Circulació FGC. Pas a nivell cobert

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Circulació FGC. Pas a nivell cobert

Post by liniadelRipollés »

Senyal fora reglament actual a la xarxa principal. Vigent al cremallera de Núria i Lleida-La Pobla.

Heu flipat, ehhh? (Sant Andreu de la Barca)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Amb la cara tapada, diría que s'assembla a un famós personatge de Star Wars... ¡Yo soy tu padre!

Una pregunta, perquè darrera del semafor de Martorell E. direcció Barcelona posa el antic logotip de renfe?
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Ferrovi wrote:Una pregunta, perquè darrera del semafor de Martorell E. direcció Barcelona posa el antic logotip de renfe?
Uisss...n'hi ha diversos. També antigament les agulles de la línia d'Igualada posava SNCF (ara a Jardins Artigas). A Castellbisbal ADIF hi ha un tros de "via blanca"....fins i tot les noves canaletes posa RENFE.
I a l'estació de Ribes-Vila hi ha una tapa que posa "Ajuntament de Salou". No em preguntis...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordilar

Post by Jordilar »

Son donatius xD xD xD
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

També són ex-Renfe els semàfors de sortida d'Universitat Autònoma sentit Sabadell.
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Ferrovi wrote:Amb la cara tapada, diría que s'assembla a un famós personatge de Star Wars... ¡Yo soy tu padre!
Jo ficaria tipus com aquest per espantar els qui es colen. :D :D :D
marcel
N7
N7

Post by marcel »

entfe001 wrote:També són ex-Renfe els semàfors de sortida d'Universitat Autònoma sentit Sabadell.
Que portin el logo de renfe no vol dir que siguin de 2a mà. Coses de la fabricació en sèrie.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”