Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
No són úniques...
Hola!
La veritat, la sèrie 5000 no em barrufa massa per això mateix. No és única. En canvi les sèries que actualment circulen pel Metro de Barcelona són úniques, no n'hi ha cap d'igual al món.
Fins i tot la 9000, que properament vindrà, malgrat ésser construïdes amb una mateixa base que molts altres metros del món (el producte Metropolis d'Alstom) són EXCLUSIVES de Barcelona.
Salut!
PD: metring, les 6000 arriben l'any que ve...
La veritat, la sèrie 5000 no em barrufa massa per això mateix. No és única. En canvi les sèries que actualment circulen pel Metro de Barcelona són úniques, no n'hi ha cap d'igual al món.
Fins i tot la 9000, que properament vindrà, malgrat ésser construïdes amb una mateixa base que molts altres metros del món (el producte Metropolis d'Alstom) són EXCLUSIVES de Barcelona.
Salut!
PD: metring, les 6000 arriben l'any que ve...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
[MODE=IGNORANT] Un 5000 d'ample ibèric? O és que han ficat triple carril a una part de la L1?metring wrote:Fa uns 10 minuts, ha passat per Fabra i Puig un altre cotxe 5000, no sé el número.
[MODE=CATASTROPHIC] Un 5000 corrent carrer avall per Fabra i Puig? Ja s'han tornat a deixar la porta oberta a Vilapicina... Vés que no acabi encarrilat a les vies del Trambesós (i novament descarrilat a Can Jaumandreu!)
[MODE=SURREALISTIC] Estaria bé que FGC fes una línia entre Santa Perpètua (o doquiera que s'ensamblin els 5000) i el Triangle (prolongació de la prolongació de la L8 reconvertida a ample UIC) o Vilapicina (prolongació d'una "prolongació retallada" de la L8 etc etc)...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Em pregunto per què no els envien per vaixell. Que no sigui de Trasmediterranea, és clar, ans se suposa que han d'arribar!Fran-Ikarus wrote:Fa una setmana em vaig creuar per l'A2 (antiga N-II) amb dos camions carregats amb sengles vagons que, diria, eren un motor amb cabina i un remolc o motor sense cabina, del Metro de Roma. Suposo que venien de CAF, nous de trinca.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Si el fas anar per la línia convencional pots arribar al mateix moll, no fas malbé la LAV, no retardes els TGV... i fas baixar les barreres del P/N de Tarragona uns quants copsPlatanito wrote:De Saragossa vénen? Doncs millor: remolcats per la LAV fins Tarragona (Perafort), en camió fins al port de Tarragona, i en vaixell des d'allà.Fran-Ikarus wrote:Des de Saragossa? per vaixell fluvial?
CAFè per a tothom...
Guaita, un transport especial de CAFeteres...metring wrote:Acabo de veure pel Passeig Fabra i Puig, camions transportant els cotxes 5095 i 5096, aquest darrer amb cabina, cap a Vilapicina.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vist el 5000 circulant amb porta avariada.
Avui, 12.07, estació Penitents direcció Zona Universitària. Després d'una espera de 7 minuts, entra un 5000. Jo era al final de l'andana, però he vist com al primer o segon cotxe (no ho recordo exactament) "passava" una porta amb precinte de color taronja "emergència".
Sí que comencem aviat...
Avui, 12.07, estació Penitents direcció Zona Universitària. Després d'una espera de 7 minuts, entra un 5000. Jo era al final de l'andana, però he vist com al primer o segon cotxe (no ho recordo exactament) "passava" una porta amb precinte de color taronja "emergència".
Sí que comencem aviat...
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
JaMiRo!, si vols tenir una foto curiosa i probablement irrepetible, el 5137-5140 (torn 201) circulava avui amb les calques de tots els cotxes per duplicat: les originals, que queden tapades quan les portes s'obren, i les noves, per sobre de les primeres, i encara amb el plàstic que les cobria (imagino que estaven tot just enganxades i era fins que s'assequin)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Jo el vaig veure el divendres i ja anava amb els adhesius tal com comentes. Ja quedaran ben seques, ja, tants dies...Fran-Ikarus wrote: i les noves, per sobre de les primeres, i encara amb el plàstic que les cobria (imagino que estaven tot just enganxades i era fins que s'assequin)
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Thanks!
Haurà de ser dimarts o divendres quan l'enganxi, que és quan prenc el Metro. Gràcies!Fran-Ikarus wrote:JaMiRo!, si vols tenir una foto curiosa i probablement irrepetible, el 5137-5140 (torn 201) circulava avui amb les calques de tots els cotxes per duplicat: les originals, que queden tapades quan les portes s'obren, i les noves, per sobre de les primeres, i encara amb el plàstic que les cobria (imagino que estaven tot just enganxades i era fins que s'assequin)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2