La SNCF tira la casa per la finestra

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
entfe001
N10
N10

La SNCF est folle!

Post by entfe001 »

Bé, en tot cas, si no teniu disponibilitat o no us va bé prendre un TGV a 5 EUR sempre podreu prendre un Corail nocturn a 10 EUR... i aquests arriben a Cervera (i a la Tor!!)

Més informació aquí.

Algú s'apuntaria a fer un La Tor de Querol - Portbou via París? 8)
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Renfe Grans Línies acaba de fitxar un ex-directiu de Vueling dins el servei comercial.

Prepareu-vos aviat per anar a Brazatortas a 3 Eur.

O serà Renfe diferent...?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Si és qui em temo qui és, aniran ben servits.

Mai havia sentit tantes crítiques a un conferenciant en una xerrada a l'Autònoma. Els estudiants de segon ja el vam deixar a caldo :D
entfe001
N10
N10

Re: La SNCF est folle!

Post by entfe001 »

entfe001 wrote:Algú s'apuntaria a fer un La Tor de Querol - Portbou via París? 8)
Doncs al final faré un Cerbère - Latour via gare d'Austerlitz. L'anada per la nit del divendres 13 al dissabte 14 d'octubre i la tornada per la nit següent.

Per a la pujada ja només queden places assegudes a tarifa hiperreduïda, així que per compensar jo també llenço la casa per la teulada i arribaré a la Tor en llitera de primera 8)
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Si j'étais vous/Si jo fos vosaltres, miraria de reservar viatge a París per la setmana del 7 al 14 d'octubre, que hi ha la part central de la celebració "Le bus 100 ans de mouvement"
http://www.ratp.fr/100ansbus/programme.html

7 AU 14 OCTOBRE 2006
Exposition dans le parc de la Villette : exposition de bus, mise en situation de matériel roulant

Sí, companys, París i Barcelona van estrenar servei de bus el mateix any 1906. De fet, el servei a Barcelona es va iniciar amb uns quants busos parisencs...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Passaré tot el dia 13 a París... i es fa a la Vilette!! En vaig acabar enamorat del Museu de la Ciència d'allà!

Llàstima que només em pugui permetre un dia :(
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Jo havia pensat de pujar-hi el 12, celebrant el meu aniversari, però pot ser que puji al novembre...i encara que hi vagi el 12 pot ser que no em pugui acostar a l'exposició...és el que té poder estar només 4 hores a "La ciutat de la llum"...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Voleu dir que, pel que us pugui costar una sola nit d'alberg -no parlem d'allotjament en el Ritz- i uns pocs àpats en llocs de fast-food, no us val la pena de passar-hi una nit? Molt millor això que la sensació frustrant d' "arribar, tocar i tornar".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Fran-Ikarus wrote:Voleu dir que, pel que us pugui costar una sola nit d'alberg -no parlem d'allotjament en el Ritz- i uns pocs àpats en llocs de fast-food, no us val la pena de passar-hi una nit? Molt millor això que la sensació frustrant d' "arribar, tocar i tornar".
Dels que anem em sembla que cap dels 3 tenim massa ganes de quedar-nos-hi allà una nit...més que res, perquè per molt barat que sigui l'allotjament ens sortirà per 25-30€ per persona, cosa que almenys jo i mon pare no estem disposats a pagar...a més...haig de batre el rècord de km's en un dia...:D
Image

Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Recordeu que primer hem d'aconseguir bitllet, que no tinc gaire clar que sigui fàcil!! :D
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Trenscat wrote:Recordeu que primer hem d'aconseguir bitllet, que no tinc gaire clar que sigui fàcil!! :D
Tranquil que encara falten 2 díes i jo ja he tingut algun problema d'última hora...així que si els conseguim seran ben merescuts...:D
Image

ROMI65
N6
N6

Post by ROMI65 »

Dues cosetes:

1) Us recorde que els bitllets a 5 euros són només per als viatges en TGV, no per als trens nocturns i altres.

