Civia Alpí
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Bueno...
Como mucha gente cree que los CIVIA ALPINO son una leyenda urbana....
He aquí los presupuestos generales del Estado, donde efectivamente, salen detallados en la partida presupuestaria correspondiente
0043 ADQUISICION DE 73 TRENES CIVIA IV + 5 ALPINOS 406.311 2007 2011 O 38.637 11.727 145.921 170.775
http://www.sgpg.pap.meh.es/Presup/PGE20 ... _D_194.PDF
Como mucha gente cree que los CIVIA ALPINO son una leyenda urbana....
He aquí los presupuestos generales del Estado, donde efectivamente, salen detallados en la partida presupuestaria correspondiente
0043 ADQUISICION DE 73 TRENES CIVIA IV + 5 ALPINOS 406.311 2007 2011 O 38.637 11.727 145.921 170.775
http://www.sgpg.pap.meh.es/Presup/PGE20 ... _D_194.PDF
Els Civia són un invent de Cercanías Renfe amb la colaboració d'Alstom i CAF (diria que Siemens i Bombardier també tenen quelcom a dir). Per tant, dubto que vegis cap altre Civia fora d'espanya, i menys, els Alpino, que només funcionaran a la linia de Puigcerdà. A cap altra.Jordi Freixas wrote:Però no estan fets en alguna fàbrica del món? O... no n'hi han de trens d'aquests circulant per algun altre indret?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No. Sense ironies ni tonteries vàries. La pregunta és perquè carai, sabent que es necessiten, han tardat tant en licitar-los, deixant-los per una hipotètica cinquena sèrie de Civia's...Platanito wrote:Quieres decir que veremos los Alpino cuando alcancemos el nivel de desarrollo tecnológico (y de mutación biológica) de los lagartos de la serie "V"?aarongilp wrote:Los Alpino los dejarán para la serie V????
Y mi pregunta es... Tan pronto???
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Los Alpino van juntament amb el 4t lot de Civias, q com bé ha posat el sequera ja tenen l'assignació pressupostària corresponent als PGE del 2007.
73 Civias IV generació + 5 Civia Alpino = 406 milions d'euros
Civia I: 14 trens (2000-2006)
Civia II: 80 trens (2004-2008)
Civia III: 80 trens (2006-2010)
Civia IV: 78 trens (2007-2011) inclou els 5 Alplino
Civia V: 39 trens (2009-2013)
Total: 291 trens. Cost: 1.550 milions d'euros
73 Civias IV generació + 5 Civia Alpino = 406 milions d'euros
Civia I: 14 trens (2000-2006)
Civia II: 80 trens (2004-2008)
Civia III: 80 trens (2006-2010)
Civia IV: 78 trens (2007-2011) inclou els 5 Alplino
Civia V: 39 trens (2009-2013)
Total: 291 trens. Cost: 1.550 milions d'euros
Javi...no em quadren les dades de cap manera...t'explico...javi82 wrote:Los Alpino van juntament amb el 4t lot de Civias, q com bé ha posat el sequera ja tenen l'assignació pressupostària corresponent als PGE del 2007.
73 Civias IV generació + 5 Civia Alpino = 406 milions d'euros
Civia I: 14 trens (2000-2006)
Civia II: 80 trens (2004-2008)
Civia III: 80 trens (2006-2010)
Civia IV: 78 trens (2007-2011) inclou els 5 Alplino
Civia V: 39 trens (2009-2013)
Total: 291 trens. Cost: 1.550 milions d'euros
S'havia dit, fins ara, que els civia es repartirien en:
Civia I: 14 trens.
Civia II: 80 trens.
Civia III: 80 trens.
Civia IV: 80 trens.
Civia Alpino (per separat): 5 trens.
Total: 259 trens.
Per això jo havia suposat, tal com ho ha dit en sequera, que els Alpino es deixaven per a l'última remesa, però al ser diferents, serien la cinquena sèrie (jo els diria de cinquena per diferenciar-los, però de fet sí que serien de quarta, al licitar-se al mateix moment que els altres de sèrie quarta). Les dades que em dones ara em desquadren totalment, ja que la sèrie quarta té 78 trens, 7 menys del que s'havia dit (comptant els Alpino), i a més s'afegeixen 39 trens més, dels quals no en tenia ni la més remota idea que exisitirien. Aquesta decisió l'aplaudeixo ja que contribuirà a augmentar més encara el nombre d'unitats.
I per una altra banda, les dates que poses quines són, des de la licitació fins a l'entrega de l'últim tren? Perquè no em quadren, tampoc, les dates dels Civia I (2000-2006). Recordo que es van licitar pel 2000, per la qual cosa això quadraria, però l'última unitat d'aquesta remesa es va entregar al 2004...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Primera resposta: Que són més nousJordi Freixas wrote:Una pregunta... quina diferència hi ha entre una generació i una altre?
Segona resposta: Errors detectats en les versions anteriors, noves tecnologies...
Fixa't en les 447, que n'hi ha unes que porten un terra diferent i els indicadors de destinació, de LED's...mentre que les altres no...això es deu al fet que són de 3a sèrie, mentre que les altres són de 1a i de 2a.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
La versió que tenim ara correspon a la segona. La primera està íntegrament a Madrid, Asturies i Sevilla/Cadis (els poso junts perquè tenen 3 trens que van rotant entre ambdós nuclis). Els primers trens de la segona han anat a parar a BCN i Madrid, de moment, ja que només s'han entregat 4 o 5 trens de 5 cotxes i 1 de 4 cotxes.Jordi Freixas wrote:No... si fins aquí hi arribo. Però... quina és la versió que tot just s'està començant a desplegar a Catalunya? La primera? La segona? La tercera? El que em sorprèn és que ja es parli de la cinquena.
Es parla de la cinquena perquè forma part de tot el lot que vol comprar Renfe. Això sí, tardarem molt de temps en veure'ls circulant, com a mínim 6 o 7 anys ben bons...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Hostres, he llegit que nomes arriven 5 alpinos??? po jo tink un dubte... po s k n el se segur... XD havere si mexpliku ara actualment hi han mes de 5 Unitats 440 de 2 cotxes n? a la linia de puigcerda? i tot i aixo tenen de fer molts transbordaments a ribes, x falta de unitats, n es cadaran vestan/molt curts m material???