La sèrie 211, marginada
"For if the flies"
Hola!
Moment en el qual aniré a fer-li un book fotogràfic i uns quants videos, no vagi a ser que un bon dia ja no circul·lin mai més...
Us imagineu un tren històric entre Martorell i Monistrol, amb una 211???
Salut!
Moment en el qual aniré a fer-li un book fotogràfic i uns quants videos, no vagi a ser que un bon dia ja no circul·lin mai més...
Us imagineu un tren històric entre Martorell i Monistrol, amb una 211???
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
M'agrada moooolt l'optimisme d'aquest Fòrum i dels seus usuaris, ... però molt, ....jn4519 wrote:Fins al setembre segur que les tindran de vacances pagades a St.Boi. A partir de llavors serà la revalida i es començarà a entreveure el seu futur.
Salut!
Us podeu pendre les coses al inravés?
Están arribant les 213, moltes i molt maques 213, .... (és el mateix que et compres un vestit nou a les "Rebaixes", ... et continuarás possant el vell?)
No, de cap manera, ens estàn ensenyant les 213, totes les que van arrivant, (mentres tant acaben la doble via fins a Olesa), les 211 les reserven per fer les llançaderes, quan comensin els col.legis, universitat, i segurament en doble composició i/o senzilla, com els hi roti.
Llençar les 211? Nooooooo, ni borratxos (feina per el de la escombre?, per paraules anti-carnets de punts?)
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Osti...
Mako448 wrote:211 per molts anys més!!!!,
I si cremen totes les 213 i així posen a circular 211,MAN300 i ja de passada 5000 naval
O bé tallem la catènaria i així la circulació és fa amb MAN'S!!!!
SSSSSSíiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Les 211 segueixen vives!!!!! )))3 )))2
Per cert,avui ja han començat els horaris dels dies de cada día,no les dels feiners del mes d'agost,sinó els dies de cada dia. de la resta de l'any.
Edito:abans no havia vist les fotos,peró lo que l'han fet els seients no té perdó,era una de les coses que més enyorana de les 211,els seus seients marronets tant tous,i ara resulta que els ha convertit en seients de 213 canviant-li la tela,incríble,espero que hi hagui una altre 211 circulant amb seients antics,no m'agrada aquests seients
Espero que la 211.01 i la 211.04(les meves favorites)segueixen circulant.
Per cert,avui ja han començat els horaris dels dies de cada día,no les dels feiners del mes d'agost,sinó els dies de cada dia. de la resta de l'any.
Edito:abans no havia vist les fotos,peró lo que l'han fet els seients no té perdó,era una de les coses que més enyorana de les 211,els seus seients marronets tant tous,i ara resulta que els ha convertit en seients de 213 canviant-li la tela,incríble,espero que hi hagui una altre 211 circulant amb seients antics,no m'agrada aquests seients
Espero que la 211.01 i la 211.04(les meves favorites)segueixen circulant.
ATENCIÓ,ATENCIÓ.
Bé ,esque estic......bé al cas esque he anat a comprar una T-10 a l'estació de Sannt Andreu,bé quan estic pagant el bitllet escolto un soroll d'un tren que em sona peró no els que escolto habitualment,i després baixo a veure i mentre estic a punt de baixar les escales ,escollto l'alarmeta de les 211!!!!!I al final la veig,ooooohhhhhhhhh!
211 per Sant Andreu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!He tornat a escoltar el sorollet de les 211 quan frena,ara mateix tinc en el meu cap una 211 accelerant,jejeje!
Feia el S8 de les 23,50,un servei que és fa fins a Igualada,peró a partir de Martorell en bus,aixó sí,no he pugut comprovar de quina 211 era
Quan l'he vist,obiament no he saltat les barreres,l'he vist des de les barreres he saltat d'alegria(jo mateix,no les barreres) i tot de lo emocionat que estava .
Des´prés de 4 mesos i mig per fi veig una 211 a Sant Andreu amb els meus propis ulls!!I fent una S8!!!!
Sóc feliç
Bé ,esque estic......bé al cas esque he anat a comprar una T-10 a l'estació de Sannt Andreu,bé quan estic pagant el bitllet escolto un soroll d'un tren que em sona peró no els que escolto habitualment,i després baixo a veure i mentre estic a punt de baixar les escales ,escollto l'alarmeta de les 211!!!!!I al final la veig,ooooohhhhhhhhh!
211 per Sant Andreu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!He tornat a escoltar el sorollet de les 211 quan frena,ara mateix tinc en el meu cap una 211 accelerant,jejeje!
Feia el S8 de les 23,50,un servei que és fa fins a Igualada,peró a partir de Martorell en bus,aixó sí,no he pugut comprovar de quina 211 era
Quan l'he vist,obiament no he saltat les barreres,l'he vist des de les barreres he saltat d'alegria(jo mateix,no les barreres) i tot de lo emocionat que estava .
Des´prés de 4 mesos i mig per fi veig una 211 a Sant Andreu amb els meus propis ulls!!I fent una S8!!!!
Sóc feliç
Autopublicitat...
Una bona notícia, sense cap mena de dubte...
Re: Autopublicitat...
Oh!la 211.04,la meva preferida.JaMiRo! wrote:
Una bona notícia, sense cap mena de dubte...
Aquesta foto de quan és?
Per cert,encara posa la S7!!!!
Correcte...
Hola!
De fet, em sembla que aquest trasto estava fent un servei de Metro ( L8 ).
Salut!
Corresto, que serien tots els S del Llobregat-Anoia; és a dir, tots els serveis de la línia del Llobregat-Anoia a excepció de les R.Jordilar wrote:No posa S7, posa tots els serveis que pot fer.
De fet, em sembla que aquest trasto estava fent un servei de Metro ( L8 ).
Salut!