dels vagonsEl convoi no va atropella l'anciana, però els cops i les contusions de la caiguda li van ocasionar la mort.
Revisió de cintes de vídeo
Ara, tècnics de TMB revisen les cintes i parlen amb testimonis.
L'alcalde de Barcelona, Joan Clos , avaluarà si cal revisar la seguretat del Metro de Barcelona, un cop estigui elaborat l'informe.
Hola:
BcnTermino: Simplement . Jo t'he entes perfectament.
El Llop. Hi ha un fil meu a la seccio "Ferrocarril del Mon" que es diu "Lo metro d'estocolm". Alla hi ha una mica d'informacio sobre aquest metro i el seu funcionament. Tambe hi ha un link a una pagina d'un aficionat amb fotos de gairebe totes les estacions i trens (algunes fotos son del 2002 i 2003, potser una mica antigues) que tenen en l'actualitat. L'ultim missatge meu te "incrustat" un planol de la xarxa de metro vigent.
Sobre frecuencies de pas, en hora punta t'asseguro que no baixa de dos minuts entre convoi i convoi. A mes si mires el planol veuras que el sistema de funcionament es una mica "pecul.liar", basicament son tres linies, pero la linia verda ("Gröna linjen") esta "seccionada en tres recorreguts diferents amb les maniobres de canvi se sentit que puguin comportar.
Ah, se m'oblidava. Tambe tenen estacions en corba.
Si aixo no es fa aqui es senzillament perque no es vol.
Sal.lutacions:
Serie600
BcnTermino: Simplement . Jo t'he entes perfectament.
El Llop. Hi ha un fil meu a la seccio "Ferrocarril del Mon" que es diu "Lo metro d'estocolm". Alla hi ha una mica d'informacio sobre aquest metro i el seu funcionament. Tambe hi ha un link a una pagina d'un aficionat amb fotos de gairebe totes les estacions i trens (algunes fotos son del 2002 i 2003, potser una mica antigues) que tenen en l'actualitat. L'ultim missatge meu te "incrustat" un planol de la xarxa de metro vigent.
Sobre frecuencies de pas, en hora punta t'asseguro que no baixa de dos minuts entre convoi i convoi. A mes si mires el planol veuras que el sistema de funcionament es una mica "pecul.liar", basicament son tres linies, pero la linia verda ("Gröna linjen") esta "seccionada en tres recorreguts diferents amb les maniobres de canvi se sentit que puguin comportar.
Ah, se m'oblidava. Tambe tenen estacions en corba.
Si aixo no es fa aqui es senzillament perque no es vol.
Sal.lutacions:
Serie600
Avui a La Vanguardia es parla de que el metro tindrà mampares de seguretat (Santfeliuenc, on ets??!!). Sembla ser que la Generalitat preveu que el 2010 hi hagin a les línies 2, 5, 9 i 11, ja que els trens nous són els que tenen les portes equidistants per a que les portes de les mampares, més grans que las dels trens, s'obrin i tanquin sense xocar, cosa que no es pot fer amb els 2000, 2100, 3000 i 4000 (què passarà amb aquests trens en 10 anys? )
També comenten que el metro és descartat pels jubilats per a desplaçar-se, amb totes les dificultats que presenta (escales, separació entre andana i tren, transbordaments...imagineu-vos si us costés moureu's normalment, que ha de ser a lmetro!)
I una nova dada de l'accident: sembla ser que la senyora, pel que s'ha vist a les gravacions en video, portava bastó, cosa que va dificultar encara més la sortida, al adelantar-se una mà per treure'l.
També comenten que el metro és descartat pels jubilats per a desplaçar-se, amb totes les dificultats que presenta (escales, separació entre andana i tren, transbordaments...imagineu-vos si us costés moureu's normalment, que ha de ser a lmetro!)
I una nova dada de l'accident: sembla ser que la senyora, pel que s'ha vist a les gravacions en video, portava bastó, cosa que va dificultar encara més la sortida, al adelantar-se una mà per treure'l.
Ah, foten obres perque els PMR pugin baixar al metro, però resulta que els jubilats millor que no hi baixin...metring wrote:També comenten que el metro és descartat pels jubilats per a desplaçar-se, amb totes les dificultats que presenta (escales, separació entre andana i tren, transbordaments...imagineu-vos si us costés moureu's normalment, que ha de ser a lmetro!)
No, no m'he explicat bé, em referia a que els mateixos ancians són els primers que no volen baixar al metro, no que els del metro no vulguin que baixin
Apart d'això, vull afegir comentaris del 20 minutos:
Apart d'això, vull afegir comentaris del 20 minutos:
Aquest sembla ser d'un senyor que la coneixia:Seguramente el maquinista iria hablando con alguien.A veces van hasta 4 personas en la cabina.¿Porque TMB lo permite?.
Tambien tienen la mania de que aun no han salido o entrado la gente y ya estan tocando la señal de cierre de puertas.
.JOSE ANTONIO wrote: ¡Qué pena! Nos hemos quedado toda la gente que la apreciamos con una sensación de impotencia. Nos preguntamos como puedo pasar este "accidente" con toda la seguridad que en "teoría" debe de tener el metro. He podido leer que la "excusa" que ha puesto TMB que la bolsa que tenía era blanca y no se diferenciaba de los vagones (eso no convence a nadie)
Me quedo con su alegría y su disposición en ayudar al vecindario
La meva àvia està operada d'una fisura de fèmur per una mala caiguda i des d'aleshores ençà només ha fet servir el metro en una ocasió, pel trajecte Tetuan - Encants de la L2.
Tal com es mou i per les adaptacions dels enllaços, pràcticament està "codemnada" a fer servir únicament la línia 2.
Un altre apunt: li costa més baixar escales que no pas pujar-les.
Tal com es mou i per les adaptacions dels enllaços, pràcticament està "codemnada" a fer servir únicament la línia 2.
Un altre apunt: li costa més baixar escales que no pas pujar-les.
Hola:
Les mampares tampoc solventaran aixo. Iaia amb bossa atrapada a les portes, mampares tancades, tren que arrenca..... cal que continui?.
Les presses dels motoristes en tancar portes. Cuantes vegades hem tret el tema?. Aquesta mania d'atxutxar al personal amb el pito i tancar portes sense esperar que tothom hagi entrat i/o sortit.
En fi nois, res mes a afegir de moment.
Sal.lutacions:
Serie600
Les mampares tampoc solventaran aixo. Iaia amb bossa atrapada a les portes, mampares tancades, tren que arrenca..... cal que continui?.
Les presses dels motoristes en tancar portes. Cuantes vegades hem tret el tema?. Aquesta mania d'atxutxar al personal amb el pito i tancar portes sense esperar que tothom hagi entrat i/o sortit.
En fi nois, res mes a afegir de moment.
Sal.lutacions:
Serie600
Exacte, les mampares evitaren que la gent caigi a la via, però et podràs quedar enganxat igualment, ja sigui amb la porta del metro o de la pròpia mampara. L'avantatge és que en tot cas el cop, per molt fort que sigui seri dins l'andana, i no podries caure a les vies com en aquest lamentable accident.Serie600 wrote:Hola:
Les mampares tampoc solventaran aixo. Iaia amb bossa atrapada a les portes, mampares tancades, tren que arrenca..... cal que continui?.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta