TRAM en pruebas descarrila en Can Jaumandreu.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
A Mollet St. Fost donen l'ADN, però sense complement vitamínic
Possibles causes de l'accident:
http://www.tramvia.org/portada/portada-060928.htm
Fotos:
http://www.tramvia.org/galeria/060927-t ... cident.htm
Possibles causes de l'accident:
http://www.tramvia.org/portada/portada-060928.htm
Fotos:
http://www.tramvia.org/galeria/060927-t ... cident.htm
Last edited by Danzig on Friday 29/09/2006 9:44, edited 1 time in total.
Veient les primeres fotos pensava que el tram té enveja del maglev de la DB, però ara revisant el link publicat per el dancing la veritat penso: que hi sigut el badoc i beneit que posat un contracorba en aquest tram tan "Fernando de Lessps o pepe gotera" segur que tindra un altre accident como aquest
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
No estic d'acord. L'enginyeria d'aquest país és bona. El que és dolent són les presses dels polítics per inaugurar i les comissions que hi ha pel mig.VladiGB wrote:Es que no se puede ser mas chapucero, la ingeniería y obras de este país son de risa, además el tram tiene tantas paradas que termina estresando
També estic amb aquesta posició d'obres amb amsa presses...orique wrote: No estic d'acord. L'enginyeria d'aquest país és bona. El que és dolent són les presses dels polítics per inaugurar i les comissions que hi ha pel mig.
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-------------------------------------
El descarrilament del tramvia obliga a variar el traçat i n'ajorna l'estrena
Un excés de velocitat en un revolt massa pronunciat van provocar l'accident
VIRTUDES PÉREZ. Barcelona
L'espectacular descarrilament que va patir dimecres passat un tramvia de la línia T5 del Trambesòs que estava en període de proves ha obligat Trammet, l'empresa concessionària de la construcció i explotació del servei, a modificar el traçat i retardar la posada en funcionament. Fonts de Trammet van explicar ahir que la revisió de la caixa negra ha confirmat que el vehicle circulava amb un excés de velocitat en «un revolt conflictiu que ara s'haurà de suavitzar». També han decidit pujar 50 centímetres el mur de protecció de l'estació de Can Jaumandreu per evitar que, en cas d'accident, el tramvia pugui caure sobre els cotxes.
L'accident de dimecres es va produir a l'altura de la Gran Via de les Corts Catalanes, entre la rambla de Poble Nou i el carrer Bilbao. El tramvia, que circulava en direcció cap a Glòries, va descarrilar i el primer mòdul del vehicle va quedar suspès sobre la sortida de Bac de Roda de l'autopista C-32. No va arribar a caure ni es van produir víctimes, però l'accident, que segons van confirmar ahir Trammet i ATM a través d'un comunicat conjunt es va produir per un excés de velocitat, ha servit perquè es detecti que el revolt que hi ha a la sortida del calaix de la Gran Via «és un punt conflictiu».
La solució ha estat modificar el traçat per suavitzar el gir i complementar aquesta millora amb una tanca de protecció 50 centímetres més alta, a l'estació de Can Jaumandreu. «Amb una tanca més alta es reforçarà la seguretat i, en cas d'un hipotètic accident, el mur farà de contenció perquè el tramvia no arribi a envair la calçada del cotxes», han indicat fonts de Trammet. L'augment de l'alçada del mur que dóna al troc central de la Gran Via es farà al llarg de 120 metres de longitud.
Les previsions de l'empresa concessionària de la línia és que les obres de rectificació del traçat que es fan des de dissabte durin tota aquesta setmana i que la setmana vinent es puguin reprendre les proves sense passatgers que van començar el 19 de setembre passat.
Tot i que s'havia apuntat que aquest tram podia entrar en funcionament a finals del mes de setembre, ni Trammet ni l'ATM havien donat encara cap data de posada en marxa. I continuen sense fixar-la. «L'únic que està clar és que com a mínim la línia trigarà a estrenar-se dues setmanes més», van indicar les mateixes fonts de Trammet després de recordar que la decisió última l'ha de prendre l'ATM depenent de com evolucionin les proves després de la modificació del traçat.
La línia T5 del Trambesòs tindrà en el futur set quilòmetres de longitud i unirà Barcelona, Sant Adrià de Besòs i Badalona. Aquest primer ramal on s'ha produït el descarrilament cobreix un traçat de 2,8 quilòmetres amb sis parades entre Glòries i Besòs, passant per La Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda i Sant Martí de Provençals.
-------------------------------------
El descarrilament del tramvia obliga a variar el traçat i n'ajorna l'estrena
Un excés de velocitat en un revolt massa pronunciat van provocar l'accident
VIRTUDES PÉREZ. Barcelona
L'espectacular descarrilament que va patir dimecres passat un tramvia de la línia T5 del Trambesòs que estava en període de proves ha obligat Trammet, l'empresa concessionària de la construcció i explotació del servei, a modificar el traçat i retardar la posada en funcionament. Fonts de Trammet van explicar ahir que la revisió de la caixa negra ha confirmat que el vehicle circulava amb un excés de velocitat en «un revolt conflictiu que ara s'haurà de suavitzar». També han decidit pujar 50 centímetres el mur de protecció de l'estació de Can Jaumandreu per evitar que, en cas d'accident, el tramvia pugui caure sobre els cotxes.
