La SNCF tira la casa per la finestra
- ROMI65
- N6
Doncs sí, efectivament, s'han venut més de 200.000 bitllets a 5 €, en comptes dels 50.000 prevists incialment. I la majoria a les estacions perquè internet i el telèfon van estar saturats des de mitjan matí.
Cal destacar el "gran èxit" de les estacions petites, amb cues raonables i cap problema destacable. A les grans ciutats, hi havia cues de més de 100 metres (a la Gare de Lyon, a París, es va arribar a 400 metres ).
Pels que s'han quedat amb la mel a la boca, sempre hi ha els bitllets Prem's per fer Perpinyà-París amb TGV per 25 €.
Cal destacar el "gran èxit" de les estacions petites, amb cues raonables i cap problema destacable. A les grans ciutats, hi havia cues de més de 100 metres (a la Gare de Lyon, a París, es va arribar a 400 metres ).
Pels que s'han quedat amb la mel a la boca, sempre hi ha els bitllets Prem's per fer Perpinyà-París amb TGV per 25 €.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
- Trenscat
- N10
Hi ha prevista cap més oferta d'aquest calibre per aquest any o per dates properes?
Com que jo m'he quedat amb la mel a la boca em sembla que més endavant miraré d'agafar un d'aquests bitllets de 25€ que tot i no ser tan temptador com els de 5 trobo que és un preu prou raonable.
Aprofitant l'avinentesa, els preus de 25€ només són per a alguns TGVs oi? Vull dir que per exemple el que surt a les 6:50 de Perpinyà vec que el preu és més alt per citar-ne algun.
Com que jo m'he quedat amb la mel a la boca em sembla que més endavant miraré d'agafar un d'aquests bitllets de 25€ que tot i no ser tan temptador com els de 5 trobo que és un preu prou raonable.
Aprofitant l'avinentesa, els preus de 25€ només són per a alguns TGVs oi? Vull dir que per exemple el que surt a les 6:50 de Perpinyà vec que el preu és més alt per citar-ne algun.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
En principi, el factor més determinant és l'anticipació amb què compres el bitllet. Com més aviat l'agafis més barata serà l'oferta Prem's.
Val a dir que en el cas Paris - Lille que hauria fet de trobar bitllets a 5 EUR, per agafar-lo amb Prem's em surt més barat prendre'l amb Découverte 12-25 i a sobre amb unes condicions postvenda molt millors.
Val a dir que en el cas Paris - Lille que hauria fet de trobar bitllets a 5 EUR, per agafar-lo amb Prem's em surt més barat prendre'l amb Découverte 12-25 i a sobre amb unes condicions postvenda molt millors.
Hola,
avui m'ha donat per revisar el meu compte bancari i m'he trobat amb una cosa curiosa: m'havien fet el càrrec dels bitllets, però després m'havien retornat els diners i tot seguit m'han tornat a fer el càrrec
Desconec a què es deu. Potser algun desgavell relacionat amb els milers de peticions...
avui m'ha donat per revisar el meu compte bancari i m'he trobat amb una cosa curiosa: m'havien fet el càrrec dels bitllets, però després m'havien retornat els diners i tot seguit m'han tornat a fer el càrrec
Desconec a què es deu. Potser algun desgavell relacionat amb els milers de peticions...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Trenscat
- N10
M'agrada aquesta campanya del TGV fent com si el tren fos un cotxe i amb tots els inconvenients que aquest comporta
Ara només em faltaria que em regaléssin uns quants bitllets de TGV per 5€
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Segueixo sense saber d'on surt això...algú m'ho pot exlpicar?Trenscat wrote:M'agrada aquesta campanya del TGV fent com si el tren fos un cotxe i amb tots els inconvenients que aquest comporta
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ara estic veient que carrega més d'una pàgina, ahir no ho feia...tot i això s'ha quedat atontat a "5 of 8 pages loaded". Ahir només carregava la primera i és clar, no veia res...orique wrote:Has passat les pàgines?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Tu has de deixar la música clàssica i passar a la fauna mística...aarongilp wrote:Ara estic veient que carrega més d'una pàgina, ahir no ho feia...tot i això s'ha quedat atontat a "5 of 8 pages loaded". Ahir només carregava la primera i és clar, no veia res...orique wrote:Has passat les pàgines?
És a dir, de Opera a Firefox