Anunci Renfe dels 80
- Mortadel·lo
- N9
Anunci Renfe dels 80
ningú no tindrà per casualitat en algun format videogràfic analògic o digital l'anunci que feien a la tele a mitjans dels 80 de la renfe? em sona que sortien sobretots trens en colors estrella i tot de cotxes fent piruetes sobre mullat, al youtube ja he mirat i no l'he trobat
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
El tinc jo, en video VHS. I probablement més d'un cop. Va haver-hi una época, en que em dedicava a gravar anuncis de cotxes, o on sortissin cotxes.
Potser el que em costarà és trobar la cinta concreta
Recordo que sortien "ballant", entre d'altres, un Mini i un VW Käfer; i, sense ballar però entre la boira, un Skoda 120 (!)
Al final, els cotxes acabaven viatjant molt més còmodes, a dalt del tren (aquest servei que està a punt d'extingir-se...)
Recordo que sortien "ballant", entre d'altres, un Mini i un VW Käfer; i, sense ballar però entre la boira, un Skoda 120 (!)
Al final, els cotxes acabaven viatjant molt més còmodes, a dalt del tren (aquest servei que està a punt d'extingir-se...)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
aquest, aquest! ja trigues a buscar la cintaFran-Ikarus wrote:El tinc jo, en video VHS. I probablement més d'un cop. Va haver-hi una época, en que em dedicava a gravar anuncis de cotxes, o on sortissin cotxes.
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Mortadel·lo
- N9
- Trenscat
- N10
Ja heu provat de mirar a la web http://www.larentadora.cat ? Ho dic perquè allà surten molts anuncis, també de trens, i potser hi hagi els que busqueu. La Rentadora recordo que és un programa de TV3 que fan els dimarts al vespre sobre anuncis de la tele.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Mortadel·lo
- N9
- genissimon
- N10
- Mortadel·lo
- N9
m'acabes d'alegrar el dilluns, moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!genissimon wrote:Mira això: http://www.youtube.com/watch?v=eMQfj8fcsx8
Està en gallec, però s'entén.
Salut !!
ES PELIGROSO ASOMARSE
Delícia!
Però és tota una delícia per dues coses; primer, l'aspecte -òbviament- ferroviari. Però els automòbils antics que surten, pels que ens fan tilín són també força graciosos!metring wrote:Aquest anunci, ha quedat bastant obsolet
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
Vaja, i jo que tenia pensat buscar la cinta exacta demà mateix!Mortadel·lo wrote:m'acabes d'alegrar el dilluns, moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!genissimon wrote:Mira això: http://www.youtube.com/watch?v=eMQfj8fcsx8
Està en gallec, però s'entén.
Salut !!
Per cert, l'anunci es va estar com a mínim a TV fins l'hivern 1987-88, perquè és quan vam comprar el video.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- genissimon
- N10
Des d'un altre fòrum (tranvia, concretament) m'han fet unes indicacions per trobar alguns "incunables" de la història publicitària de RENFE.
Anar a la web de renfe
secció Gabinete de Prensa
subsecció Recursos Multimedia
planes 25, 26, 27 i 28.
Entre altres, "papá ven en tren" i "chucuchucuchú, compre sus billetes en un día azul", aquest darrer de 2 minuts i amb aquella "banda sonora" ....
Salut !!
Anar a la web de renfe
secció Gabinete de Prensa
subsecció Recursos Multimedia
planes 25, 26, 27 i 28.
Entre altres, "papá ven en tren" i "chucuchucuchú, compre sus billetes en un día azul", aquest darrer de 2 minuts i amb aquella "banda sonora" ....
Salut !!