Sèrie 9000 en circulació!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Avui m'he sentit una mica "JaMiRo!" i per fi he pujat al 9000!! Duia el torn 205 tot i que venia darrere el torn 203, d'un total de torns que arribaven fins al 218 (el torn 201 tampoc funcionava ). La cabina anava ben plena de gent, entre maquinista i tècnics d'Alstom.
He fotografiat el tren a l'estació de Bac de Roda vora les 18:00 i després l'he provat entre Artigues|Sant Adrià i Sant Antoni. És un tren que està força bé. La meva impressió és que estava a dins d'un tren que és un creuament entre 5000 i 2100 Tot i així, he trobat que grinyolava molt tant en les frenades com en les arrencades, fent algun que altre sotrec, encara que imagino que ho estan acabant d'ajustar. La megafonia és idèntica als 5000, amb els quals també he viatjat per la línia per fer temps mentre esperava el 9000. Per cert, he vist inspectors a l'andana direcció Paral·lel d'Artigues|Sant Adrià demanant bitllets i posants multes
Demà intentaré penjar alguna foto d'avui, però és que m'han de venir a mirar el mòdem ja que puc baixar les coses normalment però la meva velocitat de pujada de fitxers tendeix a 0...
He fotografiat el tren a l'estació de Bac de Roda vora les 18:00 i després l'he provat entre Artigues|Sant Adrià i Sant Antoni. És un tren que està força bé. La meva impressió és que estava a dins d'un tren que és un creuament entre 5000 i 2100 Tot i així, he trobat que grinyolava molt tant en les frenades com en les arrencades, fent algun que altre sotrec, encara que imagino que ho estan acabant d'ajustar. La megafonia és idèntica als 5000, amb els quals també he viatjat per la línia per fer temps mentre esperava el 9000. Per cert, he vist inspectors a l'andana direcció Paral·lel d'Artigues|Sant Adrià demanant bitllets i posants multes
Demà intentaré penjar alguna foto d'avui, però és que m'han de venir a mirar el mòdem ja que puc baixar les coses normalment però la meva velocitat de pujada de fitxers tendeix a 0...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Si per casualitat féssis servir programes P2P tipus eMule, tanca'ls o posa'ls una velocitat de pujada mínima. Avui jo estava igual i al fer això se m'han sol·lucionat els problemes.Trenscat wrote:Demà intentaré penjar alguna foto d'avui, però és que m'han de venir a mirar el mòdem ja que puc baixar les coses normalment però la meva velocitat de pujada de fitxers tendeix a 0...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Per fi m'han canviat el mòdem (ara ja navego a 4MB!) i puc penjar dues fotos d'ahir del 9001
El 9001 amb el torn 205 circulant cap a Pep Ventura a l'estació de Bac de Roda
Interior del 9001
El 9001 amb el torn 205 circulant cap a Pep Ventura a l'estació de Bac de Roda
Interior del 9001
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ueee...
Hola!
Per cert, jo encara no m'hi he pujat. Tinc una gastroenteritis de collons...
Salut!
Què se sent?Trenscat wrote:Avui m'he sentit una mica "JaMiRo!" i per fi he pujat al 9000!!
Per cert, jo encara no m'hi he pujat. Tinc una gastroenteritis de collons...
Amb una mica de sort, ben aviat seré un d'aquests tècnics. Dilluns torno a tenir una altra entrevista amb els d'Alstom. Sembla que els he agradat... 8)Trenscat wrote:La cabina anava ben plena de gent, entre maquinista i tècnics d'Alstom.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Recupera't JaMiRo! i que vagi molt bé la 2a entrevista a Alsthom, que ja vec que la cosa pinta bé!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Alstom-mania!
Gràcies nano!Trenscat wrote:Recupera't JaMiRo! i que vagi molt bé la 2a entrevista a Alsthom, que ja vec que la cosa pinta bé!
