Hola companys,
Dijous vinent tinc previst anar fins a Tolouse en trens regionals. El meu pla de viatge passa per agafar el regional Bcn-Cerbere, després un Ter fins a Narbona i alla un altre Ter fins a Toulouse. Fins aqui tot molt bé, però sorpresa:
Segons la pàgina de voyages-sncf, tinc un ter el dia 12 d'Octubre ( i li especifico la data ) que surt de Narbonne a les 15.35 i que arriba a Toulouse a les 17.10. Perfecte! Però resulta que si em descarrego la fitxa horària de la línia Cerbère-Toulouse posa que no circula del 22 de Setembre al 16 d'Octubre. JO hi vaig el dia 12!!
De qui em refio??? De la pàgina dels viatges o de la fitxa horària...Qui té més possibilitats de dir la veritat?
Merci.
Horaris SNCF que no concorden
Com bé comento en un altre fil, ni al PDF ni als horaris impresos consta que el TER de Perpinyà de les 17.26 arribi a Portbou quan sí que ho fa, per la qual cosa jo donaria més fiabilitat al sistema de voyages-sncf. T'ho miraria pel RIHO, però tinc l'ordinador mig petat (problemes amb el registre del Windows ) i no em funciona.
En tot cas, si fas el trajecte tot amb trens regionals tens una altra combinació per anar sobre segur, transbordant també a Carcassona (o Bram o Castelnaudary), amb un Ter que surt de Narbona a les 14.30. Tindries quaranta minuts d'espera per arribar finalment a Tolosa de Llenguadoc a les 16.52, guanyant un quart d'hora respecte el tren directe. Aquesta combinacó només existeix de dilluns a divendres feiners, així que no és problema perquè el dia de la Hispanitat encara no és festa mundial.
En tot cas, si fas el trajecte tot amb trens regionals tens una altra combinació per anar sobre segur, transbordant també a Carcassona (o Bram o Castelnaudary), amb un Ter que surt de Narbona a les 14.30. Tindries quaranta minuts d'espera per arribar finalment a Tolosa de Llenguadoc a les 16.52, guanyant un quart d'hora respecte el tren directe. Aquesta combinacó només existeix de dilluns a divendres feiners, així que no és problema perquè el dia de la Hispanitat encara no és festa mundial.
És una mena de base de dades europea on estan introduïts bona part dels trens que circulen per Europa. En particular, s'hi troben tots els trens espanyola a excepció dels Rodalies (la qual cosa implica que tampoc surten els internacionals Barcelona - Puigcerdà - la Tor de Querol, cosa que provoca mals de cap als turistes que es fien del HAFAS per planificar el seu viatge i creuen que la línia està calusurada).