Ricard wrote:Hereu, com a tinent d'alcalde de l'equip de Clos, segur que ha dit moltes coses que com a alcalde seran "lleugerament matissables" perquè tot i ser del mateix partit cada persona és un món d'ideals i propostes en sí mateixa.
Jo crec que sorprendrà. L'única oportunitat que he tingut de parlar amb ell, a un sopar de la PTP que va venir com a convidat, va deixar anar que el tramvia no s'havia de descartar de bones a primeres, i que hauria de ser inclòs als estudis per solucionar el reconegut caos de mobilitat que era la Diagonal. Això són paraules significatives, i ja veurem si passa als fets.
El que digui en declaracions al PSCeriódico, coartat pel Xavier Casas i Joan Clos és una altra cosa. El seu nomenament m'ha causat il·lusió, que espero que no es tradueixi amb decepció. Ara els que patiran seran els d'Indústria
Sobre el Jordi Hereu
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Sobre el Jordi Hereu
Aquest fil te la negra! Primer l'envieu al cul del fòrum i després està tancat. En fi, aqui poso un comentari del Ricard de la PTP que el coneix personalment, i els administradors ja l'enviaran on toqui.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
El teu missatge és coherent, donat que hi ha una relació amb el món dels transports. És evident que va tallar el fil perquè els missatges ja no es centraven en la relació dels tres polítics (Montilla-Clos-Hereu) amb els transports i com podia afectar el nomenament d'Hereu com alcalde de Barcelona, sino que tractaven de si es vota per partit o per la persona, etc, i és clar, això ja és desviar-se del tema.
Tandebó Hereu tingui en consideració el gran problema de la mobilitat i es possi les piles, per millorar un tema fonamental com aquest, i resolgui casos que clamen al cel, com el de unir els dos tramvies, cosa que el faria encara més útil del que ja és.
Tandebó Hereu tingui en consideració el gran problema de la mobilitat i es possi les piles, per millorar un tema fonamental com aquest, i resolgui casos que clamen al cel, com el de unir els dos tramvies, cosa que el faria encara més útil del que ja és.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt
------------------------------------------------
Concretar Glòries, el TGV i el cobriment de les vies a Sants
A la carpeta d'assumptes pendents, en l'apartat d'urbanisme, el nou alcalde Jordi Hereu s'hi trobarà temes tan complicats com ara el d'acabar de resoldre la transformació de la plaça de les Glòries –de la qual ja hi ha un projecte dibuixat, però encara molt verd–, tancar les obres de la ronda del Mig, amb la plaça Lesseps inclosa, i el trasllat del zoo a la plataforma terrestre guanyada al mar que s'està construint a la zona del Fòrum. L'àrea d'urbanisme, una de les peces clau dins del consistori per la seva importància tàctica en la transformació de la ciutat, també té sobre la taula el cobriment de les vies pel seu pas per Sants, un projecte gegantí del qual ara només n'existeix la maqueta, i que ha de transformar un dels districtes més poblats de la ciutat. Ara per ara, el dibuix del gran calaix de formigó no acontenta gens els veïns, que s'han organitzat en una plataforma –No al Calaix de Sants– per reclamar el que ells creien que era l'única solució: el soterrament de les vies en aquest tram de la ciutat.
Tot plegat, però, no és més important que un dels projectes que Joan Clos no veurà acabat: l'arribada del tren de gran velocitat a Barcelona, previst, si no falla el calendari del ministeri de Foment, per al 2007. En aquest tema, Jordi Hereu hi té un assumpte delicat: haurà de resoldre el neguit ciutadà que, després del Carmel, provoca el fet que el traçat del TGV travessi pel mig la ciutat. De fet, aquest projecte ministerial ha fet sorgir una de les organitzacions més actives de la ciutat, la Plataforma AVE pel Litoral.
------------------------------------------------
Concretar Glòries, el TGV i el cobriment de les vies a Sants
A la carpeta d'assumptes pendents, en l'apartat d'urbanisme, el nou alcalde Jordi Hereu s'hi trobarà temes tan complicats com ara el d'acabar de resoldre la transformació de la plaça de les Glòries –de la qual ja hi ha un projecte dibuixat, però encara molt verd–, tancar les obres de la ronda del Mig, amb la plaça Lesseps inclosa, i el trasllat del zoo a la plataforma terrestre guanyada al mar que s'està construint a la zona del Fòrum. L'àrea d'urbanisme, una de les peces clau dins del consistori per la seva importància tàctica en la transformació de la ciutat, també té sobre la taula el cobriment de les vies pel seu pas per Sants, un projecte gegantí del qual ara només n'existeix la maqueta, i que ha de transformar un dels districtes més poblats de la ciutat. Ara per ara, el dibuix del gran calaix de formigó no acontenta gens els veïns, que s'han organitzat en una plataforma –No al Calaix de Sants– per reclamar el que ells creien que era l'única solució: el soterrament de les vies en aquest tram de la ciutat.