Això espero, hi tinc moltes esperances dipositades. De moment, ja em conformo amb tornar allà a fer el friki . El primer dia que hi vaig anar em vaig fer el despistat i vaig veure uns metros de Washington en construcció . L'home de l'entrevista va flipar quan, en passar-me un powerpoint, li vaig comentar que "si home, aquests són els que ara teniu en producció, oi?"...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Alstom-mania!
Aquestes cosetes juguen força a favor teu.JaMiRo! wrote:"si home, aquests són els que ara teniu en producció, oi?"
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Alstom!
Hola!
Jo també li he fet una "primera foto", la necessitava per actualitzar la meva web , era la "foto del mes"...
Por cierto Carlos, pues claro que se nota la diferencia con las 5000. ¡Las 9000 las hace Alstom!
Salut!
Jo també li he fet una "primera foto", la necessitava per actualitzar la meva web , era la "foto del mes"...
Por cierto Carlos, pues claro que se nota la diferencia con las 5000. ¡Las 9000 las hace Alstom!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Alstom!
Aquesta sèrie la va construïr Alstom també, a la seva antiga fàbrica de València. Ara la factoria pertany a Vossloh...UT596001 wrote:Quan anava en ell em donava la sensació d'anar en una 3900 de FGV de via ampla...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Al matí sí!
Aquest matí hi era, se m'ha tornat a escapar...Vox wrote:Es posible catarlo avui dijous per la tarda? Dilluns a les 19-20h no hi era.
Vox
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: me paresió ver un lindo gatito
Hola,
Creo que este mediodía a la altura de Castellbisbal he visto una unidad de las nuevecitas que estaba siendo transportada como "transporte especial" por la A-2 dirección Barcelona.
Saludos,
Sergio
Creo que este mediodía a la altura de Castellbisbal he visto una unidad de las nuevecitas que estaba siendo transportada como "transporte especial" por la A-2 dirección Barcelona.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
From Alstom to Barcelona
¡Hola!
¡Saludos!
En efecto. Procedencia: Alstom...Santfeliuenc wrote:Creo que este mediodía a la altura de Castellbisbal he visto una unidad de las nuevecitas que estaba siendo transportada como "transporte especial" por la A-2 dirección Barcelona.
¡Saludos!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avui una mica més tard de les 18:00,ha passat el 9000 direcció Pep Aventura,i pel qual he pujat.Per cert,quan baixava per les escales un 2000 marxant i el següent,tren,paf!Un 9000!Això si que és tindre sort.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
L'he agafat entre Universitat i Clot.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
L'he agafat entre Universitat i Clot.
Last edited by Mako448 on Friday 20/10/2006 22:10, edited 2 times in total.
Em sembla que he pujat en el viatge anterior doncs jo l'he agafat a Gorg sobre 17:30.Mako448 wrote:Avui una mica més tard de les 18:00,ha passat el 9000 direcció Pep Aventura,i pel qual he pujat.Per cert,quan baixava per les escales un 2000 marxant i el següent,tren,paf!Un 9000!Això si que és tindre sort.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
Havia agafat una 2100 a Pep Ventura i al creuarme amb la 9000 he baixat a Gorg i l'he esperada. Moment emocionant
He pujat al 9003 fins Clot, gitanos inclosos de Sant Roc a Sant Martí, fent els seus pam pam i donant cops, en fi,
M'ha agradat el 9000 encara que estic 100% segur que la majoria ni s'ha enterat i creuen que es un més dels que ja hi havia nous (els 5000), doncs per dins es igualet, les senyals acústiques etc
No m'acaba de fer el pes el lateral del tren, amb les finestres i allò negre però va prou fi i se'l nota quelcom "més tren" que un 5000. I sí, arrancant patina una mica. Semblen les pèrdues de tracció d'un cotxe amb tracciò al davant i 200CV de potencia :D:D
El sorollet que fa m'ha agradat
I després un Civia i una 5000 again a la L2. Tarda completa
Vox