Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!!!

Avui he tornat a passar-me per Universitat de L2 i he estar més o menys 40 minuts també i no ha pasat cap 9000.

Algú sap si passa durant una certa hora o només a hora valls? perquè en dos dies a la mateixa hora no ha pasat cap :'( :'(

Salutacions!

PD: Si algú veu un 9000 que digui el nº de torn :x !

Salutacions.
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Carlos L'H
N6
N6
Posts: 161
Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Post by Carlos L'H »

David wrote: 3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )
La verdad es que no es algo muy relevante del nuevo tren pero creo que a veces las cosas se hacen debido algún motivo ocurrido anteriormente.
Por otra parte las pantallas pondrían ponerlas en catalán, castellano y el audio dejarlo solo en catalán, o que pasaría si fuese al revés :?:
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Ei! avui l'he agafat, i sé el seu code
No es numero, posa ESP i va després del 209!!!!!!!!
L'he agafat a Paralel, he anat a Pep Ventura, i he tornet a paralel!
Els 5000 son una caqueta comparat amb aquest majestuós tren, dic tren, perque a mi em sembla més un tren que un metro :roll:
Aviat posaré les primeres fotos d'aquest tren en servei!
User avatar
booze
N2
N2
Posts: 18
Joined: Sunday 15/01/2006 13:22
Location: Mallorca nord

Post by booze »

:master Les esperam amb impaciència!
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Jo content en veient el monumental tren, només havía deixat passar 5 trens
Image
Quina maravella de interior, no es igual que el dels 5000, vidres més grans, recolzadors ovalats, pels baixets, no com a l'altre serie etc.
Image
La lletra de la proxima estació es massa petita...
Image
El tren a Pep Ventura, amb un munt de treballadors de TMB esperant-lo
Image
De tornada, el tren està per mi
Image
Arriba l'hora del adeu a Paralel
Image
Adeu! ens tornarem a veure!
Image

Percert, de torneda, entre Pep Ventura i Encants, com que hi havía tanta gent de TMB provant-lo, em van deixar una porta oberta, i jo, esclar, mirant. Hi ha un vidre separador de la cabina igual que els dels 5000
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Quina sort has tingut de veure'l, jo avui tampoc he tingut sort :'(

Per cert, a la penultima foto, on hauria de posar el numero de torn posa ESF (o ESP), que vol dir això ?
User avatar
Xarxa BCN
N3
N3
Posts: 34
Joined: Friday 22/09/2006 18:11
Location: 20 metros bajo tierra

Post by Xarxa BCN »

Uoooo

Fotos boniques i un tren preciós, es molt xulo s'aprecien diferències amb els 5000. Haurem de muntar una enquesta de preferències d'aqui a uns dies quan la majoria els haguem provat.

Moltes gracies.

PD: proposta patillera del ESP = especial 8) 8)
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Ah, percert, he escoltat una conversa entre els conductors, i han dit que la L4 estarà servida per 15 9000, i uns pocs 2100, i continuarà així sempre, i no es treuran per l'arribada de la L9! Felicitats a tots els que teniu la L4 aprop i heu patit la deixadesa durant amys!
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Vols dir que no parlaven de la L2? :roll:

15 9000 coincideix sospitosament amb els 15 2100 que hi ha ara.
I uns pocs 2100 coincideix sospitosament amb els pocs 5000 de què disposa.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Fran-Ikarus wrote:Vols dir que no parlaven de la L2? :roll:

15 9000 coincideix sospitosament amb els 15 2100 que hi ha ara.
I uns pocs 2100 coincideix sospitosament amb els pocs 5000 de què disposa.
Porto ulleres, pero no soc sord, i encara no tinc edat per tenir problemes de memòria, estic segur de que han dit L4.
Atenció perque el vulgui veure avui!
el seu codi es ESP, i va darrera del 209, i devant del 201, es a dir

201 ESP 209
5000 9000 5000
Last edited by Ferrovi on Saturday 30/09/2006 15:41, edited 1 time in total.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

:fuig
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Xarxa BCN
N3
N3
Posts: 34
Joined: Friday 22/09/2006 18:11
Location: 20 metros bajo tierra

Post by Xarxa BCN »

potser son conductors mal informats.... :) :)
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Electronic Stability Program

Post by orique »

Com no sigui de "Torn ESPecial..."
User avatar
booze
N2
N2
Posts: 18
Joined: Sunday 15/01/2006 13:22
Location: Mallorca nord

Post by booze »

Jo diria que parlaven de la L2, la Generalitat i tots els mitjans han informat repetidament que els 2100 passen a la L4.

Per cert, moltes gràcies per les fotos. Crec que són dels millors trens de metro que encara no he provat :D
User avatar
booze
N2
N2
Posts: 18
Joined: Sunday 15/01/2006 13:22
Location: Mallorca nord

Post by booze »

Un detall comparatiu amb els 5000 es que el petit esgraó per pujar al comboi és molt més maco i aconseguit a les 9000. El de les 5000 els trobo horribles, i mira que és una cosa ben barata (en comparació amb la resta del tren).
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Que nooooooooo, perque van dir
Conductor 1 -Si, van a poner 15 de estos a la L4, y unos pocos 2100
Conductor 2 -Seguro?, ah si? yo había oído que solo pasarían 2100
Conductor 3 -Si, es cierto, es lo ultimo que han dicho (defendiendo lo que dijo Conductor 1)
Conductor (sense uniforme) - ai carai!, que cantidad de nuevemiles no?

Si, soc pesat amb tants missatges en aquest tema, va no us torno a escriure fins que escriguin tres cuarts d'aquesta pagina :(

Responent al seguent missatge, li dic: Si, es molt comode, sobretot pels baixets, que tenen problemes amb els del 5000.
Last edited by Ferrovi on Saturday 30/09/2006 16:09, edited 2 times in total.
User avatar
Xarxa BCN
N3
N3
Posts: 34
Joined: Friday 22/09/2006 18:11
Location: 20 metros bajo tierra

Post by Xarxa BCN »

El que potser no es tan comode es el petit replà per recostarse del costat de les portes en la serie 9000. Es de forma corba i en els 5000 es un pla inclinat.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!!

Ara que hi penso, la L4 només te ATP, i els 9000 només poden funcionar amb ATO no? o també es pot conduïr manualment amb ATP?


Salutacions!!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Felicitats a Ferrovi, per haver pogut agafar el 9000, i a sobre, poder escoltar la conversa tan trascendent!! I la gent de les andanes, quina cara posava? Si posen tans a la línia 4, voleu dir que cap tren anirà a parar a la 9???
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

metring wrote:Felicitats a Ferrovi, per haver pogut agafar el 9000, i a sobre, poder escoltar la conversa tan trascendent!! I la gent de les andanes, quina cara posava? Si posen tans a la línia 4, voleu dir que cap tren anirà a parar a la 9???
A la L9 seran tots 9000, tinc entes... quants 9000's han adquirit?
Ja eren les onze del matí, pero encara hi havía molta gent amb cara de son :) , pero al arribar el tren la gent es comentava entre sí lo bonic i pintoresc que era. Una senyora, es va posar "ete es nuevo!, oye, cuando lo han sacao?" li deia a un dels numersos conductors que estaven afora.
Last edited by Ferrovi on Saturday 30/09/2006 17:21, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”