T5, el 14 d'octubre
T5, el 14 d'octubre
10-10-2006
Entrada en servei de la línia T5 del Trambesòs el proper 14 d’octubre
Un cop finalitzades les obres d’adequació del traçat de la nova línia i desprès de superar les primeres proves de marxa en buit, el proper dissabte 14 d’octubre a partir de les 10 del matí entrarà en servei la nova línia tramviaire T5.
Durant tot el proper cap de setmana hi haurà jornada de portes obertes, des de les 10 del matí fins a les 8 del vespre, per poder conèixer la nova línia tramviaire. A les 6 noves parades es facilitaran títols de transport per accedir al tramvia.
La nova línia T5, Glòries – Besòs, té una longitud de 2,8 km i 6 parades, tres de les quals a l’interior del calaix de la Gran Via (1,8 km) on, a diferència de la resta de parades del tramvia s’ha de validar abans d’accedir a l’andana.
Un cop finalitzades les obres d’adequació del traçat de la nova línia i desprès de superar les primeres proves de marxa en buit, el proper dissabte 14 d’octubre a partir de les 10 del matí entrarà en servei la nova línia tramviaire T5.
Durant tot el proper cap de setmana hi haurà jornada de portes obertes, des de les 10 del matí fins a les 8 del vespre, per poder conèixer la nova línia tramviaire. A les 6 noves parades es facilitaran títols de transport per accedir al tramvia.
La nova línia T5, Glòries – Besòs, té una longitud de 2,8 km i 6 parades, tres de les quals a l’interior del calaix de la Gran Via (1,8 km) on, a diferència de la resta de parades del tramvia s’ha de validar abans d’accedir a l’andana.
Last edited by Ferrovi on Friday 13/10/2006 20:00, edited 3 times in total.
Re: T5, el 14 d'octubre
Ferrovi wrote:Durant tot el proper cap de setmana hi haurà jornada de portes obertes, des de les 10 del matí fins a les 8 del vespre, per poder conèixer la nova línia tramviaire. A les 6 noves parades es facilitaran títols de transport per accedir al tramvia.
)))3
- Trenscat
- N10
Jo dissabte no sé si podré anar-hi però espero passar-hi el diumenge i que encara tinguin alguna qua altra T-TRAM.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
Si al final pugués venir (cosa que dubto) trobo que està bé fer una Trobada.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Quin cap de setmana!
Voilà quin cap de setmana! El dissabte, innauguració de la T5, i diumenge, festa del trenet de Can Mercader, i innauguració de la 252 en 5" al mateix parc...
Jo aniré Dissabte pel matí, i aconseguuré tantes T-Innaugural com pugui...
Missatge 1111
Jo aniré Dissabte pel matí, i aconseguuré tantes T-Innaugural com pugui...
Missatge 1111
Re: Guaita!
Ets del 14? Caram...aquí veig que n'hi ha uns quants del Octubre...Jo...em...em toca...demà!JaMiRo! wrote:Guaita, quin regal d'aniversari que em fan...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: Guaita!
Doncs FEL·LICITATS!aarongilp wrote:Ets del 14? Caram...aquí veig que n'hi ha uns quants del Octubre...Jo...em...em toca...demà!JaMiRo! wrote:Guaita, quin regal d'aniversari que em fan...
(T'ho dic ara perque segur que demà m'en oblido...)
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Merci, Neroon!!! I Felicitats endarrerides, Vox!!! (això confirma la meva teoria de que molts vam néixer al octubre )
Jo, evidentment, no podré anar a provar la T5, ja que seré, com quasi bé sempre, a uns 100 km de distància
Jo, evidentment, no podré anar a provar la T5, ja que seré, com quasi bé sempre, a uns 100 km de distància
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Quina publicitat!
La nova guía! Els nous horaris!
http://www.trambcn.com/img/guia_oct.pdf
(els horaris son una , com sempre)
La nova guía! Els nous horaris!
http://www.trambcn.com/img/guia_oct.pdf
(els horaris son una , com sempre)