Tot plegat, però, no és més important que un dels projectes que Joan Clos no veurà acabat: l'arribada del tren de gran velocitat a Barcelona, previst, si no falla el calendari del ministeri de Foment, per al 2007. En aquest tema, Jordi Hereu hi té un assumpte delicat: haurà de resoldre el neguit ciutadà que, després del Carmel, provoca el fet que el traçat del TGV travessi pel mig la ciutat. De fet, aquest projecte ministerial ha fet sorgir una de les organitzacions més actives de la ciutat, la Plataforma AVE pel Litoral.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Parlant del TAV i les diferents obres que s'esmenten a l'article, crec que valdria la pena que amb el nou alcalde es reobrís el tema del túnel de Mallorca. Espero (tot i que sé que és molt esperar) que es reavalui aquest traçat, tot tenint en compte les alternatives disponibles, com el pas per Aragó, el corredor del Vallès i el projecte de la fàbrica d'idees marca Homo Sancti Felicis (ei, tots els respectes, em sembla molt indicat, no em malinterpreteu!)
Jo no sé perque es diu "promoció del transpot públic", perque cada cop tenen una... ara diuen que el senuor Hereu els va dir..., espero que es donin compte de que el pobre home no podia dir res malament perque estava rodejat de PTPers. Jo, sincerament no estic d'acord amb la seva política, amés, no vegeu l'odi que li tenen a FGC...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Doncs ja està fet: http://transport.cat/viewtopic.php?t=3775
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Sobre el Jordi Hereu
Ara, que mirant-m'ho amb més deteniment, m'he adonat d'una cosa:
Si canviem "PTP" per "PSCeriódico" i viceversa, sortirà una cosa que segur que força gent podria vendre com a ben creïble. Així que ho sento, però amb el que els polítics (i vull dir els d'alta volada, sense excepció) m'han demostrat des que tinc ús de raó, són tots uns caragirats fins que no es demostri el contrari.Ricard wrote:L'única oportunitat que he tingut de parlar amb ell, a un sopar de la PTP que va venir com a convidat, va deixar anar que el tramvia no s'havia de descartar de bones a primeres, i que hauria de ser inclòs als estudis per solucionar el reconegut caos de mobilitat que era la Diagonal. Això són paraules significatives, i ja veurem si passa als fets.
El que digui en declaracions al PSCeriódico, coartat pel Xavier Casas i Joan Clos és una altra cosa.
Aquesta és la petició que li fa Xavier Trias a Jordi Hereu, en una carta oberta a El Periódico, respecte al tema transports:
Enllaç al text
7 Mejor movilidad, más transporte público
El área verde de aparcamiento de pago ha tenido un resultado neutro para la circulación, pero sí ha servido para incrementar los ingresos del ayuntamiento al convertir todo el centro de la ciudad en un gran párquing. El nuevo alcalde debe trabajar para ampliar los horarios y mejorar la red de servicios de transporte público, incluido el taxi, y es su responsabilidad convertir el área verde en gratuita para los residentes. También es la hora de impulsar políticas de movilidad que tengan como eje principal el respeto y la protección del peatón en primer lugar, y la promoción del uso de la bicicleta.
Enllaç al text
7 Mejor movilidad, más transporte público
El área verde de aparcamiento de pago ha tenido un resultado neutro para la circulación, pero sí ha servido para incrementar los ingresos del ayuntamiento al convertir todo el centro de la ciudad en un gran párquing. El nuevo alcalde debe trabajar para ampliar los horarios y mejorar la red de servicios de transporte público, incluido el taxi, y es su responsabilidad convertir el área verde en gratuita para los residentes. También es la hora de impulsar políticas de movilidad que tengan como eje principal el respeto y la protección del peatón en primer lugar, y la promoción del uso de la bicicleta.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Això trobo que és una animalada. Aparcar el cotxe al carrer és l'ocupació d'un espai públic per part d'una persona privada, de manera que aquell espai deixa de ser utikitzable per la resta de ciutadans. Seria un cas semblant a les terrasses dels bars, per exemple.metring wrote:y es su responsabilidad convertir el área verde en gratuita para los residentes.
