Si pujes cap a primera hora-mitja tarda en direcció Vallès t'hi trobes. Ara bé, si vas cap a les 8-9 no passa res doncs va ple de persones que tornen de passar el dia a Barcelona. Jo estic fart de tornar amb el penúltim i últim Manresa des de Barcelona (20.39 i 21.39 a Sants) i bé, i el mateix amb el penúltim Terrassa (22.10 des de Sants) i el mateix: ple de persones que tornen de Barcelona a passar el dia o la tarda. Una altra cosa són els 2 últims trens del dia, que en cap de setmana mai els he agafat i més val evitar-los... però en laborable he agafat 2 cops l'últim tren cap a Terrassa i el tren va mig buit, i porta essencialment treballadors.JaMiRo! wrote:Dissabte a la tarda, Rodalies Barcelona-Sabadell: nengs fumant porros, fent botellón, pixant a les estacions...Ningú de vigilància, és clar...Mako448 wrote:I jo em pregunto;hi ha seguretat a aquestes hores,pobre el maquinista que ha de conduír un tren a aquesta hora,el que ha de aguantar,lo pitjor és que ells treballen(maquinistes)mentre els nengs li fan la vida impossible,i si el maquinista surt de la cabina a arreclar l'alarma,fàcilment li pot donar un neng una óstia o algo així,i si passa algun cop aixó que?On és la seguretat als trens=?Crec que en aquests trens a cadfa vagó hi hauria d'aver uun policia,i un altre a la cabina,per qué cada dia foten més fàstic la gentuza,i com un dia passi aixñio d'agrediir una persona qué està treballant,os ben asseguro que posaré una denúncia a la generalitat ,lo indignant esque els treballadors treballen aqueles hores pels joves,i els haguin d'aguantar insults,etc.i si haguera seguretat segur que els nengs no farien tant el burro peró el farien.
Dissabte a la nit, Metro del Vallès Sabadell-Barcelona: els poquets nengs que hi havien, ben quietets; vaig veure un colló de seguratas amb gos, a Bellaterra van pujar quatre!
No hi ha color...FGC!
Una altra cosa: tingues en compte que per la línia del Vallès FGC no passa per zones conflictives, no hi ha discoteques a la vora. En canvi, a la L-A imagino que la situació deu ser força diferent...