Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Deien que 50, potser els que sobrin aniran a les dues parts de la línia 9, fins que no s'ajuntin? Perquè si no compren més, no em quadra...
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Si que està xulu eh?! :ok

L'únic que sembla que hi hagi força distància entre en tren i l'andana... :? Com s'ho farà una cadira de rodes per pujar-hi?
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Pel que he vist a Bac de Roda, cap problema, home, no es una plana perfecta, pero amb una miqueta s'esforç, es puja sense problema, millor que als 1000, 2000, 3000 i 4000
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

me acaban de decir unos conductores que mañana circulara todo el dia. Y antes de terminar el año abrá 7.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Ferrovi wrote:[Porto ulleres, pero no soc sord, i encara no tinc edat per tenir problemes de memòria, estic segur de que han dit L4.
La veritat es que al presentar-los es va anunciar que a la L4 anirien els de la L2. Però i si s'han adonat (ja se que és una mica utopic) que la L4 pot necessitar de gran capacitat :?:

I com que els 9000 tenen capacitat per casi 1000 persones es podria augmentar fins a 14.000 persones/hora/sentit (14 trens/h) la capacitat de la L4 amb el mateix nombre de trens i sense alterar les subestacions elèctriques. ;)

I ja no diguem si es millora la freqüència fins als 2'30'', llavors es podria arrivar les 24.000 pers./h/sentit... (24 trens/h)

PD: Ho sento pero aquests càlculs no tenen en compte la utilització de 1000's a la L4, sino tot el contrari, la utilització al 100% de 9000's... :oops:

PD': he considerat que els 9000 consumeixen igual que els 1000 cosa que dubto eh?!

PD'' :I jo encara diria més... Si fossin una mica espavilats... Com que L2 i L4 comparteixen cotxeres, podrien posar els 2100 a la L4 normalment i fer el "cambiazo" els dies clau (mercè, RedBull Air Race, Festa del Cel, ... ) i fer circular els 9000 que normalment van per la L2 per la L4. (això suposaria dir adéu als termometres... '^^ )
Ferrovi wrote:Pel que he vist a Bac de Roda, cap problema, home, no es una plana perfecta, pero amb una miqueta s'esforç, es puja sense problema, millor que als 1000, 2000, 3000 i 4000
A valeps ;)

Es que a la foto semblava un espai bastant gran...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ecomobisostrans wrote:me acaban de decir unos conductores que mañana circulara todo el dia. Y antes de terminar el año abrá 7.
Esperem que sigui així, ja que som uns quants que hem portat 40 minuts esperant que aparegués i res, que sino pararem bojos. Potser seria questió de fer torns :riure
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Per com s'ha dit més amunt, els 9000 són trens fets per a circular automàticament, amb ATP/ATO, i la cabina de conducció que s'hi ha fet és de mínims per poder circular amb ATO. Tinc dubtes si aniran a la L4...
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Aquesta tarda havien retirat el 9000. >:(
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Ferrovi wrote:Porto ulleres, pero no soc sord, i encara no tinc edat per tenir problemes de memòria,
Ferrovi wrote:Image
No pateixis que se't veu la cara :riure :) :riure :) :riure :) :riure :) :riure :) :riure :) :D
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Pere wrote: No pateixis que se't veu la cara
No es poden veure les ulleres a la imatge, son molt primes
No sabeu si soc sord o no...
Potser tinc una avançada edat i m'he fet un lifting... xD
Jordilar

Post by Jordilar »

Avançada edat...ja t'agradaria tenir una avançada edat, nen.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Doncs mira, ara que em tocarà agafar cada dia la L4... ja podien posar els 9000 (però deixant algun 1100 en servei regular!) 8)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Jo aquest matí l'he perdut per poc més de mig minut >:(
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Hmmm, allò que el veus a l'estació colateral... però en el teu sentit de marxa :roll: :evil: :twisted:
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Jordilar wrote:Avançada edat...ja t'agradaria tenir una avançada edat, nen.
Sinceramet, no m'agradaría tenir una avançada edat, tinc 16 anys, i m'agrada, i ho reconec. Siusplau, no em subestimeu per la meva edat, ni dubteu de la meva credibilitat per ser menor, perque no vol dir que sigui inmadur i m'inventi les coses :?
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

metring wrote:
Ecomobisostrans wrote:me acaban de decir unos conductores que mañana circulara todo el dia. Y antes de terminar el año abrá 7.
Esperem que sigui així, ja que som uns quants que hem portat 40 minuts esperant que aparegués i res, que sino pararem bojos. Potser seria questió de fer torns :riure
Ayer fui con él de Sagrada F. a Paralel y me gustó. Se parece mucho a los 5000. Pero cuando sera guay de verdá es cuando vaya sin la cabina, y uno se pueda sentar delante como en el funi de montjuic y ver el recorrido desde el punto de vista del conductor
Alacreu
N4
N4
Posts: 64
Joined: Monday 05/06/2006 10:21
Location: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Post by Alacreu »

Jo ahir vaig anar a la L2 per la tarda i només vaig conseguir veure 2100's i 5000's. Una motorista molt amable per cert, em va dir que el 9000 l'havien retirat a les 16 hores. em va dir que circularia tota la setmana de les 9 del matí a les 14 hores. Espero que algú el trobi. Molta sort!
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

En Pere i jo també vàrem perdre el temps a Paral·lel intentant veure'l el diumenge per la tarda...

Com a compensació vàrem anar en 1000 de Sagrada Família a Cornellà :D
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

orique wrote:Hmmm, allò que el veus a l'estació colateral... però en el teu sentit de marxa :roll: :evil: :twisted:
Adjacent :) Però sí, efectivament... De fet, ha estat fins i tot pitjor. Estava validant el títol, i he sentit l'avís de tancament de portes, semblant als 5000 però que "era diferent dels 5000". Immediatament he pensat el que podia ser, i mentre passava, s'ha començat a sentir el tren que marxava fent un soroll semblant als dels 5000 però que "era diferent al dels 5000"... i quan he aconseguit baixar a l'andana, la posició de la llum vermella del casiller de torn, 200 metres més enllà, m'ha confirmat el que em temia:

Que m'he perdut el debut al 9000 per haver-me aturat en un quiosc a comprar el diari :'(
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Post by bitxofo »

Ferrovi wrote:Jo content en veient el monumental tren, només havía deixat passar 5 trens
Image
Quina maravella de interior, no es igual que el dels 5000, vidres més grans, recolzadors ovalats, pels baixets, no com a l'altre serie etc.
Image
La lletra de la proxima estació es massa petita...
Image
El tren a Pep Ventura, amb un munt de treballadors de TMB esperant-lo
Image
De tornada, el tren està per mi
Image
Arriba l'hora del adeu a Paralel
Image
Adeu! ens tornarem a veure!
Image

Percert, de torneda, entre Pep Ventura i Encants, com que hi havía tanta gent de TMB provant-lo, em van deixar una porta oberta, i jo, esclar, mirant. Hi ha un vidre separador de la cabina igual que els dels 5000
M'encanta!!
Molt més que els 5000.
:)
Vull provar-lo JA!!
;)
Visca el metro!!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”