L'accident de dimecres es va produir a l'altura de la Gran Via de les Corts Catalanes, entre la rambla de Poble Nou i el carrer Bilbao. El tramvia, que circulava en direcció cap a Glòries, va descarrilar i el primer mòdul del vehicle va quedar suspès sobre la sortida de Bac de Roda de l'autopista C-32. No va arribar a caure ni es van produir víctimes, però l'accident, que segons van confirmar ahir Trammet i ATM a través d'un comunicat conjunt es va produir per un excés de velocitat, ha servit perquè es detecti que el revolt que hi ha a la sortida del calaix de la Gran Via «és un punt conflictiu».
La solució ha estat modificar el traçat per suavitzar el gir i complementar aquesta millora amb una tanca de protecció 50 centímetres més alta, a l'estació de Can Jaumandreu. «Amb una tanca més alta es reforçarà la seguretat i, en cas d'un hipotètic accident, el mur farà de contenció perquè el tramvia no arribi a envair la calçada del cotxes», han indicat fonts de Trammet. L'augment de l'alçada del mur que dóna al troc central de la Gran Via es farà al llarg de 120 metres de longitud.
Les previsions de l'empresa concessionària de la línia és que les obres de rectificació del traçat que es fan des de dissabte durin tota aquesta setmana i que la setmana vinent es puguin reprendre les proves sense passatgers que van començar el 19 de setembre passat.
Tot i que s'havia apuntat que aquest tram podia entrar en funcionament a finals del mes de setembre, ni Trammet ni l'ATM havien donat encara cap data de posada en marxa. I continuen sense fixar-la. «L'únic que està clar és que com a mínim la línia trigarà a estrenar-se dues setmanes més», van indicar les mateixes fonts de Trammet després de recordar que la decisió última l'ha de prendre l'ATM depenent de com evolucionin les proves després de la modificació del traçat.
La línia T5 del Trambesòs tindrà en el futur set quilòmetres de longitud i unirà Barcelona, Sant Adrià de Besòs i Badalona. Aquest primer ramal on s'ha produït el descarrilament cobreix un traçat de 2,8 quilòmetres amb sis parades entre Glòries i Besòs, passant per La Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda i Sant Martí de Provençals.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Vinga, va, ara em diran que els que van dissenyar el traçat se'ls en va anar el rotring (ai, no! el ratolí! ) i per això hi havia aquesta corba tan tancada...wefer wrote:(...) però l'accident, que segons van confirmar ahir Trammet i ATM a través d'un comunicat conjunt es va produir per un excés de velocitat, ha servit perquè es detecti que el revolt que hi ha a la sortida del calaix de la Gran Via «és un punt conflictiu».
La solució ha estat modificar el traçat per suavitzar el gir i complementar aquesta millora amb una tanca de protecció 50 centímetres més alta, a l'estació de Can Jaumandreu. «Amb una tanca més alta es reforçarà la seguretat i, en cas d'un hipotètic accident, el mur farà de contenció perquè el tramvia no arribi a envair la calçada del cotxes», han indicat fonts de Trammet. L'augment de l'alçada del mur que dóna al troc central de la Gran Via es farà al llarg de 120 metres de longitud.
(...)
Amos, anda!
Hola:
I no ha sortit encara la corresponent plataforma tocacollons anti-tram i pro-soterrament a protestar i tallar la circul.lacio?.... Estem en baixa forma, no?. En altres epoques, per menys historia, ja haguessin penjat llençols, haguessin tallat la circul.lacio de ves a saber quin carrer, haguessin destrossat (of course i gairebe tradicional en aquestas mogudas) algun element del mobiliari urba.... etc.
Estem en baixa forma.... Cosa de les vacances?.
Com continui aquesta apatia dels "anti", al final tindrem que crear un escamot de Foraires torracollons nosaltres mateixos. Quin avorriment!.
Sal.lutacions:
Serie600
I no ha sortit encara la corresponent plataforma tocacollons anti-tram i pro-soterrament a protestar i tallar la circul.lacio?.... Estem en baixa forma, no?. En altres epoques, per menys historia, ja haguessin penjat llençols, haguessin tallat la circul.lacio de ves a saber quin carrer, haguessin destrossat (of course i gairebe tradicional en aquestas mogudas) algun element del mobiliari urba.... etc.
Estem en baixa forma.... Cosa de les vacances?.
Com continui aquesta apatia dels "anti", al final tindrem que crear un escamot de Foraires torracollons nosaltres mateixos. Quin avorriment!.
Sal.lutacions:
Serie600