Comunicats de la web trenscat.cat

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Trenscat
N10
N10

Comunicats de la web trenscat.cat

Post by Trenscat »

Sé que no faria falta posar-ho aquí perquè molts de vosaltres imagino que consulteu la web trenscat.cat molt sovint :sant però com que feia més de dos mesos que no actualitzava (a part de la foto destacada i el nou bloc) us comunico que avui he actualitzat amb 600 noves fotos la web de la línia Llobregat-Anoia. A més, s'ha aprofitat l'actualització per treure ja la línia S7 del mapa.

En fi, si teniu ocasió doneu-hi un cop d'ull i si hi trobeu errades no dubteu en fer-me-les saber ;)

(Avui pot ser que encara hi hagi alguna foto que no es pugui veure ja que el volum d'informació a actualitzar fa que sigui una tasca lenta)
orique
N9
N9

Post by orique »

Toma ya, com qui no vol la cosa, 600 fotos... apa... ja tinc feina :x
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

La gràcia és trobar on són! xD (que no ho sé ni jo gairebé!)
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Genial. Gràcies, Bernat. ;)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Em permeto fer dues suggerències específiques de fotos "especials".

Fotos de la línia Llobregat-Anoia amb neu: http://www.trenscat.com/metrobaix/circesp062801_ct.html

Fotos de la circulació del MAN per la línia de Sallent de l'any 2005, amb moltes fotos exteriors: http://www.trenscat.com/metrobaix/circesp052509_ct.html
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

A 28 de juny de 2007 he actualitzat per fi la part corresponent a la línia Llobregat-Anoia, amb moltes fotos noves especialment de les noves estacions d'Europa|Fira, Martorell-Central i dels vagons de la sèrie 65000. També s'ha fet alguns petits retocs de disseny. En fi, a veure si no trigo tant a actualitzar a partir d'ara, tot i que a veure si no avancen tant a la Llobregat-Anoia que no tinc temps de posar-me al dia!! :)

http://www.trenscat.com/metrobaix
JaMiRo!
N10
N10

Poc temps...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Molt xula l'actualització de la web, Bernat. ;)

A mi se m'acumula la feina. Entre el Projecte de Fi de Carrera i el treball a jornada completa, poca estona em queda per dedicar-li a la pàgina. :(

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metring
Administrador

Post by metring »

Poso aquí un missatge d'un foraire, fent un suggeriment a la teva web:
St. Metro de Barcelona wrote:D'això, Bernat, encara que no sigui del ascensor inclinat, et vull dir una cosa. Tens que actualitzar la secció del TRAM de la teve web! La T3 acaba a Sant Feliu|Consell Comarcal, i tu, la tens finalitzada a Consell Comarcal.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Les actualitzacions es fan com i quan es poden. Sé que falta la T3, el telefèric de Montjuïc, les noves vies reordenades de Sants, etc Demanaria paciència, segur que els que fan o han fet algun cop pàgines web m'entendran perfectament!! :roll:
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Evidentment, i més encara si les págines són per a altres empreses :)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
JaMiRo!
N10
N10

Mínima educació

Post by JaMiRo! »

Trenscat wrote:Les actualitzacions es fan com i quan es poden. Sé que falta la T3, el telefèric de Montjuïc, les noves vies reordenades de Sants, etc Demanaria paciència, segur que els que fan o han fet algun cop pàgines web m'entendran perfectament!! :roll:
Realment, alguns comentaris del teu blog són per esborrar. La gent no té un mínim d'educació. >:(

Jo últimament també estic rebent emails d'un pesat que no entén que no em dedico full-time a barnametro.org, sinó que he de treballar, fer el projecte, etc. :?
orique
N9
N9

Post by orique »

Jo tinc pensat com a projecte personal fer una espècie de gestor de continguts Content Management System, CMS sobre mysql i php i deixar-lo sota llicència GPL, i crec que modestament, podria servir per millorar i facilitar la gestió de webs temàtiques. Ara bé, la feina d'editar fotografies i picar els textos no ens la treu ningú :P ...

És el que té que una pàgina tingui èxit, que hi arriba gent de tota mena ;)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Bé, he fet una nova actualització a trenscat.cat. No és el telefèric de Montjuïc (no sé com és que n'hi ha que ho esperen tant) ni res de Catalunya. Es tracta de l'inici de la nova part de Trens dels Països Catalans dedicada al País Valencià. I per començar el "metro" de València http://www.trenscat.com/pval/metrovalencia_ct.html

Si veieu qualsevol cosa que no estigui bé feu-m'ho saber :D
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Açò m'agrà!!!!

Trenscat wrote:Bé, he fet una nova actualització a trenscat.cat. No és el telefèric de Montjuïc (no sé com és que n'hi ha que ho esperen tant) ni res de Catalunya. Es tracta de l'inici de la nova part de Trens dels Països Catalans dedicada al País Valencià. I per començar el "metro" de València http://www.trenscat.com/pval/metrovalencia_ct.html

Si veieu qualsevol cosa que no estigui bé feu-m'ho saber :D
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
JaMiRo!
N10
N10

Impressionant!!!

Post by JaMiRo! »

Impressionant!!! :o :o :o

:reve :plas

Per cert, gràcies per l'enllaç... ;)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Bé, sembla que l'estiu (malgrat la calor) m'ha fet accelerar una miqueta el ritme d'actualitzacions i així doncs ara li toca el torn al telefèric de Montjuïc, que es veu que hi havia gent que en tenia moltes ganes, tot i que no sé ben bé perquè. En fi, pels qui encara no hi hagueu estat espero que amb la web us en pogueu fer una bona idea de les noves instal·lacions.

Nou Telefèric de Montjuïc: http://www.trenscat.com/tmb/telefericmontjuic_ct.html
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Doncs no sé què em passa però la pàgina sembla feta per a una altra resolució i no em puc desplaçar lateralment. A algú més li passa?
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Des de Mozilla SeaMonkey puc desplaçar horitzontalment la pàgina, si bé també és cert que és anormalment ampla.
wefer
Administrador

Post by wefer »

victorcasta wrote:Doncs no sé què em passa però la pàgina sembla feta per a una altra resolució i no em puc desplaçar lateralment. A algú més li passa?
Jo també ho veig massa ample, tot i que amb Firefox no hi ha problema per desplaçar-se lateralment.

Bernat, m'he mirat el codi així ràpidament i a la "table219" prop del principi del <body>, hi posa:
<td style="width: 1115px;" bordercolor="#FFFFFF" class="style9">
Suposo que aquests 1115px són el problema ;)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Ok, ja miraré de modificar-ho doncs! És que ho he fet amb el Microsoft Expression Web i era la primera web que feia així, de manera que encara no ho domino plenament. :P
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”