Noves línies TMB
Noves línies TMB
Com que aquesta serà una època prolífica en l'aparició de noves línies, obro aquest fil. Començo amb un nou bus de barri:
http://www.tmb.net/ca_ES/siterelated/no ... 1&idioma=C
04/09/2006 Neix el Bus del Barri de Can Caralleu (Línia 130)
Demà dimarts, 5 de setembre, comença a funcionar el nou Bus del Barri de Can Caralleu de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que portarà l’indicatiu número 130.
La línia, amb origen i final al Torrent de Can Caralleu, fa un recorregut que inclou diferents centres d’accés públic –la seu del Consell de Districte de Sarrià-Sant Gervasi, el mercat de Sarrià, el complex esportiu de Can Caralleu–, a més de connexions amb diverses línies regulars d’autobusos de TMB i els Ferrocarrils de la Generalitat (a Reina Elisenda).
El bus de Can Caralleu circularà tots els dies de la setmana, amb intervals de mitja hora. La línia estarà servida per un microbús del tipus Mercedes Sprinter amb capacitat per a 22 passatgers, equipat amb aire condicionat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Els feiners circularà de 7 del matí a 9 de la nit, mentre que els dissabtes i festius farà la primera sortida a les 9 del matí i l’última igualment a les 9 de la nit. Com els de la resta de busos de barri, els horaris detallats de la 130 estan disponibles a les parades i a la web de TMB.
http://www.tmb.net/ca_ES/siterelated/no ... 1&idioma=C
04/09/2006 Neix el Bus del Barri de Can Caralleu (Línia 130)
Demà dimarts, 5 de setembre, comença a funcionar el nou Bus del Barri de Can Caralleu de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que portarà l’indicatiu número 130.
La línia, amb origen i final al Torrent de Can Caralleu, fa un recorregut que inclou diferents centres d’accés públic –la seu del Consell de Districte de Sarrià-Sant Gervasi, el mercat de Sarrià, el complex esportiu de Can Caralleu–, a més de connexions amb diverses línies regulars d’autobusos de TMB i els Ferrocarrils de la Generalitat (a Reina Elisenda).
El bus de Can Caralleu circularà tots els dies de la setmana, amb intervals de mitja hora. La línia estarà servida per un microbús del tipus Mercedes Sprinter amb capacitat per a 22 passatgers, equipat amb aire condicionat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Els feiners circularà de 7 del matí a 9 de la nit, mentre que els dissabtes i festius farà la primera sortida a les 9 del matí i l’última igualment a les 9 de la nit. Com els de la resta de busos de barri, els horaris detallats de la 130 estan disponibles a les parades i a la web de TMB.
A La Vanguardia d'avui es parla de la creació inminent de noves línies (Ho escric, perquè no he trobat la notícia sencera per internet): la 131 (bus de barri del Putxet) s'obrirà el 28/9, el 46 (p.Espanya, Aeroport) el 5/10, el 129 (Bus de Barri del Coll) el 6/10, el 196 (p. Kennedy-Bellesguard) i el 10/10, el 126 (que tenia entés que seria el 26, de Poblenou a Fabra i Puig) el 26/10.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
SI es nou no pot ser el 126, per que ja n´hi ha un. A no ser que prolonguin el 126 de Fabra i Puig a Poblenou , que no crec per que es una línia circular i seria com tallarla per la meitatmetring wrote: el 126 (que tenia entés que seria el 26, de Poblenou a Fabra i Puig) el 26/10.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
¿Y el aeropuerto?
Hola,
Y... ¿cuál se supone que será la línea que vaya al aeropuerto? ¿o es que no hay aún?
Saludos,
Sergio
Y... ¿cuál se supone que será la línea que vaya al aeropuerto? ¿o es que no hay aún?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: ¿Y el aeropuerto?
La 46, lo dicen más arriba.Santfeliuenc wrote:Hola,
Y... ¿cuál se supone que será la línea que vaya al aeropuerto? ¿o es que no hay aún?
Saludos,
Sergio
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Precio
Hola,
Vale sí, el 46, pero... ¿el precio será el mismo?
