Avui a l'Estació de França...
Avui a l'Estació de França...
... hi he vist a un home amb ulleres i una camisa groga descolorida fent fotos per allà, entre 2 i 3/4 de 5 de la tarda. Després ha pujat al mateix tren que jo (un 440R de la línia R10) amb un altre home més gran. Li anava a preguntar si per casualitat era algú d'aquí al fòrum, però per si la cagava, he preferit no dir res
Nom sintètic
Sí home, era en Ferran Sabater i Massa, conegut mundialment
Has vist massa pelis...Ferrovi wrote:Sería bo crear una clau, com a la segona guerra mundial dels americans, es a dir, un deia:
-Raig
i l'altre contestava:
-Tro
Donç la nostre, sería , per exemple:
-Barcelona
-Mataró
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Avorrits...
Jordi Freixas wrote:Bueno... em direu d'una vegada qui era aquesta persona o què?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Millor que diguis el Fòrum del Transport Català, ja que el fòrum no és tan sols de TrensCat, sino que l'administrador suprem és en wefer...Jordi Freixas wrote:Em sembla que tant per tant, un altre dia que vegi algú sospitós aniré i li preguntaré directament que si pertany al fòrum de TrensCat. Que si ara hem d'anar amb que si "tro", "llam", etc...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Possibilitats...
A veure, per a la Comunitat Metrera del FoTraCat (de la qual en formo part) utilitzaria el missatge següent:
-¿Correos?
-Sí, por Aragón...
-¿Correos?
-Sí, por Aragón...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
No pas. L'últim dia que vaig anar a l'Estació de França si mal no recordo va ser per anar a veure els dos nous Civia que estaven estacionats allí (devia ser cap a primers de juliol per tant).
De tota manera, pensa que l'Estació de França és molt fotogènica i que el fotògraf que dius en qüestió no té perquè ser un "friki" dels trens
De tota manera, pensa que l'Estació de França és molt fotogènica i que el fotògraf que dius en qüestió no té perquè ser un "friki" dels trens
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
És veritat Pere
De tota manera, puc assegurar que no sóc el subjecte que es descriu
De tota manera, puc assegurar que no sóc el subjecte que es descriu
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat