Nou pas inferior a l'estació de Renfe de El Papiol

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Nou pas inferior a l'estació de Renfe de El Papiol

Post by wefer »

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-----------------------------------------------
L'estació de Renfe del Papiol tindrà un pas inferior

ACN. El Papiol.

Renfe ha anunciat la construcció d'un pas inferior a l'estació del Papiol. Ja s'ha iniciat el procés d'adjudicació de les obres, que tenen un pressupost de 800.000 euros i un termini d'execució de cinc mesos. El projecte preveu la instal·lació de dues escales i dos ascensors. El pas inferior és una vella reivindicació del municipi.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Ja tocava... Com en tantes altres estacions és clar!
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

133 milions per fer un forat? :x Els del Carmel s'han hagut de forrar... xD :riure xD
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Si, no s'acaba d'entendre el preu, ni que sigui pels ascensors.
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Presupuestos

Post by Santfeliuenc »

Hola,

No se entiende en absoluto el presupuesto para ese aguerillo, es como el chiste aquel sobre que en un ayuntamiento que han de hacer una obrilla de nada y se piden 3 ofertas a 3 compañías diferentes.

La primera compañía coge y dice, bueno, valdrá un millón de pesetas (de las antiguas, jejeje), lo haremos nosotros con nuestro personal, así, así y asá.

La segunda empresa dice, bueno, serán 5 millones, subcontrataremos a otra compañía que nos lo hará, lo que nos ocasionará más gastos y para generar beneficios este es el precio final.

Y la tercera viene y dice, bueno, el total sube a 10 millones de pesetas, subcontrataremos a unos tipos que a su vez subcontratarán a otros que a su vez subcontratarán a otros que resulta que igual son unos sin papeles que lo harán sin medidas de seguridad ningunas y que sin supervisión acabarán en un momento, lo cual costará un millón de pesetas, y de los 9 millones restantes, 4,5 para ti y 4,5 para mi.

Y lógicamente, al final le dieron la oferta a la tercera empresa a costa del erario público.

Cosas de la vida.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Tan difícil és instal·lar senyalització lluminosa de pas a nivell de vianants, tal i com passa a les estacions de FGC amb pas a nivell del Llobregat - Anoia?

I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

entfe001 wrote: I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
No cr€c qu€ $igui nom€$ hipocr€$ia; €$tic $€gur d€ qu€ hi d€u hav€r algú qu€ hi $uqui p€l mig...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Després caldrà veure quan tardaran en ser vandalitzats o, a jutjar pels establiments comercials de la zona, a ésser aprofitats per a d'altres finalitats...
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

entfe001 wrote:Tan difícil és instal·lar senyalització lluminosa de pas a nivell de vianants, tal i com passa a les estacions de FGC amb pas a nivell del Llobregat - Anoia?

I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
A la línia Llobregat-Anoia s'estan carregant TOTS els passos a nivell per a vianants també. D'altra banda, se suposa que instal·len ascensors perquè en el futur també hi pararan Civies. El què sí que et puc discutir és el preu de l'obra que certament també el trobo força elevat, a no ser que també impliqui la reforma integral de l'estació (nous paviments, tancament tarifari, etc).
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”