Per començar, si Eusko - Tren pot arribar a la frontera, FGC també. Una altra cosa és que em diguis que l'estat hi posaria traves a la cessió de la línia a FGC.
aarongilp wrote:Ophani wrote:Pos jo no ho vei tant clar... representa que la linia es de rodalies pero les tarifes son de regionals, a sants no ho anuncien com a rodalies, i a mes hem d'acceptar que lo de que sigui de rodalies nomes es perque i inverteixin, pero tothom te clar que de vic cap amunt no pot dirsen rodalies
El fet que la línia sigui de Rodalies implica forçosament que els trens que hi passin de forma normal siguin de Rodalies (podria passar que per falta de material passés material de Regionals, com passa molts cops al revés). Això ja és una mostra del que et dic. Com que administrativament és de Rodalies, Rodalies mana, i si Rodalies compra 260 Civia (no recordo el numero exacte) i Rodalies compra 5 Civia més del tipus Alpino, és clar que els trens seran de Rodalies i portaran la decoració de Rodalies.
A mi em sembla que el tram de Vic en amunt, ells mateixos no acaben de tenir molt clar el que és. Al llarg de la mateixa línia (dins i fora del que realment és el nucli de Rodalies), hi ha estacions a on he sentit el mateix tren anunciat per exemple... com a Rodalies a Ribes de Freser, com a Regional a Granollers-Canovelles, o senzillament com a Tren a seques a La Garriga. Aquest tram està gestionat per Rodalies, sí, però és evident que no ho és pas:
- El tram Vic - Puigcerdà - La Tor de Querol, no apareix en el mapa de Rodalies.
- Les estacions i baixadors en servei compresos en aquest tram, tampoc apareixen a les màquines d'Autovenda de Rodalies (per la qual cosa, hi ha vegades en que tot i arribar amb un temps prudencial, corres el risc de trobar-te la taquilla tancada, i que no et puguin fer un bitllet combinat BCN - Nuria).
- Les freqüències dels trens entre Vic i La Tor de Querol, són les mateixes d'abans (en molts casos, res a veure amb Rodalies).
- Els horaris unificats de Rodalies i Regionals L'Hospitalet - La Tor de Querol amb TOTES les parades, distribuits al llarg de la línia, hi han diferenciat el tram que va de L'Hospitalet a Vic, del tram Vic - Ripoll - Puigcerdà - La Tor de Querol.
Em sembla que haurien de diferenciar clarament aquest tram de línia del que és el nucli de Rodalies.