2) Si algú aconsegueix bitllets per estar a París el 14 d'octubre, podrà aprofitar de la jornada de portes obertes al taller de manteniment de Villeneuve-St-Georges (TGV Sud-est i Mediterrani) ;)
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

En ROMI65 wrote:Dues cosetes:

1) Us recorde que els bitllets a 5 euros són només per als viatges en TGV, no per als trens nocturns i altres.
Sí, jo almenys ja ho sé...i per això només estaré 4 hores, en cas de conseguir els bitllets, a Paris.
I també wrote:2) Si algú aconsegueix bitllets per estar a París el 14 d'octubre, podrà aprofitar de la jornada de portes obertes al taller de manteniment de Villeneuve-St-Georges (TGV Sud-est i Mediterrani) ;)
Encara que anés el 14 d'Octubre dubto que tingués gaire temps, ja que Villeneuve està, si no m'equivoco, a una mitja hora en RER de Gare de Lyon...una hora d'anar i tornar més una hora d'estar allí ja perdo la meitat del temps disponible...
Image

orique
N9
N9

Post by orique »

En entfe001 aprofitarà la "Setmana Folla" dels Corail Lunéa. (Traducció directa i correcta :twisted:)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Ja sé que s'ha dit alguns cops però vull estar-ne segur per no espifiar-la demà a l'intentar aconseguir un dels bitllets de 5€. La veritat és que anar a París és una cosa que realment em fa moltíssima il·lusió i que seria molt feliç si ho pugués aconseguir. En fi, dit això, suposo que per fer la reserva haig d'entrar a http://www.voyages-sncf.com o a http://www.tgv.com i fer la reserva com si vulgués un bitllet normal (amb el buscador d'horaris i tota la pesca) només que em dirà que en lloc de 100 i no sé quants euros el bitllet m'hauria de dir que val 5€. És així, no?

Ja estic nerviós per saber què passarà demà :D Espero no amargar-me el dia si no en puc tenir... :roll:
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Trenscat wrote:Ja sé que s'ha dit alguns cops però vull estar-ne segur per no espifiar-la demà a l'intentar aconseguir un dels bitllets de 5€. La veritat és que anar a París és una cosa que realment em fa moltíssima il·lusió i que seria molt feliç si ho pugués aconseguir. En fi, dit això, suposo que per fer la reserva haig d'entrar a http://www.voyages-sncf.com o a http://www.tgv.com i fer la reserva com si vulgués un bitllet normal (amb el buscador d'horaris i tota la pesca) només que em dirà que en lloc de 100 i no sé quants euros el bitllet m'hauria de dir que val 5€. És així, no?

Ja estic nerviós per saber què passarà demà :D Espero no amargar-me el dia si no en puc tenir... :roll:
Tranquil que no ets l'únic. Fa alguns mesos que pensava en com poder anar a Paris...si demà aconsegueixo els bitllets (i això que encara no sé quin día pujar), hauré acomplert un dessig que com deia feia temps que li anava darrere...i faig les mateixes preguntes que tu, aviam si algú ens respon...jo crec que sí, que serà com dius, entrant a voyages-sncf.com com si volguéssis agafar un bitllet igualment...
Image

ROMI65
N6
N6

Post by ROMI65 »

Trenscat wrote:Ja sé que s'ha dit alguns cops però vull estar-ne segur per no espifiar-la demà a l'intentar aconseguir un dels bitllets de 5€. La veritat és que anar a París és una cosa que realment em fa moltíssima il·lusió i que seria molt feliç si ho pugués aconseguir. En fi, dit això, suposo que per fer la reserva haig d'entrar a http://www.voyages-sncf.com o a http://www.tgv.com i fer la reserva com si vulgués un bitllet normal (amb el buscador d'horaris i tota la pesca) només que em dirà que en lloc de 100 i no sé quants euros el bitllet m'hauria de dir que val 5€. És així, no?

Supose que serà com tu dius, buscant un bitllet a voyages-sncf.com de la manera "normal" (sé tant com tu del tema, no et penses ;) ).

Ja anireu dient què aconseguiu, a veure si es pot muntar alguna coseta per ací dalt...

Sort a tots i totes.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Sigui com sigui, espero que tots els d'aquest fòrum que volem bitllets en puguem aconseguir. Sort a tots! ;)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Trenscat wrote:Sigui com sigui, espero que tots els d'aquest fòrum que volem bitllets en puguem aconseguir. Sort a tots! ;)
Gràcies i igualment!!!!
Image

orique
N9
N9

Post by orique »

Également. :D . Per cert, he vist que al RIHO no surten tots els trens! He trobat un TGV "fantasma" a les 17.50 que surt de Perpinyà... :? :cop :callat :osti
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”