Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Els 4 Civia són NOUS de debò. No han prestat servei enlloc més que a Rodalies BCN, tot i que han fet proves per Madrid.Ophani wrote:Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Monday 28/08/2006 1:24
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
- Location: Sant Celoni
- Contact:
Han fet proves per aquí, la 009 la vaig veure un dia per Alcorcón al principi, i la 013 la vaig veure no fa gaire, un dia a Nuevos Ministerios, fent proves de megafonia i informació en pantalla, tenien a les pantalles la informació de próxima parada Nuevos Ministerios amb el color verd clar com si estigués fent la C10, es va aturar, va obrir i tancar portes, i va marxar.aarongilp wrote:Els 4 Civia són NOUS de debò. No han prestat servei enlloc més que a Rodalies BCN, tot i que han fet proves per Madrid.Ophani wrote:Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Per cert, encara quan anuncien metro surt el símbol de metro de Madrid? No han renovat la megafonia encara? Aquí als Civia la megafonia es va regravar per a aquests trens.
Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
Sí son dels nous! Els de Madrid segueixen a Madrid! I l'error que cites és per culpa de la programació. Es van programar així en un principi per a tots. Com que a Asturies i a Sevilla / Cadiz no tenen metro, els errors dels logos, per exemple, no els noten allí. S'hi han trobat ara i no et preocupis que ja hi estan treballant.Ophani wrote:Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
A més, a Madrid només tenen dos Civia dels nous, el 465-011 i el 465-012. Tots els altres continuen allí, en forma de 464 o de 465. Però els de BCN no són pas de segona mà, això treu-t'ho del cap.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Corroboro el què diu l'aarongilp. Els Civia que hi ha a Barcelona són totalment nous i els hem estrenat en servei comercial aquí a Catalunya. Una altra cosa és que hagin voltat per Madrid i més llocs en règim de proves, però en cap cas havien fet servei comercial amb viatgers.
Respecte a les pantalles d'informació no entenc com triguen tant a canviar els logos i quatre cosetes més per adaptar-ho al nucli de rodalies de Barcelona. Potser estan fent un redisseny totalment nou, no ho sé. La megafonia sí que està canviada i és idèntica a la nova que posen a les unitats 440R i 447, això sí, amb un so de més bona qualitat.
Respecte a les pantalles d'informació no entenc com triguen tant a canviar els logos i quatre cosetes més per adaptar-ho al nucli de rodalies de Barcelona. Potser estan fent un redisseny totalment nou, no ho sé. La megafonia sí que està canviada i és idèntica a la nova que posen a les unitats 440R i 447, això sí, amb un so de més bona qualitat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Però a veure, aquests bitxos no li treuran el puesto a les 440 sense reformar que pugen a Puigcerdà? Si és així, tan de bo no els construeixin mai...un heretge wrote:el que espero amb mes ansia son els Alpino
(No t'ho prenguis com res personal, però fa temps que es parla ansiosament dels Civia Alpino, i un defensor del material antic i autèntic com jo això no ho pot tolerar...)
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Els Alpino venen, precisament, per a substituir-les. Jo, sincerament, els tinc molt apreci i tot això, però de cara a la galeria convé que portin trens nous, ja que per a la gent normal i corrent els trens de Latour són "els vells, amb els que anava quan era jove".Ophani wrote:Espero no ofendret pero jo soc defensor del material nou i un civia taronja (mitja distancia) amb interiorisme de regionals i els seients tovets em motiva, aixo si que almenys deixin la 440 sense reforma amb els seus colorets de regional original
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
No sé perquè però em dóna la impressió que quan hi hagi els Civia Alpino per la línia de Puigcerdà ja farà temps que no haurà quedat ni una 440 sense reformar...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
No creguis...A la 440.132 li han passat la R fa poc, i a la 131 crec que també. Caurà la 130 aviat, però encara en queden 2, i tal i com estan les coses, dubto que en caigui alguna més. A Rodalies li convé tenir-les...Trenscat wrote:No sé perquè però em dóna la impressió que quan hi hagi els Civia Alpino per la línia de Puigcerdà ja farà temps que no haurà quedat ni una 440 sense reformar...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
La R és una Gran Reparació. Se'ls sol passar més o menys cada 5 anys als trens i que un tren la passi més o menys quan toca és un indicador de que de moment aguantarà, ja que no seria massa lògic gastar-se els calés que val fer-li la R a una UT per al poc donar-la de baixa...Ophani wrote:Que vol dir passar la R?? no ho e entes
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Monday 28/08/2006 1:24
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
- Location: Sant Celoni
- Contact:
Aquesta és la diferència entre els Civia nous, que hi ha a Barcelona araOphani wrote:Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
http://www.lapri.com/imblog/fotos/juliol06/P7110271.JPG
I els primers, que hi ha per Madrid
http://www.lapri.com/imblog/reportatges ... 080004.JPG
Com pots comprovar hi ha algunes diferències en la forma exterior, poques, però amb el que pots saber si són nous o no, a les portes, a sota, hi ha unes plaques que posen Caf, Alstom i Siemens, i junt amb el símbolet, l'any de fabricació, i veuràs que en els de Barcelona posa 2006
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
A veure si és veritat, que tinc ganes de veure'ls per Terrassa ja!Mako448 wrote:L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
La verdad es q no entiendo el empecinamiento de RENFE en sólo darles los servicios C1 a los CIVIAS L'H-Mataró/Calella y en laborables. Alguien tiene alguna razón técnica para que no roten por todas las líneas, o almenos la C4-C7-C10Trenscat wrote:A veure si és veritat, que tinc ganes de veure'ls per Terrassa ja!Mako448 wrote:L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment