Hola!
metring wrote:I bé, JaMiRo, ja has tornat de Madrid? Com ha anat el viatge? Ha estat profitós?
Sí, i el divendres hi torno 8) . Ja us comentaré totes les vivències ferroviàries viscudes.
Em sembla que ha estat un pont d'allò més ferroviari
:
-Viatge d'anada i tornada a Madrid en Alvia (des de l'Estació de França,
of course )...Per cert, vaig veure un TER en una de les estacions intermitges de la LAV Lleida-Madrid. Tinc una foto, us la penjaré. El TER en qüestió estava en l'esquema de colors original (blau) però podrint-se en plan Platanito...
-Viatge deliciòs a Segovia des de Madrid, això sí el que no va ser tan deliciòs és que el vaig fer en una 447...Però bé, observar les estacions de la línia (Cercedilla, sobretot
) des de la finestra i xerrar amb l'interventor sobre com Renfe Operadora s'estalvia diners fotent fora personal -entre d'altres coses ferroviàries- va esmorteïr estar quatre hores (dues per anar i dues per tornar) assegut en una 447. Per cert, vaig veure bastants factors de circul·lació... 8)
-Jornada metrera; si bé dissabte i diumenge vam utilitzar, la JaMiRa! i jo, el Metro de Madrid per als nostres desplaçaments turístics, el dilluns (la xicota treballava a Segovia) el vaig aprofitar per estar des de les nou del matí fins a les set de la tarda non-stop
(bé, si, per dinar
) viatjant en el Metro de Madrid, fent fotos i vídeos. Només em falten les línies 3 i 7, tancades en obres (bé, una de les dues la van obrir ahir). Vaig gaudir dels trams a l'aire lliure i de la moderna línia de MetroSur, així com el curiòs ramal TFM. Vaig quedar-me bocabadat davant l'impressionant Principe Pio...I Nuevos Ministerios, mare meva, quina estació més maca. Així dona gust!!! Això sí, també cosetes criticables, com que a la línia 1 moltes estacions s'estan reformant en plan estandaritzat (massa coloraina...) carregant-se el sabor antic de moltes estacions, com Bilbao, on em vaig trobar amb aquella característica olor de metro vell i fins i tot un anunci (bastant esborrat, però) de ràdios de ja fa unes dècades. Coses bones: personal A TOTES LES ESTACIONS (al menys totes les que vaig trepitjar que no són poques), seguretat PER TOT ARREU (afegir que cap problema per fer fotos), etc.
Per cert, ningú em va comentar que corren unitats "reformades" de la sèrie 5000. Ah, per cert, la sèrie 2000 "burbuja" és una reforma de la sèrie 2000 normal, o són trens nous? Em vaig fartar de pillar la sèrie 2000, està per tot arreu...Per cert, la sèrie 7000...Semblava un Ferrari amb allò de "Pininfarina" al morro...
Al final no podrem anar a Navacerrada perquè ens queden moltes coses que veure a Madrid, però amb el viatge a Segovia ja em dono per satisfet.
Salut!