Jo he votat que si, ara explicaré el motiu. En 1r.lloc responc a no se qui que la L8 i els serveis S paren a Moli Nou, però no els R. Ara explico els meus motius: Per mi un metro, es un servei ferroviari (tren, tramvia, funicular, i fins i tot el telesfèric) que fa un servei metropolità. I per mi, metropolità és, en el cas de Barcelona, la zona 1. D'aquesta manera, per mi, quedarien aixi les línies:
De la 1 a la 13 serien les actuals L1 a L13 que contempla el PDI.
L14 seria el Funicular de montjuic
L15 el Tramvia Blau
L16 el telesfèric de montjuic
L17 el funicular del Tibidabo
L18 el funicular de Vallvidrera
L19 el telesferic del port
L20 la C10 de la RENFE
De la L21 a la L26 serien les línies T1 a T6 respectivament
I com que 26 línies son massa poques, afegeixo la línia 27, que seria la de tramvia que vaig dissenyar jo, Glòries - Diagonal - La Mina - Granvia - Glòries en els 2 sentits.
Bieeen! Si passa de 26 el Santfeliuenc no els hi podrà ficar lletres
(ara que, es tant rebuscat que es capaç de tirar ma de l'alfabet grec
).
Bueno, bromes a part, aquestes línies les faria circular amb l'indicatiu M-(Nº de línia)-Lletra del sentit, a mes de la seva destinació. p.ex: línia superior: M-1-A. Línia inferior: Fondo.
Aixi podrien circular junt amb els serveis R (per mi els rodalies i regionals) i els L (regionals molt llargs i llarg recorregut). I aixi mateix pels autobusos, que es poden solapar amb la numeracio dels trens, per que ningu serà tant ******* de confondre un tren amb un autobus.