Saludos,
Sergio
Vale sí, el 46, pero... ¿el precio será el mismo?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Precio
En principio sí. La línea 105, que va del Aeropuerto al Prat, cuesta igual: 1,20 euros billete sencillo y válido títulos ATM, y también era así (billete sencillo 1 zona precio normal) cuándo llegaba a la Plaza España.Santfeliuenc wrote:Hola,
Vale sí, el 46, pero... ¿el precio será el mismo?
Saludos,
Sergio
De TMB:
A partir de demà, dijous 5 d’octubre, comença a funcionar la nova línia 46 d’autobusos de TMB, que farà el recorregut entre la plaça Espanya de Barcelona i l’aeroport del Prat, passant per la Gran Via.
La posada en marxa de la línia 46 està prevista dins del Pla d’Actuació en el transport públic metropolità per a l’any 2006 i vol ser una nova alternativa de transport públic per accedir a les terminals aeroportuàries.
La nova línia, la primera que fa el recorregut Barcelona-aeroport amb tarifa integrada, està pensada principalment per afavorir la mobilitat de les persones que es traslladen a l’àmbit aeroportuari per motius laborals o per gestions. La 46 funcionarà els set dies de la setmana, amb freqüències d’aproximadament 30 minuts els feiners.
Pla d’Actuació 2006, més cobertura i servei
La nova línia 46 forma part de l’esforç continu de TMB per millorar la xarxa de superfície, tot adaptant-la a les transformacions de la ciutat i de la seva àrea metropolitana, i té com a objectiu fomentar la utilització del servei del transport públic. En aquest sentit, la línia 46 s’inclou dins de les propostes de millora, reforç i ampliació del servei del Pla d’Actuació del Transport Públic (metro i bus) per a l’any 2006. Aquest pla preveu, entre altres, el creixement de la cobertura territorial de l’oferta d’autobusos. En concret es creen tres línies regulars i tres de Bus del Barri, segons el següent calendari:
26: nova línia Poblenou - Fabra i Puig per Selva de Mar / Josep Pla 26 d’octubre
46: nova línia Plaça Espanya - Aeroport 5 d’octubre
196: nova línia Plaça Kennedy - Bellesguard (Bonanova Alta) 10 d’octubre
129: Bus del barri del Coll 6 d’octubre
130: Bus del barri de Can Caralleu 5 de setembre
131: Bus del barri del Putxet 28 de setembre
Quant a les prolongacions, beneficien deu línies, cinc de xarxa bàsica i cinc de proximitat. S’han posat en pràctica les de quatre línies de Bus del Barri, i se’n prepara una més.
117: Bus del barri del Guinardó 30 de març mar
124: Bus del barri de Penitents 14 de febrer
127: Bus del barri de Roquetes 28 d’abril
120: Bus del barri del Raval 16 de novembre
123: Bus del barri de la Bonanova 3 d’octubre
A la xarxa bàsica, s’ha realitzat el canvi de recorregut i de denominació de la línia 38, que des del 27 de juny porta l’indicatiu 21 i cobreix el trajecte entre Paral·lel i el Prat de Llobregat per la Zona Franca. La resta té aquest calendari:
14: prolongació al cementiri del Poblenou 19 d’octubre
17: prolongació a la Clota 17 d’octubre
36: prolongació a Can Dragó 9 de novembre
96: prolongació a Montcada 14 de novembre
Altres millores i nous vehicles
Dins del Pla d’Actuació 2006, també s’han dut a terme o es realitzaran abans de finals d’any altres millores, com ara l’augment de la capacitat d’un total de 14 línies en dies feiners (línies 9, 11, 12, 17, 19, 24, 27, 32, 34, 41, 47, 74, 59 i 119), l’ampliació de servei en dies festius de totes les línies de Bus del Barri i d’altres 5 línies regulars (línies 33, 72, 74, 75 i 155), l’ampliació de l’oferta de nou línies regulars els dissabtes, diumenges i festius (Línies 9, 19, 24, 28, 34, 41, 47, 59 i 65) i de la línia del Parc de Montjuïc (PM), que funcionava únicament els caps de setmana i que des del mes de juny ja circula de dilluns a diumenge de manera continuada i permanent.
Per fer possibles totes aquestes millores en qualitat i cobertura territorial de la xarxa d’autobusos de TMB, que transporta anualment 200 milions de persones, s’han adquirit 215 vehicles nous per a aquest any, dels quals fins ara se n’han integrat a la flota 119. Del total d’aquest autobusos, el 70% són per a substitució i el 30% per a increment d’oferta.
A partir de demà, dijous 5 d’octubre, comença a funcionar la nova línia 46 d’autobusos de TMB, que farà el recorregut entre la plaça Espanya de Barcelona i l’aeroport del Prat, passant per la Gran Via.
La posada en marxa de la línia 46 està prevista dins del Pla d’Actuació en el transport públic metropolità per a l’any 2006 i vol ser una nova alternativa de transport públic per accedir a les terminals aeroportuàries.
La nova línia, la primera que fa el recorregut Barcelona-aeroport amb tarifa integrada, està pensada principalment per afavorir la mobilitat de les persones que es traslladen a l’àmbit aeroportuari per motius laborals o per gestions. La 46 funcionarà els set dies de la setmana, amb freqüències d’aproximadament 30 minuts els feiners.
Pla d’Actuació 2006, més cobertura i servei
La nova línia 46 forma part de l’esforç continu de TMB per millorar la xarxa de superfície, tot adaptant-la a les transformacions de la ciutat i de la seva àrea metropolitana, i té com a objectiu fomentar la utilització del servei del transport públic. En aquest sentit, la línia 46 s’inclou dins de les propostes de millora, reforç i ampliació del servei del Pla d’Actuació del Transport Públic (metro i bus) per a l’any 2006. Aquest pla preveu, entre altres, el creixement de la cobertura territorial de l’oferta d’autobusos. En concret es creen tres línies regulars i tres de Bus del Barri, segons el següent calendari:
26: nova línia Poblenou - Fabra i Puig per Selva de Mar / Josep Pla 26 d’octubre
46: nova línia Plaça Espanya - Aeroport 5 d’octubre
196: nova línia Plaça Kennedy - Bellesguard (Bonanova Alta) 10 d’octubre
129: Bus del barri del Coll 6 d’octubre
130: Bus del barri de Can Caralleu 5 de setembre
131: Bus del barri del Putxet 28 de setembre
Quant a les prolongacions, beneficien deu línies, cinc de xarxa bàsica i cinc de proximitat. S’han posat en pràctica les de quatre línies de Bus del Barri, i se’n prepara una més.
117: Bus del barri del Guinardó 30 de març mar
124: Bus del barri de Penitents 14 de febrer
127: Bus del barri de Roquetes 28 d’abril
120: Bus del barri del Raval 16 de novembre
123: Bus del barri de la Bonanova 3 d’octubre
A la xarxa bàsica, s’ha realitzat el canvi de recorregut i de denominació de la línia 38, que des del 27 de juny porta l’indicatiu 21 i cobreix el trajecte entre Paral·lel i el Prat de Llobregat per la Zona Franca. La resta té aquest calendari:
14: prolongació al cementiri del Poblenou 19 d’octubre
17: prolongació a la Clota 17 d’octubre
36: prolongació a Can Dragó 9 de novembre
96: prolongació a Montcada 14 de novembre
Altres millores i nous vehicles
Dins del Pla d’Actuació 2006, també s’han dut a terme o es realitzaran abans de finals d’any altres millores, com ara l’augment de la capacitat d’un total de 14 línies en dies feiners (línies 9, 11, 12, 17, 19, 24, 27, 32, 34, 41, 47, 74, 59 i 119), l’ampliació de servei en dies festius de totes les línies de Bus del Barri i d’altres 5 línies regulars (línies 33, 72, 74, 75 i 155), l’ampliació de l’oferta de nou línies regulars els dissabtes, diumenges i festius (Línies 9, 19, 24, 28, 34, 41, 47, 59 i 65) i de la línia del Parc de Montjuïc (PM), que funcionava únicament els caps de setmana i que des del mes de juny ja circula de dilluns a diumenge de manera continuada i permanent.
Per fer possibles totes aquestes millores en qualitat i cobertura territorial de la xarxa d’autobusos de TMB, que transporta anualment 200 milions de persones, s’han adquirit 215 vehicles nous per a aquest any, dels quals fins ara se n’han integrat a la flota 119. Del total d’aquest autobusos, el 70% són per a substitució i el 30% per a increment d’oferta.
Re: ¿Y el aeropuerto?
No hay, la quitaron el 17/9/2202, el día de mi cumpleaños.Santfeliuenc wrote:Hola,
Y... ¿cuál se supone que será la línea que vaya al aeropuerto? ¿o es que no hay aún?
Saludos,
Sergio
Si la nueva línea 46 es cada 30 minutos, va a ir PETADA...
Visca el metro!!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
-----------------------------------------
Un nou bus anirà fins a l'aeroport
Redacció
Avui comença a funcionar la nova línia 46 d'autobusos de TMB, que farà el recorregut entre la plaça d'Espanya de Barcelona i l'aeroport del Prat passant per la Gran Via. Aquesta nova línia, que és la primera amb tarifa integrada que connecta la ciutat amb l'aeroport, està pensada per afavorir la mobilitat de les persones que es traslladen a les terminals aeroportuàries per motius laborals.
La 46 funcionarà tota la setmana amb una freqüència de pas de 30 minuts. Fins ara l'únic autobús que anava al Prat era l'Aerobús, que costa 3,75 euros el viatge.
-----------------------------------------
Un nou bus anirà fins a l'aeroport
Redacció
Avui comença a funcionar la nova línia 46 d'autobusos de TMB, que farà el recorregut entre la plaça d'Espanya de Barcelona i l'aeroport del Prat passant per la Gran Via. Aquesta nova línia, que és la primera amb tarifa integrada que connecta la ciutat amb l'aeroport, està pensada per afavorir la mobilitat de les persones que es traslladen a les terminals aeroportuàries per motius laborals.
La 46 funcionarà tota la setmana amb una freqüència de pas de 30 minuts. Fins ara l'únic autobús que anava al Prat era l'Aerobús, que costa 3,75 euros el viatge.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: ¿Y el aeropuerto?
És la primera vegada que sento parlar de la suspensió d'un servei de transport públic amb efectes retroactiusbitxofo wrote:No hay, la quitaron el 17/9/2202, el día de mi cumpleaños.Santfeliuenc wrote:Hola,
Y... ¿cuál se supone que será la línea que vaya al aeropuerto? ¿o es que no hay aún?
Saludos,
Sergio
Si la nueva línea 46 es cada 30 minutos, va a ir PETADA...
Re: ¿Y el aeropuerto?
Volia dir el 17/9/2002!!entfe001 wrote:És la primera vegada que sento parlar de la suspensió d'un servei de transport públic amb efectes retroactiusbitxofo wrote:No hay, la quitaron el 17/9/2202, el día de mi cumpleaños.Santfeliuenc wrote:Hola,
Y... ¿cuál se supone que será la línea que vaya al aeropuerto? ¿o es que no hay aún?
Saludos,
Sergio
Si la nueva línea 46 es cada 30 minutos, va a ir PETADA...
Visca el metro!!
Aquest matí a la ràdio he sentit que es tracta més aviat d'una línia pensada per als treballadors de l'aeroport que no pas una altra cosa. Vol dir això que els busos que han posat no tenen espai per a les maletes, i no pensen en els suferts usuaris que han d'agafar la Renfe amb els seus horaris penosos i canvis de vies sobtats????
I va una altra, demà, la 129.
De TMB:
Neix el bus del barri del Coll (línia 129)
● Amb aquesta incorporació ja són 21 les línies de Bus del Barri en servei, tal com preveu el Pla d’Actuació 2006 de TMB
Demà divendres, dia 6 d’octubre, comença a funcionar el nou bus del barri del Coll de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que portarà l’indicatiu número 129.
La nova línia d’aquest barri del districte de Gràcia, amb origen i final al Parc Sanitari Pere Virgili (av. Hospital Militar), fa un recorregut pels racons del barri del Coll, connectant-lo amb la zona de Vallcarca i incloent en el seu itinerari diferents centres d’accés públic i d’interès –com ara el mateix parc sanitari, el centre mèdic Delfos, el centre d’atenció primària del Coll i el parc de la Creueta del Coll–, a més de enllaços amb diverses línies d’autobusos de TMB i metro (estació Penitents de L3).
El bus del Coll circularà tots els dies de la setmana, amb intervals de mitja hora. La línia estarà servida per un microbús del tipus Mercedes Sprinter amb capacitat per a 22 passatgers, equipat amb aire condicionat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Els feiners circularà de 7 del matí a 9 de la nit, mentre que els dissabtes i festius farà la primera sortida a les 9 del matí i l’ultima igualment a les 9 de la nit. Com els de la resta de busos del barri, els horaris detallats de la 129 estan disponibles a les parades i a la web de TMB (http://www.tmb.net).
La posada en marxa de la línia 129 forma part del Pla d’Actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans. Així, recentment s’han posat en servei altres línies, com ara la 130 (Can Caralleu) i la 131 (El Putxet), amb la qual cosa el Bus del Barri passa a comptar amb un total de 21 línies.
En aplicació del mateix pla de millora, aquesta any s’han produït ja les següents actuacions en el servei de Bus del Barri: funcionament de totes les línies els diumenges i festius (abril-maig) i prolongació de les línies 117 (març), 124 (febrer), 127 (abril), 123 (setembre). Hi ha una altra prolongació prevista a la línia 120 (novembre).
Pla d’Actuació 2006
El Pla d’Actuació 2006 de TMB pretén fer més competitiva la xarxa, apropant-la a les noves necessitats de la ciutat i de la població. Amb aquest objectiu, el pla inclou diferents millores en el servei dels dies feiners (com ara actuacions en els busos de proximitat o busos de barri, algunes prolongacions de línies existents i la creació de noves línies) i dels caps de setmana i festius (la posada en marxa de noves línies d’autobús en caps de setmana, el reforçament de línies ja existents durant els caps de setmana) així com l’increment de l’oferta durant l’estiu.
Els busos de barri són línies de curt recorregut, que es mouen en un àmbit petit, com és el d’un barri, i que permeten connectar-lo amb la xarxa bàsica de transport, amb la seva zona comercial i amb els seus serveis ciutadans i assistencials.
Des de la posada en marxa de les primeres línies d’aquestes característiques, l’any 1998, la seva evolució ha enregistrat un augment de viatgers any rere any fins a consolidar-se actualment amb uns 3.400.000 viatgers (dades de l’any 2005).
De TMB:
Neix el bus del barri del Coll (línia 129)
● Amb aquesta incorporació ja són 21 les línies de Bus del Barri en servei, tal com preveu el Pla d’Actuació 2006 de TMB
Demà divendres, dia 6 d’octubre, comença a funcionar el nou bus del barri del Coll de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que portarà l’indicatiu número 129.
La nova línia d’aquest barri del districte de Gràcia, amb origen i final al Parc Sanitari Pere Virgili (av. Hospital Militar), fa un recorregut pels racons del barri del Coll, connectant-lo amb la zona de Vallcarca i incloent en el seu itinerari diferents centres d’accés públic i d’interès –com ara el mateix parc sanitari, el centre mèdic Delfos, el centre d’atenció primària del Coll i el parc de la Creueta del Coll–, a més de enllaços amb diverses línies d’autobusos de TMB i metro (estació Penitents de L3).
El bus del Coll circularà tots els dies de la setmana, amb intervals de mitja hora. La línia estarà servida per un microbús del tipus Mercedes Sprinter amb capacitat per a 22 passatgers, equipat amb aire condicionat i adaptat a persones amb mobilitat reduïda. Els feiners circularà de 7 del matí a 9 de la nit, mentre que els dissabtes i festius farà la primera sortida a les 9 del matí i l’ultima igualment a les 9 de la nit. Com els de la resta de busos del barri, els horaris detallats de la 129 estan disponibles a les parades i a la web de TMB (http://www.tmb.net).
La posada en marxa de la línia 129 forma part del Pla d’Actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans. Així, recentment s’han posat en servei altres línies, com ara la 130 (Can Caralleu) i la 131 (El Putxet), amb la qual cosa el Bus del Barri passa a comptar amb un total de 21 línies.
En aplicació del mateix pla de millora, aquesta any s’han produït ja les següents actuacions en el servei de Bus del Barri: funcionament de totes les línies els diumenges i festius (abril-maig) i prolongació de les línies 117 (març), 124 (febrer), 127 (abril), 123 (setembre). Hi ha una altra prolongació prevista a la línia 120 (novembre).
