Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

09/10/2006

465-009M arribava a L'H a les 14.00 (aprox) i a les 14.17 feia el l'H - Calella. Això dona idea de com anem de material . . .
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ophani wrote:Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Els 4 Civia són NOUS de debò. No han prestat servei enlloc més que a Rodalies BCN, tot i que han fet proves per Madrid.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
david_jim
N4
N4
Posts: 65
Joined: Monday 28/08/2006 1:24
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Location: Sant Celoni
Contact:

Post by david_jim »

aarongilp wrote:
Ophani wrote:Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Els 4 Civia són NOUS de debò. No han prestat servei enlloc més que a Rodalies BCN, tot i que han fet proves per Madrid.
Han fet proves per aquí, la 009 la vaig veure un dia per Alcorcón al principi, i la 013 la vaig veure no fa gaire, un dia a Nuevos Ministerios, fent proves de megafonia i informació en pantalla, tenien a les pantalles la informació de próxima parada Nuevos Ministerios amb el color verd clar com si estigués fent la C10, es va aturar, va obrir i tancar portes, i va marxar.

Per cert, encara quan anuncien metro surt el símbol de metro de Madrid? No han renovat la megafonia encara? Aquí als Civia la megafonia es va regravar per a aquests trens.
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ophani wrote:Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
Sí son dels nous! Els de Madrid segueixen a Madrid! I l'error que cites és per culpa de la programació. Es van programar així en un principi per a tots. Com que a Asturies i a Sevilla / Cadiz no tenen metro, els errors dels logos, per exemple, no els noten allí. S'hi han trobat ara i no et preocupis que ja hi estan treballant.

A més, a Madrid només tenen dos Civia dels nous, el 465-011 i el 465-012. Tots els altres continuen allí, en forma de 464 o de 465. Però els de BCN no són pas de segona mà, això treu-t'ho del cap.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

No se a mi m'havien dit aixo.. espero que els del 2007 ja vinguin com han de venir, jo el que espero amb mes ansia son els Alpino, tinc molta curiositat per veure com son (bueno com seran)
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Corroboro el què diu l'aarongilp. Els Civia que hi ha a Barcelona són totalment nous i els hem estrenat en servei comercial aquí a Catalunya. Una altra cosa és que hagin voltat per Madrid i més llocs en règim de proves, però en cap cas havien fet servei comercial amb viatgers.

Respecte a les pantalles d'informació no entenc com triguen tant a canviar els logos i quatre cosetes més per adaptar-ho al nucli de rodalies de Barcelona. Potser estan fent un redisseny totalment nou, no ho sé. La megafonia sí que està canviada i és idèntica a la nova que posen a les unitats 440R i 447, això sí, amb un so de més bona qualitat.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

un heretge wrote:el que espero amb mes ansia son els Alpino
Però a veure, aquests bitxos no li treuran el puesto a les 440 sense reformar que pugen a Puigcerdà? Si és així, tan de bo no els construeixin mai...

(No t'ho prenguis com res personal, però fa temps que es parla ansiosament dels Civia Alpino, i un defensor del material antic i autèntic com jo això no ho pot tolerar...)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

Espero no ofendret pero jo soc defensor del material nou :oops: i un civia taronja (mitja distancia) amb interiorisme de regionals i els seients tovets em motiva, aixo si que almenys deixin la 440 sense reforma amb els seus colorets de regional original
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ophani wrote:Espero no ofendret pero jo soc defensor del material nou :oops: i un civia taronja (mitja distancia) amb interiorisme de regionals i els seients tovets em motiva, aixo si que almenys deixin la 440 sense reforma amb els seus colorets de regional original
Els Alpino venen, precisament, per a substituir-les. Jo, sincerament, els tinc molt apreci i tot això, però de cara a la galeria convé que portin trens nous, ja que per a la gent normal i corrent els trens de Latour són "els vells, amb els que anava quan era jove".
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

No sé perquè però em dóna la impressió que quan hi hagi els Civia Alpino per la línia de Puigcerdà ja farà temps que no haurà quedat ni una 440 sense reformar... :roll:
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Trenscat wrote:No sé perquè però em dóna la impressió que quan hi hagi els Civia Alpino per la línia de Puigcerdà ja farà temps que no haurà quedat ni una 440 sense reformar... :roll:
No creguis...A la 440.132 li han passat la R fa poc, i a la 131 crec que també. Caurà la 130 aviat, però encara en queden 2, i tal i com estan les coses, dubto que en caigui alguna més. A Rodalies li convé tenir-les...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ophani
N4
N4
Posts: 74
Joined: Wednesday 05/10/2005 11:24

Post by Ophani »

Que vol dir passar la R?? no ho e entes
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ophani wrote:Que vol dir passar la R?? no ho e entes
La R és una Gran Reparació. Se'ls sol passar més o menys cada 5 anys als trens i que un tren la passi més o menys quan toca és un indicador de que de moment aguantarà, ja que no seria massa lògic gastar-se els calés que val fer-li la R a una UT per al poc donar-la de baixa...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
david_jim
N4
N4
Posts: 65
Joined: Monday 28/08/2006 1:24
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Location: Sant Celoni
Contact:

Post by david_jim »

Ophani wrote:Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
Aquesta és la diferència entre els Civia nous, que hi ha a Barcelona ara

http://www.lapri.com/imblog/fotos/juliol06/P7110271.JPG

I els primers, que hi ha per Madrid

http://www.lapri.com/imblog/reportatges ... 080004.JPG

Com pots comprovar hi ha algunes diferències en la forma exterior, poques, però amb el que pots saber si són nous o no, a les portes, a sota, hi ha unes plaques que posen Caf, Alstom i Siemens, i junt amb el símbolet, l'any de fabricació, i veuràs que en els de Barcelona posa 2006 ;)
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment :?
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Mako448 wrote:L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment :?
A veure si és veritat, que tinc ganes de veure'ls per Terrassa ja! :)
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Trenscat wrote:
Mako448 wrote:L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment :?
A veure si és veritat, que tinc ganes de veure'ls per Terrassa ja! :)
La verdad es q no entiendo el empecinamiento de RENFE en sólo darles los servicios C1 a los CIVIAS L'H-Mataró/Calella y en laborables. Alguien tiene alguna razón técnica para que no roten por todas las líneas, o almenos la C4-C7-C10
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Per cert,també portaran altres civies que no siguin 465,com pe exemple 464 o43,a més la 464 podrían anar en doble,o potser m'equivoco,ho dic perqué vaig veure un video d'una doble de 464 a l'estació d'Atocha.
Per cert,un quart de miler de missatge :anim
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”