Per tant és just que, com a mínim, es pagui aquesta utilització encara que es sigui resident.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Jo no estic d'acord amb l'area verda, perque assobre, hem de pagar, per a que serveix l'inpost de circulació? si pago, em vigilan el cotxe? i si treballo, no em fan descompte, i son moltes hores! Perque, recordeu que el metro no arriba a tot arreu! L'area verda, no ha de ser més barata, ni res, el que s'ha de fer es eliminarla!wefer wrote:Això trobo que és una animalada. Aparcar el cotxe al carrer és l'ocupació d'un espai públic per part d'una persona privada, de manera que aquell espai deixa de ser utikitzable per la resta de ciutadans. Seria un cas semblant a les terrasses dels bars, per exemple.metring wrote:y es su responsabilidad convertir el área verde en gratuita para los residentes.
Per tant és just que, com a mínim, es pagui aquesta utilització encara que es sigui resident.
Àrea Verda Reloaded
A mi no em sembla bé que s'hagi de pagar a l'Àrea Verda. Al menys, els qui no ens podem permetre pagar una plaça de pàrquing. En aquest tema tinc algunes propostes:
* Gratuïtat per als residents, mantenint la tarifa de no-resident.
* Qui utilitzi una plaça de pàrquing que usi la tarifa de no-resident.
* Aparcament exclusiu de residents a diverses zones, no només a zones antigues.
* Mantenir una proporció àrea verda - àrea blava raonable. (Al voltant de casa només hi tinc una cantonada i una vorera verda)
* Prohibir que empreses amb pàrquing propi (la Timofònica) aparquin al carrer.
* Marcar places de tamany raonable. Me'n trobo de curtíssimes on no hi entra un cotxe més gran que un utilitari i d'enormes on hi cabrien un mercedes dels més cars. Si queden espais buits, per a motos o bicicletes.
edito:
* Fer que contenidors (d'escombraries, de runa, etc) no ocupin places.
* Impedir pràctiques de "reserva de plaça"
* Gratuïtat per als residents, mantenint la tarifa de no-resident.
* Qui utilitzi una plaça de pàrquing que usi la tarifa de no-resident.
* Aparcament exclusiu de residents a diverses zones, no només a zones antigues.
* Mantenir una proporció àrea verda - àrea blava raonable. (Al voltant de casa només hi tinc una cantonada i una vorera verda)
* Prohibir que empreses amb pàrquing propi (la Timofònica) aparquin al carrer.
* Marcar places de tamany raonable. Me'n trobo de curtíssimes on no hi entra un cotxe més gran que un utilitari i d'enormes on hi cabrien un mercedes dels més cars. Si queden espais buits, per a motos o bicicletes.
edito:
* Fer que contenidors (d'escombraries, de runa, etc) no ocupin places.
* Impedir pràctiques de "reserva de plaça"
I pels que hi treballen? tenen que pagar tarifa no-resident?
No em sembla bé, lo millor es que es tregui, perque? perque aixo, està fet pel senyor Clo$, i es nota que es per recollir diners per sa butxaca, i per recuperar els dineres perduts a la m***a de fòrum
edito:
Si volen potenciar el turisme a barcelona, van per mal camí, jo mateix anava periodicament a Barcelona en cotxe, ara, ni em molesto. Si vaig, serà pel metro
No em sembla bé, lo millor es que es tregui, perque? perque aixo, està fet pel senyor Clo$, i es nota que es per recollir diners per sa butxaca, i per recuperar els dineres perduts a la m***a de fòrum
edito:
Si volen potenciar el turisme a barcelona, van per mal camí, jo mateix anava periodicament a Barcelona en cotxe, ara, ni em molesto. Si vaig, serà pel metro
Suposo que entendràs que qui ha de tenir preferència és qui hi viu tot l'any. I un turisme motoritzat no, gràcies.Ferrovi wrote:I pels que hi treballen? tenen que pagar tarifa no-resident?
No em sembla bé, lo millor es que es tregui, perque? perque aixo, està fet pel senyor Clo$, i es nota que es per recollir diners per sa butxaca, i per recuperar els dineres perduts a la m***a de fòrum
edito:
Si volen potenciar el turisme a barcelona, van per mal camí, jo mateix anava periodicament a Barcelona en cotxe, ara, ni em molesto. Si vaig, serà pel metro
Pel metro, no en metro. Corregeixo (Si vaig serà per fotografiar el metro)entfe001 wrote:D'això es tracta.Ferrovi wrote:Si volen potenciar el turisme a barcelona, van per mal camí, jo mateix anava periodicament a Barcelona en cotxe, ara, ni em molesto. Si vaig, serà pel metro
De fet, cuasi sempre, no veig "el sol barceloní", baig a barcelona sota terra