Pla d’Actuació 2006
El Pla d’Actuació 2006 de TMB pretén fer més competitiva la xarxa, apropant-la a les noves necessitats de la ciutat i de la població. Amb aquest objectiu, el pla inclou diferents millores en el servei dels dies feiners (com ara actuacions en els busos de proximitat o busos de barri, algunes prolongacions de línies existents i la creació de noves línies) i dels caps de setmana i festius (la posada en marxa de noves línies d’autobús en caps de setmana, el reforçament de línies ja existents durant els caps de setmana) així com l’increment de l’oferta durant l’estiu.
Els busos de barri són línies de curt recorregut, que es mouen en un àmbit petit, com és el d’un barri, i que permeten connectar-lo amb la xarxa bàsica de transport, amb la seva zona comercial i amb els seus serveis ciutadans i assistencials.
Des de la posada en marxa de les primeres línies d’aquestes característiques, l’any 1998, la seva evolució ha enregistrat un augment de viatgers any rere any fins a consolidar-se actualment amb uns 3.400.000 viatgers (dades de l’any 2005).
Barcelona té des d'avui el primer bus cap a l'aeroport amb el sistema integrat
La prioritat de la nova línia és donar servei a treballadors
P.M. Barcelona
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) posa en marxa avui una nova línia d'autobús que unirà la plaça Espanya amb l'aeroport passant per la Gran Via, i està integrada al sistema tarifari. La freqüència de pas d'aquest nou servei serà de 30 minuts, el primer de plaça Espanya sortirà a les 5 del matí i l'últim ho farà passats 20 minuts de les onze de la nit.
+ Usuaris agafant l'aerobús, l'única línia que fins ara arribava a l'aeroport. Foto: GABRIEL MASSANA
A partir d'avui es pot arribar a l'aeroport amb la nova línia 46 d'autobús urbà que està integrada dins el sistema tarifari. Des de les 5 del matí i fins passats 20 minuts de les onze de la nit –amb una freqüència de mitja hora– sortirà un autobús de la plaça Espanya, passarà per la Gran Via fins a arribar a l'aeroport del Prat. De moment, el recorregut de la línia inclou un itinerari provisional a la zona de l'Hospitalet, a causa de les obres de la Gran Via. Segons informaven des de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), «un cop passat el temps de rodatge» –sense concretar si serà unes setmanes o uns mesos– «tindrà horaris fixos».
Aquest servei «vol ser una alternativa de transport públic per accedir a les terminals aeroportuàries», explicaven des de TMB. Per això diuen que «no és recomanable per a aquells que han d'agafar un avió per anar de vacances». De fet, CCOO reivindicava un servei d'aquestes característiques. La primera valoració del sindicat és de satisfacció tot i que van advertir que «no s'ajusta a les demandes fetes».
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2081999
La prioritat de la nova línia és donar servei a treballadors
P.M. Barcelona
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) posa en marxa avui una nova línia d'autobús que unirà la plaça Espanya amb l'aeroport passant per la Gran Via, i està integrada al sistema tarifari. La freqüència de pas d'aquest nou servei serà de 30 minuts, el primer de plaça Espanya sortirà a les 5 del matí i l'últim ho farà passats 20 minuts de les onze de la nit.
+ Usuaris agafant l'aerobús, l'única línia que fins ara arribava a l'aeroport. Foto: GABRIEL MASSANA
A partir d'avui es pot arribar a l'aeroport amb la nova línia 46 d'autobús urbà que està integrada dins el sistema tarifari. Des de les 5 del matí i fins passats 20 minuts de les onze de la nit –amb una freqüència de mitja hora– sortirà un autobús de la plaça Espanya, passarà per la Gran Via fins a arribar a l'aeroport del Prat. De moment, el recorregut de la línia inclou un itinerari provisional a la zona de l'Hospitalet, a causa de les obres de la Gran Via. Segons informaven des de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), «un cop passat el temps de rodatge» –sense concretar si serà unes setmanes o uns mesos– «tindrà horaris fixos».
Aquest servei «vol ser una alternativa de transport públic per accedir a les terminals aeroportuàries», explicaven des de TMB. Per això diuen que «no és recomanable per a aquells que han d'agafar un avió per anar de vacances». De fet, CCOO reivindicava un servei d'aquestes característiques. La primera valoració del sindicat és de satisfacció tot i que van advertir que «no s'ajusta a les demandes fetes».
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2081999