Nou enclavament mecànic d'FGC

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Nou enclavament mecànic d'FGC

Post by liniadelRipollés »

Avui s'estava reinstal.lant l'enclavament mecànic de Tremp, hi havia operaris instal.lant i supervisant la nova transmissió entre les palanques i els senyals d'entrada.

S'estan instal.lant nous indicador de posició d'agulla.

Això permetria fer encreuaments sense haver d'utilitzar cel banderí groc desplegat.

Les agulles de Tremp estan preparades per ser talonables amb mecanisme de retorn retardat, si bé ara no ho són.

Es preveu reinstal.lar la tercera via de La Pobla.

L'edifici de Tremp està sent transformat en bar.

L'edifici de Sant Llorenç ha estat tapiat.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

La tercera via de la Pobla?, millor, perque així es té una altre via disponible per a passatgers, amb andana
Jordilar

Re: Nou enclavament mecànic d'FGC

Post by Jordilar »

liniadelRipollés wrote:S'estan instal.lant nous indicador de posició d'agulla
Tipus renfe o FGC?
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Sembla que finalment han observat les mancances que tenien a la línia i estan reaccionant molt positivament. Per una banda, podent fer creuaments a Tremp es pot millorar molt la freqüència de pas a la línia. I si es reinstal·la la tercera via a La Pobla es podrà compatibilitzar totalment el servei regular amb el tren turístic, cosa que el passat 16 de setembre va ser una mica caòtica. Ara està per veure si tornarà a haver-hi personal habitualment a Tremp... Perquè fer gestió integral de l'estació? És a dir, que els del bar puguessin també vendre bitllets i fins i tot moure els enclavaments seria una mica massa bèstia no?

En fi, tot plegat indica que són molt bones notícies per la línia de La Pobla que sembla que està en creixement i expansió. Realment, si s'ofereixen serveis amb una freqüència una mica més raonable que l'actual i rebaixant encara més el temps de viatge pot ser una alternativa molt raonable a la carretera per fer el trajecte de La Pobla/Tremp cap a Lleida, ja que almenys jo quan haig de fer la carretera de Camarasa o la d'Àger per anar cap a Balaguer ja m'agafen tots els mals!
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Nou enclavament mecànic d'FGC

Post by liniadelRipollés »

Jordilar wrote:
liniadelRipollés wrote:S'estan instal.lant nous indicador de posició d'agulla
Tipus renfe o FGC?
Tipus ADIF.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Interessant. De cara a augmentar la freqüència dels trens, jo desdoblaria alguna estació més, però vaja... si dieu que estan veient les limitacions actuals d'aquesta línia, ja és alguna cosa.
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”