Nou episodi d'incompetència de la gent d'ADIF...aquesta tarda a Girona.
Nota: Els parèntesis són pensaments meus.
Nota 2: Segurament algunes coses no coincideixin massa amb el que realment ha passat, però del cabreig que he agafat ara no me'n recordo massa bé. Algú dels presents ja ho acabarà de matitzar.
Els forumaries UT596001, Jordilar i Pere han vingut a passar la tarda a Girona i a fer algunes fotos, així que quan han arribat em anat a la via 2 a fotografiar un regional que venia. Li fem les respectives fotografies, una gent d'ADIF es dirigeix al tren per comunicar-li alguna cosa, i ens veu fent les fotos. Fins aquí res. Se'n va i es creua amb un VJ al que li comenta alguna cosa i ens senyala. Malament. No s'atreveix a plantar-nos cara. Ella se'n va cap abaix i el VJ ens ve i ens diu que no es pot fer fotografies (mentida!). Li ensenyem en Pere i jo les autoritzacions famoses i ens diu que hem de portar una autorització (no la veus!! La tens davant!). Quan se'n dona compte, li agafa la de'n Pere i ens diu que l'acompanyem (vamos, com si estéssim detinguts). Baixem abaix i ens porta a Atenció al Client. Busca la
senyora i no la troba.
En aquestes que se'n va a buscar-la i al cap de pocs segons tornen els dos. La agent d'ADIF ens vé dient que al permís diu ben clarament que a les andanes no podem fer fotografies, i li diem que està mal redactat, que es refereix a andanes d'accés restringit. Ens torna a dir que no i ens diu també que va a buscar les ulleres que no pot llegir sense (¬¬'). Torna, li agafa la autorització de'n Pere al VJ, i llegeix la frase: "EXCEPCIONES: Andenes y salas de embarque de acceso restringido, museos del ferrocarril...", i segueix insistint en que a les andanes no es pot fer fotos. Li comento que jo he avisat molts cops que feia fotos i mai m'han posat problemes, responent-me que no era culpa seva que la gent no apliqués les normes o algo així (
). Al final ens diu no se què de que posessim una reclamació al GIRE diguent que a Girona no ens deixaven fer fotos per què posava que a les andanes no es podia (:x) i ens n'hem anat, molt sulfurats (almenys jo). Després hem volgut posar una reclamació però hem pensat (en UT596001 i jo, sobretot) que no era massa bona idea perquè semblaria que anavem amb ganes de gresca i provocació.
Cal destacar la prepotència i la seguretat amb la que ens han tractat els dos individus, tractant-nos com si fossim qui-sap-què. El VJ ens ha estat seguint i vigilant uns minuts, fins que hem abandonat temporal les instàncies d'ADIF (ens hem situat a 5 metres, que és on ja no estem en propietat d'ADIF).
Penós, realment...mai m'havien tractat d'aquesta manera ni m'havien posat tantes pegues...algun cop m'havien demanat de mala manera l'autorització però poca cosa més...ho he comentat amb un Factor de Circulació que conec i que m'he trobat (per casualitat, totalment, anava amb la familia) i m'ha dit que no fes cas de l'autorització, que no servia per a res.
Per cert, megapauer (que sé que diràs algo), no hem posat cap reclamació ni hem trucat a la policia ni res d'això per què no teniem ganes de merder, ja prou que m'he sulfurat al principi.