Sèrie 9000 en circulació!
Sèrie 9000 en circulació!
Hola!
Breaking news: el sèrie 9000 ja està en circulació . Vist avui a les 9:15 a Pep Ventura i a les 9:45 a Paral·lel. Per poc l'agafo a l'estació badalonina, però el motorista m'ha tancat les portes a la cara .
I no, no portava la càmera . La tinc en reserva per Madrid. Això sí demà la portaré a sobre, no sigui cas...
La impressió que m'ha donat el tren és força bona: m'agrada el disseny del frontal i dels laterals. Això sí, per dins era pastat al sèrie 5000 com ja sabeu.
Salut!
Breaking news: el sèrie 9000 ja està en circulació . Vist avui a les 9:15 a Pep Ventura i a les 9:45 a Paral·lel. Per poc l'agafo a l'estació badalonina, però el motorista m'ha tancat les portes a la cara .
I no, no portava la càmera . La tinc en reserva per Madrid. Això sí demà la portaré a sobre, no sigui cas...
La impressió que m'ha donat el tren és força bona: m'agrada el disseny del frontal i dels laterals. Això sí, per dins era pastat al sèrie 5000 com ja sabeu.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Ja circula amb viatgers i en servei comercial? Ha entrat en servei així d'una manera una mica inesperada no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Gracies JaMiRo!! Demà seré a Paral·lel sobre les 5 de la tarda, i no em mouré fins que no hagui vist passar tots els trens
Dubto que demà circuli, perque avui hauran vist algun error, i demà l'estaran arreglant, crec.
Dubto que demà circuli, perque avui hauran vist algun error, i demà l'estaran arreglant, crec.
Last edited by Ferrovi on Thursday 28/09/2006 17:25, edited 1 time in total.
La resposta la trobaràs aplicant el que defensaven els empiristes: fixa't si quan arriba un 5000 fa el mateix soroll.Xarxa BCN wrote: Q guay! Una pregunta a la parroquia, el soroll de la linea 2 es deu a la via o als trens de la serie 2000.
Ai, i després ens ho expliques, que volem sortir de dubtes
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Sé que ara no ve al cas en aquest fil, però vaig veure el Civia d'Alstom fent proves i quan arrenca fa un soroll totalment diferent al Civia de CAF. Diguem que el de CAF fa un soroll "estàndard" mentre que el d'Alstom fa un soroll tipus "moto" que dic jo. Diguem que fa "nyiiiii" llavors para el soroll com si canviés la marxa, torna a fer "nyiiiii", torna a parar el soroll, torna a fer "nyiiii" i després ja segueix normal (bé, la veritat és que no sé quants cops fa la pausa). Costa de definir però els qui hagueu estat a València i recordeu el so de les 3900 sabreu a què em refereixo. Així que parant l'orella sabrem fàcilment si el Civia quan arrenca és Alstom o CAF
PD: Les onamatopeies no són el meu fort
PD: Les onamatopeies no són el meu fort
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Off-topic...
Curiosament, el dia que per poc no hi pujo (era en circulació, sí, sense bidons ) m'han trucat de l'Alstom per una entrevista... 8)
No sabia on posar això...
No sabia on posar això...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Nota de premsa de TMB:
----------------------
28/09/2006
El primer tren de la sèrie 9000 comença a circular per la Línia 2 amb passatgers
Avui ha començat a circular amb passatgers per la Línia 2 del metro (Paral·lel - Pep Ventura) el primer tren de la sèrie 9000, dels 50 que l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) va contractar el 23 de juliol de 2004 a Alstom.
Fins a final d’any TMB rebrà set trens com aquest, de disseny i tecnologia molt avançats, que també s’incorporaran a la Línia 2.
Els dos primers trens 9000 van arribar a la cotxera de Triangle al juliol i van ser presentats públicament el 21 d’agost. Al setembre n’ha arribat una tercera unitat. Un cop superat el període de proves i homologats, els nous trens s’estan integrant al servei normal de la L2. En el futur circularan també per la Línia 9.
----------------------
28/09/2006
El primer tren de la sèrie 9000 comença a circular per la Línia 2 amb passatgers
Avui ha començat a circular amb passatgers per la Línia 2 del metro (Paral·lel - Pep Ventura) el primer tren de la sèrie 9000, dels 50 que l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) va contractar el 23 de juliol de 2004 a Alstom.
Fins a final d’any TMB rebrà set trens com aquest, de disseny i tecnologia molt avançats, que també s’incorporaran a la Línia 2.
Els dos primers trens 9000 van arribar a la cotxera de Triangle al juliol i van ser presentats públicament el 21 d’agost. Al setembre n’ha arribat una tercera unitat. Un cop superat el període de proves i homologats, els nous trens s’estan integrant al servei normal de la L2. En el futur circularan també per la Línia 9.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT